لوازم خانگی تکنولایو
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست؟ + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید لوازم خانگی در ایران به دو دسته اصلی تقسیم می شود. اول آنکه شرکت هایی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید لوازم خانگی در ایران به دو دسته اصلی تقسیم می شود. اول آنکه شرکت هایی که دارای کارخانه هستند و به تولید محصولات خود مشغولند، دسته دوم شرکت هایی هستن که محصولات خودرا به شکل OEM تولید می کنند.  در این گزارش قصد داریم تا با پاسخ به سوال لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست؟ شما را با این برند آشنا کنیم.

لوازم خانگی یکی از کالاهای اساسی  تلقی می شود و در نتیجه کوچکترین تغییر در بازار ایران زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. حال که بعد از خروج شرکت های خارجی فرصت برای برندهای ایرانی فراهم شده و در واقع تنها راه برون رفت از مشکلات به حمایت از کالا‌ها و تولیدات ایرانی خلاصه می‌ شود علیرغم تاکید مقام معظم رهبری برخی از برندها همچنان درگیر واردات قطعات هستند و به دلیل مشکلات فراوان تولید کنندگان قدیمی کنار رفته اند و جای خود را به تازه وارد‌ها داده‌اند اگرچه نمی توان منکر این شد که در پشت برخی از برندهای تازه وارد سال ها تجربه قرار دارد اما در  این میان، برخی از برندها مانند تکنولایو بیشتر از یک تولیدکننده در واقع تاجر قطعات هستند. تولید به صورت OEM در تمام دنیا و کشورهای پیشرفته نیز مرسوم است اما انچه که بیشتر اهمیت دارد استفاده از قطعات با کیفیت است.

در همین رابطه بخوانید:

هرآنچه که باید از تولید OEM در صنعت لوازم خانگی بدانید

در مورد شرکت تکنو لایو

 

 

احتمالا پرسش های زیادی در خصوص لوازم خانگی تکنولایو در سرتان می چرخد. پرسش هایی مانند لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست؟ یخچال تکنو لایو خوبه و یا اینکه در خصوص محصولی از این شرکت پرسشی داشته باشید. پرسشی مانند یخچال تکنو لایو ساخت کجاست . در این گزارش قصد داریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

ال کا ایران با هدف آشنایی مردم با برندهای قدیمی و جدید بازار لوازم خانگی ایران سعی دارد تا اطلاعات مفیدی از شرکت های لوازم خانگی را در اختیار مخاطبان قرار دهد. شناخت شرکت های لوازم خانگی کمک می کند تا خریداران بازار لوازم خانگی پیش از خرید هر محصول، اطلاعات کافی از شرکت ها داشته باشند و با آگاهی بیشتری خرید کنند. لوازم خانگی تکنولایو یکی از همان برندهای ایرانی است که قصد داریم در ادامه گزارش به معرفی آن بپردازیم.

 

لوازم خانگی تکنولایو

همه ی ما وقتی نام برند جدیدی را در بازار کالا می شنویم، اولین پرسشی که به ذهن ما خطور می کند این است که این برند ساخت کجاست و چه کیفیتی دارد. احتمالا در خصوص لوازم خانگی تکنولایو TechnoLive نیز این مهم صدق می کند. اگر پیش از این نام این شرکت را نشنیده اید و می خواهید بدانید که لوازم خانگی تکنولایو TechnoLive ساخت کجاست باید بدانید که شما در مورد یک برند OEM صحبت می کنید.

بله درست شنیدید، لوازم خانگی تکنولایو TechnoLive در ایران به صورت OEM تولید می شود. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، مدت زیادی از فعالیت این شرکت لوازم خانگی ایرانی نمی گذرد اما رصد های ما نشان می دهد که خریداران به دنبال پاسخ سوالاتی مانند یخچال تکنو لایو خوبه و معایب یخچال تکنو لایو هستند.

لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست

در واقع اگر بخواهیم به جواب این پرسش برسیم که لوازم خانگی تکنولایو TechnoLive ساخت کجاست باید به سال 1394 برگردیم. آنطور که مدیران این شرکت می گویند، کار تحقیقاتی و ثبت برند تکنولایو در سال 94 آغاز شد. در انتهای سال 1394 این شرکت موفق به ثبت برند تکنولایو شد و پس از آن با آغاز سال 1395، فعالیت این شرکت به صورت جدی تری آغاز شد.

یخچال تکنو لایو ساخت کجاست

اولین محصولی که با برند تکنولایو به بازار لوازم خانگی ایران عرضه شد، یخچال فریزر تکنولایو بود.اما در حال حاضر سبد محصولات این شرکت شامل ماشین لباسشویی، جاروبرقی و … می شود.  اما باتوجه به این که کار خود را با یخچال فریزر آغاز کرد  پرسش های زیادی نیز با موضوع  یخچال فریزر تکنولایو ساخت کجاست بیشتر از سوی مخاطبان مطرح شده است.

یخچال فریزر تکنولایو ساخت کجاست

جالب است بدانید که یخچال فریزر تکنولایو در 6 مدل تولید و به بازار ایران عرضه می شود. البته شاید تعداد مدل های این محصول در آینده تغییر کند و کم و یا زیاد شوند اما در این لحظه که گزارش را می خوانید، لوازم خانگی تکنولایو TechnoLive در حال تولید 6 مدل یخچال فریزر است.

لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست

اسامی این مدل ها به ترتیب، یخچال فریزر تکنولایو مدل DR70/DF70 ، یخچال فریزر تکنولایو مدل DS ، یخچال فریزر تکنولایو مدل T5 ، یخچال فریزر تکنولایو مدل T5L ، یخچال فریزر تکنولایو مدل T7 و یخچال فریزر تکنولایو یخسازدار مدل D5R/D5F نام دارد که ال کا ایران نیز به معرفی بخشی از آنها پرداخته و سایر محصولات نیر در حال بررسی هستند. اگر علاقه مند به این برند لوازم خانگی هستید می توانید صفحه مربوط به لوازم خانگی تکنولایو را در ال کا ایران دنبال کنید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که نه تنها در پاسخ به این پرسش که یخچال فریزر تکنولایو ساخت کجاست ، بلکه در خصوص تمامی محصولات شرکت تکنولایو باید گفت که در شهر اصفهان تولید می شوند.

یخچال تکنو لایو خوبه

لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست

برای این که بتوان به سوال یخچال تکنو لایو خوبه پاسخ داد باید به موارد زیادی توجه کرد که برخی از این فاکتورها مربوط به مشخصات و امکانات یک محصول می شود که باید مطابق با نیاز هر فرد خریداری شود اما در خصوص کیفیت ساخت محصولات این شرکت از جمله یخچال فریزر می توان گفت که قطعات تولیدات این شرکت به احتمال زیاد از چین وارد می شود و بعد از مونتاژ در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قضاوت در مورد معایب یخچال تکنو لایو و و پاسخ به سوال یخچال تکنو لایو خوبه را تنها باید به کاربران این محصولات سپرد و بعد از بررسی قیمت و امکانات می توانید به سراغ نظر کاربران رفته و با پرس و جو و استفاده از تجریبات آن ها کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با توجه به این که سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی در اختیار این برند نیست و تازه کار خود را شروع کرده نمی توان منصفانه در مورد کیفیت آن قضاوت کرد و یا به معایب یخچال تکنو لایو  پرداخت. در طول زمان مشخص می شود که چه میزان در جلب رضایت مشتری موفق بوده است.

اجاق گاز تکنو لایو

لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست

همچنین محصول دیگری که توسط این شرکت در ابتدای امر تولید و به بازار لوازم خانگی ایران عرضه شد، اجاق گاز تکنولایو بود.

اجاق گاز تکنولایو

در حال حاضر سبد محصولات اجاق گاز تکنولایو شامل 7 مدل از کالا است.اجاق گاز تکنولایو سری LX و اجاق گاز تکنولایو سری RX، اجاق گاز تکنولایو سری مدل لاجرمنیا، اجاق گاز دوفر مدل 2080، اجاق گاز مدل 2060، اجاق گاز مدل Galaxy 2 تکنولایو و  دو محصول این شرکت هستند که بازار گرمایشی لوازم خانگی ایران را پوشش می دهند.

 

سایر محصولات تکنو لایو

هر شرکتی که پا به عرضه تولید لوازم خانگی در ایران می گذارد، قطعا با هدف توسعه محصول فعالیت خواهد کرد. شرکت تکنولایو در سال 1396 نیر با همین هدف محصولات شوینده را به سبد محصولات خود اضافه کرد. ماشین لباسشویی تکنولایو و ماشین ظرفشویی تکنولایو دو محصولی بودند که در آن سال ها به سبد محصولات شرکت تکنولایو اضافه شدند. البته از اواسط سال 1398 به دلیل محدودیت های بین المللی این دو محصول شوینده از سبد کالای تکنولایو حذف شده است. مشکلات پیش آمده در تامین قطعات این محصولات باعث این اتفاق شد اما این به معنی حذف کامل ماشین لباسشویی تکنولایو و ماشین ظرفشویی تکنولایو از سبد محصولات این شرکت نیست. شاید در آینده ای نزدیک با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، مشکلات تامین قطعات نیز حل شد و تولیدکنندگان توانستند تا این محصولات را تولید کنند.

هم چنین در انتهای سال 1396 نیز جاروبرقی تکنولایو به سبد محصولات این شرکت اضافه شد تا تقریبا در تمامی بخش ها محصول وجود داشته باشد. هم اکنون جاروبرقی تکنولایو مدل ۳۸۰۰ Turbo و جاروبرقی تکنولایو مدل ۴۵۰۰ سطلی ، دو مدل از محصولات جاروبرقی شرکت تکنولایو است که در بازار لوازم خانگی ایران به فروش می رسند.

ورود تلویزیون به سبد محصولات شرکت تکنولایو

تا پیش از سال 1398، شرکت تکنولایو سعی کرده بود سبد محصولات خودار تکمل کند اما هنوز جای یک محصول خالی بود. در ابتدای سال 1398 شرکت تکنولایو طی مراسمی از تلویزیون تکنولایو هم رونمایی کرد.

 

تلویزیون تکنولایو

برای اینکه بتوانیم اطلاعات بیشتری از لوازم خانگی تکنولایو را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم، تماس تلفنی با حامد کلاهدوزان؛ مدیرعامل شرکت لوازم خانگی تکنولایو داشتیم. او در پاسخ به این پرسش که لوازم خانگی تکنولایو TechnoLive ساخت کجاست به خبرنگار ال کا ایران گفت : کلیه محصولات لوازم خانگی تکنولایو TechnoLive در ایران تولید می شود. البته همانطور که مطلع هستید روند تولید لوازم خانگی در ایران، بیشتر حول محور مونتاژ می گردد. یعنی قطعات از کشورهای خارجی وارد شده و سپس در کارخانه های ایرانی مونتاژ می شوند.

لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست

وی ادامه داد : بر اساس تکلیفی که روی دوش شرکت های ایرانی گذاشته شده است، بر روی کارتن تمامی محصولات Made In Iran را درج می کنیم و با افتخار محصولات خودرا به مشتریان ایرانی عرضه می کنیم چرا که محصولات تکنولایو در بهترین کارخانه های ایران تولید می شود.

گارانتی محصولات لوازم خانگی تکنولایو

لوازم خانگی تکنولایو ساخت کجاست

یکی از فاکتورهای لازم برای کسب اعتماد مشتری، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی است. بر اساس آنچه که شرکت لوازم خانگی تکنولایو می گوید کل محصولات برودتی این شرکت نظیر یخچال فریزر تکنولایو شامل 10 سال گارانتی خدمات پس از فروش و 30 ماه گارانتی موتور است.

همچنین تمامی مدل های اجاق گاز تکنولایو شامل 24 ماه گارانتی است اما مدت زمانی گارانتی برای تلویزیون های تکنولایو متفاوت است. بر اساس اعلام شرکت تکنولایو، تلویزیون تکنولایو دارای 18 ماه گارانتی است اما جاروبرقی تکنولایو شامل 24 ماه گارانتی خواهد بود.

آدرس دفتر لوازم خانگی تکنولایو

بر اساس آنچه که بر روی سایت رسمی شرکت تکنولایو منتشر شده این شرکت در حال حاضر در شهر اصفهان مستقر است. اما اگر آدرس دقیق دفتر لوازم خانگی تکنولایو را می خواهید بدانید این شرکت در اصفهان، خ هاتف، کوچه شهید مجید شهشهان (کلانتر)، ساختمان تجاری اداری برکت، ۲ واحد ۴۰۲ حضور داشته و به فعالیت خود ادامه می دهد.

ال کا ایران قصد دارد تا به واسطه معرفی تمامی شرکت های لوازم خانگی ، مخاطبان را از اطلاعات مهم شرکت ها با خبر کند. از شما مخاطبان عزیز می خواهیم که نظرات و پیشنهادات و مهمتر از همه تجربه استفاده از محصولات شرکت های معرفی شده را به کمک بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • م.ح.تبریزی | 29 مرداد 1400 در 4:23 ق.ظ

    سلام ،من ۶ماهه دارم از یخچال و ماشین ظرفشویی تکنو لایو استفاده می کنم خیلی راضیم.فقط ماشین لباسشویی قیمت چنده؟؟

    • زهره | 25 اردیبهشت 1401 در 11:37 ق.ظ

      من دو هفته است خریدم به غلط کردن افتادم نه خدمات داره نه کیفیت

  • حسین | 24 بهمن 1400 در 9:51 ب.ظ

    باسلام. بنده بازنشسته شرکت ایران پویا. جنرال استیل سابق هستم. یک برند معتبر تولیداتش. یخچال یخچال فریزر . کولر . پروفیل آلومینیوم . بود . یک ابهتی داشت .این شرکت پس از سال‌ها فعالیت درسال ۱۳۹۱ به خاک سیاه کشیده شد و نابود شد . به خاطر اینکه زیر نظر بنیاد مستضعفان بود . انشاالله در مورد این شرکت اتفاق مشابه ای نیفته

    • نیما | 16 خرداد 1401 در 3:54 ب.ظ

      مجبور شدیم از تکنولایو اجاق گاز بخریم.پدرمو در آوردن نه خدمات درستی دارت نه کیفیت قابل قبول.تورو خدا صدامون به گوش مدیرعاملی برسونید.این پولی که از من کارگر گرفتن حرومه

  • احسان | 30 بهمن 1400 در 11:40 ب.ظ

    محصولات بی کیفیت این شرکت را نخرید نه تولیدکننده است و نه خدمات دارد.بنده خریداری کردم و پشیمانم

  • مریم حبیبی | 02 اسفند 1400 در 4:49 ب.ظ

    واقعا چیجوری به این برندا اجازه فعالیت میدن؟! والا ما یخچال دوقلوی این برند رو خریدیم ۶ ماه نشده کمپرسورش خراب شد و چندین ماه هی پیگیری کردیم بیان درستش کنن همش پیچوندنمون

  • مهیا | 02 اسفند 1400 در 6:17 ب.ظ

    این شرکت‌های خدمات پس از فروش ندارن چون تولیدکننده نیستن و بخش خدماتشون هم دادن به شرکت‌های داغون‌تر از خودشون.من یه دونه یخچال خریدم به غلط کردن افتادم اخرشم رفتم از پاکشوما خرید کردم و کلی هم ضرر مالی کردم.نظرمو تایید کنید تورو خدا تا بقیه مردم ضرر نکنن

  • فعال لوازم خانگی | 03 اسفند 1400 در 11:32 ق.ظ

    شرکتی که داره oem کار میکنه اصلا قابل اعتماد نیست.پولتونو دور نریزید.هیچ ارزونی بی دلیل نیست

  • ثریا | 03 اسفند 1400 در 9:20 ب.ظ

    گول تبلیغات تلویزیونی این برند بی کیفیت را نخورید.صدای موتور یخچالش اونقدر زیاده که گوشتون را کر میکنه هیچکس هم پاسخگو نیست

  • امیرعباس | 04 اسفند 1400 در 8:05 ب.ظ

    خدا لعنتشون کنه من تو اردبیل زندگی میکنم.یه یخچال خریدم از این برند آشغال بی کیفیت یک ماه نشد خراب شد آبروم جلو زنم رفت و هرچی تعمیرکار اومد نتونست درستش کنه از خدماتشون هم نپرسید که اصلا خدمات ندارن.اون پولی که خوردن از من حرومشون باشه

  • لیلا | 06 اسفند 1400 در 1:53 ب.ظ

    الکا ایران چرا کامل توضیح نمیدی که تولید بدون کارخونه یعنی چی؟ من میدونم شرکت هایی مثل تکنولایو چه جنس بی کیفیتی دارن تولید میکنن.الن هم که تبلیغات تلویزیونیشون داره پخش میشه همه فکر میکنن چه خبره.خانوم های عزیز خونه دار اصلا از این برند خرید نکنید.خواهر من تو اصفهان یخچالشو خریده و یک ماه نشد یخچال سوخت.خدماتشون هم که برای خودشون نیست و به یکی از شرکت ها سپردن که نه احترام به مشتری حالیشونه نه هیچی.از تکنولایو خرید کردید یعنی پولتون رو ریختید تو جوب آب

  • مریم | 06 اسفند 1400 در 9:54 ب.ظ

    یک کلام به هیچ وجه پولتونو دور نرزید یکی از بی کیفیت ترین محصولاتی بود که به عمرم دیدم و خریدم و حالاهم پشیمونم اما پشیمونی فایده ای نداره

  • فریبرز حاجنظری | 11 اسفند 1400 در 3:09 ب.ظ

    بیچاره ماها که توی تهران نیستیم
    میان کلی تبلیغ میکنن مردم بیچاره رو مثل ما گول میزنن اخرشم وسایلی که ازشون خریدم هنوز یه سال نشده خراب میشه
    برای تعمیر هم که میگن تو فلان روستا و شهرستان خدمات نداریم بعدش منکر میشن میگن داریم ولی برای تعمیر نمیان یا اصلا جواب نمیدن
    خدا وکیلی این انصافه؟

  • غلامرضا | 20 اسفند 1400 در 3:47 ب.ظ

    سازمان حمایت چرا جلوی فعالیت این برند بی کیفیت را نمیگیرد؟نظرات این صفحه نشان از حجم بالای نارضایتی از کیفیت و خدمات تکنولایو دارد.بنده هم فریب فروشنده را خوردم و یخچال تکنو لایو خریدم و یک ماه نشده خراب شد و هیچکس هم پاسخگوی بنده نبود.

  • مهدی آقازاده | 20 اردیبهشت 1401 در 9:24 ق.ظ

    کاش زودتر این نظرات منفی رو دیده بودمو از این برد اشغال خرید نمیکردم
    خدا به دادمون برسه
    این برندا با تبلیغ مردمو گول میزنن رو پولمون رو میخونن

  • مریم | 23 اردیبهشت 1401 در 5:32 ب.ظ

    من تو اصفهان خریدم بعدش متوجه شدم که خاکی به سرم شد.صدای موتور یخچال اونقدر زیاد هستش که شبا نمیشه خوابید.رفتم به فروشنده گفتم میگه زنگ بزنید خدمات پس از فروش.خدماتشونم که اصلا پاسخگو نیستن.

  • یاور | 25 اردیبهشت 1401 در 9:15 ب.ظ

    پدرمو درا آورد خدمات پس از فروشش.بدونید که خدماتشون برون سپاری شده و برای خودشون نیست

  • سارا | 27 اردیبهشت 1401 در 8:00 ب.ظ

    من بعد از دیدن تبلیغات تلویزیونی خریدم تا الان خوب بوده اما نظرات منو ترسوند.بیرون هم شنیدم خدمات ندارن.الان چیکار کنممممم

  • علی غفاری | 28 اردیبهشت 1401 در 11:33 ق.ظ

    چرا باید پول بدیم و بعدش بفهمیم محصول بی کیفیت خریدیم.فروشنده سرم کلاه گذاشت.اصلا خدمات نداره

  • محسن ثامنی | 01 خرداد 1401 در 4:53 ب.ظ

    ما دو ماهه برای جهیزیه بخاطر بودجمون تلویزیون تکنولایو خریدیم تا الان که مشکلی نبوده و با خدمات پس از فروشش کاری نداشتیم‌ولی‌شنیدم‌خدمات‌خوبی‌نداره
    خدا به خیر بگذرونه

  • سوسن پاشایی | 02 خرداد 1401 در 4:44 ب.ظ

    حیف سامسونگ و ال جی که از بازار رفتن و جاشون رو دادن به چهار تا برند ایرانی به درد نخور
    بی کیفیت ترینن بخدا
    برند تکنو لایو هم که از همه بدتر نه خدمات داره نه گارانتی درست حسابی

  • بابک | 16 خرداد 1401 در 3:52 ب.ظ

    متاسفانه کیفیت محصولات اصلا خوب نیست و خدمات دهی افتضاحه

  • Babak | 16 خرداد 1401 در 3:54 ب.ظ

    متاسفانه کیفیت محصولات اصلا خوب نیس و خدمات دهی افتضاحه

  • محسن | 30 خرداد 1401 در 0:06 ق.ظ

    من خریدم از همه نظر خوب بوده و نه موتور صدایی داره و همکارانم هم گرفتن خدمات پس از فروش هم خوب بوده، چرا این سایت سعی میکنه خراب کنه برند رو، همه تولید کننده های ایرانی منتاژ کارن

    • علی غفاری | 31 خرداد 1401 در 9:27 ب.ظ

      اگه خریدی و خوب بوده پس نباید گذرت به خدمات پس از فروش خورده باشه.وقتی کاری با خدمات نداشتی از کجا میدونی خوب بوده؟اینکه از طرف شرکتی خیلی واضحه اما من مشتری بدبختی هستم که ازتون خرید کردم و پدرمو در اوردید.

  • محسن | 04 تیر 1401 در 1:52 ب.ظ

    نه عزیزم شرکت گارانتی و مونتاژ گل آسای هست 60 ماه گارانتی اینورتر و 30 ماه گارانتی کلش هست شماره خدمات پس از فروش و همه چی سر جاش هست، منم خریدارم

  • اکبر | 11 تیر 1401 در 6:53 ب.ظ

    بنده یخچال فریزر دوقلو تکنو خریدم به قیمت بیست و چهار میلیون خدا لعنتشون کنه آشغال تر از این یخچال ندیدم شب و روز لعنت شون میکنم حرومشون بشه پول دوا و دکتر بدن خدا را خوش نمیاد شوهر من یک باز نشسته است . زمان نصب به کارشناسوشون گفتم آقا جان این درب یخچال از پایین بازه ایشون چند تکه نوار چسبی مابین نوار و بدنه یخچال گذاشت گفت تا چند روز دیگه درست میشه که نشد هر چی پیگیری کردیم جوابی ندادند و سرپرست نمایندگی هم با بی احترامی تمام تلفن را قطع کردند. حالا شما قضاوت کنید. نه کیفیت یخچال خوبه و نه مسیولین جوابگو هستند.

  • رضا | 14 تیر 1401 در 5:58 ب.ظ

    یخچل فریزرش رو خریدم و خوب بود

  • محسن | 25 تیر 1401 در 9:35 ب.ظ

    سرویس چند تا از تولید کننده ها با گل آسای سرویس هست

  • موسوی | 16 مرداد 1401 در 0:19 ق.ظ

    با سلام
    بنده یخچال و فریزر دوقلو تکنو خریدم
    مدتی است فریزر آن برفک می زنه
    با شرکت تماس گرفته ام
    ولی کسی جوابم رو نمی دهد
    متاسفانه
    آنوقت تبلیغ تولید داخلی می کنند
    خدمات پس از فروش صفر صفره

  • موسوی | 16 مرداد 1401 در 0:20 ق.ظ

    موسوی هستم از شیراز
    گلایه دارم
    بخاطر خدمات پس از فروش ضعیف تکنو

  • ابراهیم | 01 شهریور 1401 در 5:34 ب.ظ

    من قصد خرید داشتم ولی با دیدن این پیامها پشیمان شدم

  • شیرزاد | 07 شهریور 1401 در 3:00 ب.ظ

    سلام من از سال ۹۷ تا به حال یخچال و فریزر این مارک رو دارم وتا الان ازش راضی بودم.
    نه صدا داشت و نه برفک

  • هما | 28 شهریور 1401 در 11:10 ق.ظ

    عالیه خداوکیلی فقط دیسپاسنر آب یخچال نشتی داده بعد شش سال که هینم فک کنم بخاطر واشر داخلشه که من دراوردم و نمیتونم جابزنم

  • مصطفی | 04 مهر 1401 در 5:38 ب.ظ

    ما که تقریبا یک ساله داریم راضی راضی هستیم
    یک مرتبه هم به خاطر مسئله ای با خدمات تماس داشتم خیلی خوب و سریع پاسخ دادن

  • مصطفی | 04 مهر 1401 در 5:41 ب.ظ

    احساس من اینه که یه مقداری اینجا کامنت ها با مغرضانه هست چون من خیلی تحقیق کردم راجبشون قبل خرید و دوستانم هم راضی بودن

    • زهرا | 16 دی 1401 در 3:25 ق.ظ

      شما الان خریدین استفاده کردین راضین ازش؟؟؟

  • فاطمه | 14 مهر 1401 در 12:06 ب.ظ

    سلام. اسفند 1400 گرونترین گاز رو ب مارک تکنو لایو خریدم.. خیلی پشیمونم… ساده ترین کار گاز یعنی فندک هاش کار نمیکنه… ابروم جلوی خانواده همسرم میره هر وقت با کبریت گاز رو روشن میکنم… با این اوضاع اقتصادی خدارو خوش نمیاد..

  • زهرا | 16 دی 1401 در 3:24 ق.ظ

    من یخچال دوقلوش رو خریدم برا جهیزیم ینی میگین بده؟؟؟ الان من چیکار کنم؟؟؟

  • سهراب | 23 بهمن 1402 در 11:42 ب.ظ

    سلام من 10روز یخچال فریزر دوقلو تکنو لایوD5 خریدم فریزرش هر 10دقیقه یکبار روشن و خاموش میشه صدای فن هم زیاده

  • علی | 15 اسفند 1402 در 2:32 ب.ظ

    ممنون که پیام گذاشتید…من هم خواندم کامل واز خریدش منصرف شدم کامل…و همچنین من هم یخچال فریزر تاکنوگلد خریدم به غلط کردم افتادم شدید..نمیدونی چه کشیدم…همین قدر بدون که دو ماه طول کشید بیا نصب کنه…ودوماه طول کشید بیاد واشر پاره شدش عوض کنه…و هر 10دقیقه استارت میکرد…که نفرش هم بلد نبود..من خودم ابزاردقیقی و مهندس هستم…دست زدم بالا و خودم با حاله جایی سنسور دمای داخل و چسباندن در بدنه پشت استارت را درست کردم…حالا شد 25دقیهه کار کنه 30دقیقه استراحت…باید جنس ایرانی تولیداتش را خودتون در منزل تکمیل کنید..ناقص هست جانم…دست به آچار بشید

  • هانی | 22 اسفند 1402 در 4:50 ب.ظ

    بجای ده صفحه توضیح و چرتو پرت یک کلمه میگفتید ساخت ایران هست تمااااام