محصولات لوازم خانگی icen
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی آیسن icen ساخت کجاست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صنعت لوازم خانگی ایران با پدیده ای به نام ازدحام برند مواجه است. عده ای از ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صنعت لوازم خانگی ایران با پدیده ای به نام ازدحام برند مواجه است. عده ای از کارشناسان معتقدند که حضور برندهای متعدد می تواند به کیفیت و رقابت در صنعت لوازم خانگی ایران کمک کند و البته برخی نیز بر این باور هستند که کشور ایران نیز باید مانند کشورهای توسعه یافته جهان دارای چند برند ملی بوده و سایر برندها نیز به کمک این چند برند ملی بیایند. اما در این گزارش قصد داریم شمارا با لوازم خانگی آیسن ICEN آشنا کنیم.

اگر به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران سری زده باشید احتمالا شرکت های لوازم خانگی را دیدید که پیش تر اسم آنها به گوشتان نخورده باشد. لوازم خانگی آیسن ICEN یکی از همان شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در ایران است که در ادامه گزارش با آن آشنا خواهید شد. در حقیقت در ادامه این گزارش به جواب چند پرسش خواهید رسید. پرسش هایی نظیر لوازم خانگی آیسن ICEN ساخت کجاست؟ icen ساخت کجاست ، محصولات آیسن ساخت کجاست ، قیمت محصولات icen و نمایندگی لوازم خانگی icen . برای رسیدن به جواب این پرسش ها حتما با ادامه گزارش همراه شوید.

 

محصولات آیسن ساخت کجاست

لوازم خانگی آیسن ICEN

احتمالا پس از دیدن نام لوازم خانگی آیسن ICEN اولین پرسشی که به ذهن شما خطور خواهد کرد این است که ICEN ساخت کجاست؟ برای رسیدن به جواب این پرسش خبرنگار ال کا ایران از مدیران ارشد این شرکت در خصوص تاریخچه شرکت لوازم خانگی آیسن ICEN سوالاتی را مطرح کرد که در ادامه این گزارش، اطلاعات کاملی از این شرکت  تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی را به دست خواهید آورد.

آیسن ICEN در حقیقت فعالیت خود را بیش از 15 سال پیش آغاز کرد. این شرکت در ابتدای فعالیت خود، در بخش تولید قطعاتی مانند کابل و ریموت کنترل مشغول به کار بود. جالب است بدانید که شرکت آیسن ICEN بزرگترین و تنها تولیدکننده ریموت کنترل (شامل کلیه کنترل های دستگاه های مختلف) در ایران بود.

فعالیت شرکت آیسن ICEN در حوزه صنعت لوازم خانگی از سال 1386 آغاز شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مدیران ارشد این شرکت، آیسن در ابتدای کار به واردات لوازم خانگی مشغول شد و با واردات لوازم آشپزخانه کوچک پا به عرصه رقابت در کسب سهم بازار لوازم خانگی ایران گذاشت. لوازم خانگی مانند جاروبرقی، آبمیوه گیری و سایر وسایل آشپزخانه کوچک بخشی از فعالیت این شرکت در صنعت لوازم خانگی ایران بود.

اگر در آن سال ها این پرسش مطرح می شد که icen ساخت کجاست جواب این سوال را باید در محصولات مردان سرزمین اژدها می یافتیم. گرچه این تفکر در سال های اول محصولات وارداتی به کشور ایران مطرح می شد که کالاهای چینی بی کیفیت هستند، اما در ادامه با اطلاع رسانی بیشتر مشخص شد که کشور چین نیز برندهای بسیار با کیفیتی در بخش های مختلف صنعتی دارد.

به عنوان مثال در حوزه خودرو، برند هاوال یکی از با کیفیت ترین شرکت های تولیدکننده خودرو در جهان است. همچنین در صنعت لوازم خانگی بر خلاف آنچه که باور عموم مردم است، چین شرکت های بسیار با کیفتی نیز دارد. لوازم خانگی آیسن ICEN در ابتدای واردات لوازم خانگی به ایران، محصولات خودرا از یک برند با کیفیت چینی به نام مدیا (مایدیا) تامین می کرد. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد این محصولات شامل لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی برقی کوچک بود.

لوازم خانگی آیسن icen

در ادامه لوازم خانگی آیسن icen به واردات لوازم خانگی به صورت SKD پرداخت و پس از مونتاژ نهایی، محصولات را به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می کرد. اگر می خواهید بدانید که واردات به صورت SKD به چه معنی است باید بگوییم که قطعات نیمه سوار شده یا قطعاتی که مونتاژ اولیه شده اند پس از ورود به کشور دوم، به صورت کامل مونتاژ و سپس با نام برند کشور دوم به بازار آن کشور ورود پیدا خواهد کرد. SKD در حقیقت مخفف کلمه ی Semi Knocked Down بوده که معنی لغوی فارسی آن قطعات نمیه کامل است.

محصولاتی که لوازم خانگی icen در آن زمان به روش SKD به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می کرد شامل پنکه، جاروبرقی، جارو شارژی، جارو ایستاده و گیرنده دیجیتال بود.

نکته مهم در خصوص کیفیت لوازم خانگی icen این است که در آن سال ها که گیرنده دیجیتال در ایران بسیار پر طرفدار شده بود، شرکت صنام نیز از مشتریان پرو پا قرص لوازم خانگی icen بود به این معنا که لوازم خانگی آیسن مسئولیت تولید گیرنده دیجیتال برای یکی از معتبرترین شرکت های الکترونیکی ایران به نام صنام را بر عهده داشت.

 

ممنوعیت واردات لوازم خانگی و تغییر مسیر لوازم خانگی آیسن ICEN

پس از بدعهدی آمریکایی ها در قصه ی برجام، دولت بر اساس شرایط خاص کشور سیاست های جدید ارزی را در پیش گرفت تا مانع خروج ارز از کشور شود. از طرفی حمایت از شرکت های تولیدکننده داخلی نیز باعث شد تا طرح ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور کلید بخورد.

در این شرایط بسیاری از شرکت های واردکننده لوازم خانگی از بازار ایران حذف شدند اما لوازم خانگی آیسن icen یک چرخش 360 درجه ای را تجربه کرد. بازگشت به روند تولید، سیاست جدید این شرکت بود.

 

لوازم خانگی آیسن icen در کجا تولید می شود؟

تغییر سیاست های شرکت icen باعث شد تا این شرکت از واردات لوازم خانگی دست بردارد و روزگار جدیدی را در عرصه تولید تجربه کند. همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد، icen بار اولی نبود که پا به عرصه تولید می گذاشت و در گذشته نیز به تولید قطعات و کنترل تلویزیون مشغول بود. تولید گیرنده دیجیتال برای یکی از معتبرترین شرکت های ایرانی در سال 1391  نشان می دهد که شرکت های بزرگی مانند صنام نیز به تولیدات این مجموعه اعتماد داشتند. اما پرسش بسیاری از مخاطبان این شرکت این است که  لوازم خانگی آیسن icen در کجا تولید می شود؟ آیا محصولات icen با کیفیت است؟

محصولات لوازم خانگی icen

در پاسخ به پرسش اول در خصوص اینکه مارک icen ساخت کجاست باید گفت که لوازم خانگی icen در ایران تولید می شود. گرچه این شرکت نیز مانند سایر شرکت های تولیدکننده ایرانی در بخش های مختلف صنعتی کشور بخشی از مواد اولیه و قطعات های تک را که در ایران تولید نمی شود، از کشورهای دیگر وارد می کند اما در نهایت تمامی محصولات لوازم خانگی icen در کشور ایران تولید می شود.

یکی دیگر از پرسش های مهم خریداران لوازم خانگی این است که کارخانه icen کجاست؟ کارخانه تولیدی لوازم خانگی icen در شهر کاشان و در شهرک صنعتی امیر کبیر قرار دارد. هم اکنون بر اساس اطلاعاتی که مدیران این شرکت در اختیار خبرنگار ما قرار داده اند، کارخانه لوازم خانگی icen به تجهیزات روز تولید مجهز شده اند و به زودی اولین محصول تولیدی این کارخانه به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می شود. همچنین ظرفیت کارخانه تولیدی لوازم خانگی آیسن icen و دستگاه های پیشرفته ای که خریداری کرده اند این اجازه را به کارخانه icen می دهد که به صورت OEM برای سایر برندهای لوازم خانگی کشور تولید داشته باشند.

 

محصولات لوازم خانگی آیسن icen شامل چه کالاهایی است؟

پس از آنکه متوجه شدیم مارک icen ساخت کجاست حالا نوبت آن رسیده که از محصولات این شرکت نیز نام ببریم. لوازم خانگی آیسن قصد دارد تا سبد محصولات خودرا تکمیل تر کند. اما در خصوص اینکه محصولات لوازم خانگی آیسن icen شامل چه کالاهایی است باید بگوییم که این شرکت قصد دارد محصولاتی نظیر آسیاب مخلوط کن آیسن ، آبمیوه گیری تک و چهار کاره آیسن ، همزن کاسه دار و تک آیسن ، گوشت کوب برقی آیسن در 6 مدل ، خرد کن آیسن ، چای ساز آیسن و چرخ گوشت آیسن را در ابتدای کار تولید کند.

 

مدت زمان گارانتی لوازم خانگی آیسن icen

یکی از فاکتورهای مهم خرید و اعتماد مشتری، مدت زمان گارانتی و نحوه ارائه خدمات آن است. در همین رابطه و در خصوص مدت زمان گارانتی لوازم خانگی آیسن icen باید گفت که این شرکت برای تمامی محصولات تولیدی خود 18 ماه گارانتی در نظر گرفته است. همچنین شبکه خدمات پس از فروش آیسن در سراسر کشور گسترده شده است که خریداران می توانند اعتماد لازم را در خصوص دریافت خدمات محصولات آیسن داشته باشند.

 

نمایندگی لوازم خانگی icen

یکی از روش های خرید کالای لوازم خانگی از یک برند خاص، رفتن به نمایندگی های فروش آن است. اما در خصوص اینکه چگونه از نمایندگی لوازم خانگی icen خرید کنید باید سری به سایت لوازم خانگی icen بزنید و پس از تماس با مجموعه آیسن، اطلاعات نمایندگی لوازم خانگی icen را به دست بیاورید.

لوازم خانگی icen

حتی اکر قصد دارید به عنوان یک فروشنده لوازم خانگی نمایندگی لوازم خانگی icen را دریافت کنید بازهم مراحل کار این است که ابتدا با این شرکت تماس بگیرید و سپس پس از ارائه مدارک مورد نیاز به شرکت icen منتظر تایید شرکت باشید.

بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار ما، در حال حاضر محصولات icen در فروشگاه ها و هایپر مارکت های بزرگ مانند اتکا به فروش می رسد. همچنین این شرکت در مراحل پایانی مذاکره به سایر هایپرمارکت های بزرگ ایران به سر می برد و به زودی محصولات لوازم خانگی آیسن را در سایر فروشگاه های خواهید دید.

 

لوازم خانگی آیسن icen در یک نگاه

در این گزارش سعی شد تا به بخش مهمی از پرسش های شما در خصوص لوازم خانگی آیسن پاسخ داده شود. پرسش هایی نظیر لوازم خانگی آیسن ICEN ساخت کجاست؟ و یا مارک icen ساخت کجاست .

لوازم خانگی icen

لوازم خانگی icen در 15 سال گذشته به تولید لوازم الکترونکی نظیر کنترل تلویزیون، کابل، گیرنده دیجیتال و … مشغول بود. سپس در سال های بعد واردات لوازم خانگی را از شرکت های معتبر خارجی آغاز کرد و در نهایت پس از اعمال ممنوعیت های واردات لوازم خانگی با ثبت برند icen در شهر هنگ کنگ و احداث کارخانه icen در ایران و شهر کاشان، به تولید محصولات لوازم خانگی پرداخت.

محصولات آیسن شامل 18 ماه گارانتی است و شبکه خدمات پس از فروش این شرکت در کل کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • پریسا | 29 بهمن 1398 در 8:35 ب.ظ

    سلام .و وقتتون بخیر .آقا من ی چای ساز از محصولات شما خریداری کردم .و الانم کفیش سوخته ک هر جا بردم میگن بردش سوخته و پیدا نمیشه .من یک ساله ک خریدم و ۶ ماه بیشتر استفاده نکردم .تورو خدا راهنمایی کنید نمیتونم دوباره هزینه کمگ و نو بخرم .

    • بهنام وحیدی | 29 بهمن 1398 در 9:24 ب.ظ

      سلام و ارادت. ما سایت خبری ال کا ایران هستیم و در حقیقت کار خبری انجام میدیم. شما باید از شرکت آیسن پیگیری کنید که بنده کمکتون می کنم مشکلتون انشاالله حل بشه.با شما تماس خواهند گرفت.

  • مریم | 20 اسفند 1398 در 9:19 ق.ظ

    سلام من یک اسپرسوسازازمحصولات شماخریدم الان قوریش شکسته.ازکجابایدتهیه کنم

    • بهنام وحیدی | 20 اسفند 1398 در 2:32 ب.ظ

      سلام مخاطب گرامی. ما فروشنده نیستیم. در واقع ما خبرنگارهای حوزه لوازم خانگی هستیم. شما باید با خود شرکت آیسن، بخش خدماتش تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن. شماره تماس خدمات پس از فروش لوازم خانگی آیسن 77503171 – 77506210 داخلی 108

  • مریم | 17 خرداد 1399 در 9:25 ق.ظ

    من یک همزن حرفه ای آیسن دارم و از کیفیت آن بسیار راضی هستم خوشحالم که محصول ساخت کشورم را استفاده میکنم و مجبور نیستیم کالای بی کیفیت یا خیلی گران کشورهای دیگر را خریداری کنم

    • ندا | 28 تیر 1401 در 3:13 ب.ظ

      سلان کدوم مدل میشه بگید

  • شیما | 19 خرداد 1399 در 9:31 ب.ظ

    من از پنکه ایسن استفاده میکنم و بسیار راضیم واقعا چه لزومی داره آدم اینقدر هزینه کنه چندین برابر که مثلا مارک خارجی باشه کیفیتشم اصلا فرق نداشته باشه با محصولات داخلی…. واقعا عالیه امیدوارم روزی بشه که خودمون تو تولید همه چی خودکفا بشیم

  • االناز | 21 شهریور 1399 در 10:15 ب.ظ

    سلام من یه ماهی میشه آبمیوه گیر آیسن و خریدم بار دوم که میخواستم استفاده کنم روشن نشد تو رو خدا راهنماییم کنید نمیتونم دوباره هزینه کنم
    چیکار باید بکنم؟

    • بهنام وحیدی | 23 شهریور 1399 در 12:57 ب.ظ

      سلام. احتمالا مشکل فنی پیدا کرده. حتما با بخش خدماتش تماس بگیرید و کالا رو برای تعمیر به تعمیرگاه بیرون ندید. از گارانتی کالا استفاده کنید

  • ابوذر ابراهیم پور | 14 مهر 1399 در 2:50 ب.ظ

    دروغ من پنکه icenخریدم دو ماه کار کرد و سوخت مفد ارزش نداره محصولات تون الانم نمایندگی میگه بیا ببرش قطعه نمیده هیچی دیگه کلاه برداری تو روز روشن

  • زریری | 25 مهر 1399 در 10:58 ق.ظ

    من آبمیوه گیری چند کاره ایسن خریدم یکبار نشد آبمیوه بتونم بگیرم واقعا اشغاله

  • هانیه | 26 دی 1399 در 6:38 ب.ظ

    سلام من گوشت کوب برقی چندکاره خریدم باهاش کار میکردم یهو دیگه روشن نشد باید چیکار کنم

  • ناصر | 27 بهمن 1399 در 9:37 ق.ظ

    سلام من گوشت کوب برقی خریدم خراب شده لطفا نماینگی تعمیرات شما درکاشان را بفرمایید با تشکر

    • بهنام وحیدی | 28 بهمن 1399 در 9:24 ق.ظ

      با دفتر خدمات مرکزی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند

  • زهرا | 21 خرداد 1400 در 11:19 ق.ظ

    سلام شرکت خدمات پس از فروش نداره.من همزن برقی گرفتم پره همزن شکسته از کجا تهیه لطفاً راهنمایی کنید

  • صادقی | 29 خرداد 1400 در 11:48 ق.ظ

    وقتتون بخیر، من آون توستر icen خریدم اما متاسفانه دفترچه راهنمای کاملی نداره، مثلا اینکه راهنمایی کنه بعضی از مواد غذایی چقدر زمان برای پخت نیاز دارن و… و یا راهنمای کار با این وسیله و… توضیحاتی از این دست

  • طاهره | 06 آبان 1400 در 9:02 ب.ظ

    سلام من ۴ کاره آی سن گرفتم فقط آبمیوه گیری کار میکنه بقیه کار نمیکنه؟ چرا؟

  • حسن محمدنیا | 26 آبان 1400 در 2:44 ب.ظ

    سلام واسه اینکه از ریموت کنترل های گوشی اندروید برای گیرنده icen استفاده کنیم کدوم برند باید استفاده کنم جواب فوری بدید ممنون میشم

  • شیما | 10 اسفند 1400 در 9:41 ق.ظ

    بدترین برندی که تا الان دیدم
    اشتباه نکنید و از این برند چیزی نخرید

  • علی آریامهر | 10 اسفند 1400 در 3:18 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    من ی جارو برقی شارژی icen تهیه‌ کردم ی قطعه اش شکسته و هرجا دنبالش ميگردم نیس …
    خیلی وقت نیس از این محصول استفاده میکنم کاری ب شکسته شدن قطعه اش ندارم اما چرا هیچ قطعه ای از این محصول در هیچ جا‌پیدا‌ نمیشه واقعا تاسف باره…

  • قوی پنجه | 17 خرداد 1401 در 1:19 ب.ظ

    سلام بنده پنکه ایسن خریداری کردم به علتی این بدنش ترک برداشته موقع چرخیدن پنکه بازتر میشه میخواستم بدونم آیا لوازم یدکی پیدا میشه و از کجا یا اینکه اصلا همه این مارک فقط در حد فروش هستش خدمات پس از فروش نداره

  • مهدیه | 31 خرداد 1401 در 8:26 ب.ظ

    متاسفانه من دوماهه گوشتکوب برقی خریدم و گوشتکوب خراب شده لطفا راهنمایی کنید

  • Alireza | 07 تیر 1401 در 4:47 ب.ظ

    آیسن نخرید مردم این برند افتضاحه من پنکه خریدم ایسن که دو سال هم برام کار نکرد ، الان پنکه های زمان قاجار هنوز کار میکنن اون وقت این پنکه سریع خراب شد

  • طاهره | 15 آذر 1401 در 9:56 ق.ظ

    سلام خسته نباشید.من خرد کن غذا ساز ایسن رو دارم ومتاسفانه کاسش شکست .ترو خدا یه شما ره ای چیزی بدید من بتونم بانمایندگی یا خدمات از فروشش ارتباط برقرار کنم.من نمی تونم چیز دیگه جایگزین این محصول کنم .

  • حسین انگشتجانی | 13 بهمن 1401 در 1:13 ب.ظ

    سلام من از محصولات شما چرخ گوشت خریدم متاسفانه چرخ دنده بالاییش شکست و چرخ دنده ی این مدل کج هستند پیدا نمیشه میشه راهنمایی کنید کجا پیدا کنم ممنون.

  • محمدرضا | 17 تیر 1402 در 7:21 ق.ظ

    مخلوط کن گرفتم چقدم فروشنده تعریف میکرد از شرکتش …بار اول دود اومد ازش گفتم شاید نو هست اینجوریه بار دوم سوخت

    • علی اکبرمرادی | 29 تیر 1402 در 11:11 ب.ظ

      سلام من دوسال پیش گوشکوب برقی آیسن خریدم که دوبار تا حالا خراب شده ولی نمایندگیش داخل خیابان انقلاب خیابان نوبخت رایگان برام درست کرده من که خیلی راضی هستم اگر خارجی بود باید میانداختم دور .

  • ریحانه | 11 مهر 1402 در 11:40 ق.ظ

    سلام خسته نباشید من غذاساز ۴کاره ایسن خریداری کردم اما متاسفانه شفت غذاساز شکسته شده وپارچ مخلوط کن هم شکسته شده دنبال خرید این دوقطعه هستم میشه لطفا راهنماییم کنید از کجا باید تهیه کنم

  • شایسته مهر | 13 آذر 1402 در 2:19 ب.ظ

    شرکت ایسن اصلا پاسخگو نیستن،منشی ها و کسانی ک تلقن جواب میدن غیر محترمانه رفتار میکنن
    بعضی جنس هاش تقلبی ش هم تو بازار زیاده کاملا مشابه ب نظر من برندی هست ک اصلا مشتری براش اهمیت نداره و ب مشتریش احترام نمیزاره