فروش اینترنتی لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

دستگیری سرشاخه‌های باند فروش اینترنتی لوازم خانگی قاچاق

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس آگاهی البرز از توقیف یک خودرو سواری حامل لوازم خانگی قاچاق در آزاد راه ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس آگاهی البرز از توقیف یک خودرو سواری حامل لوازم خانگی قاچاق در آزاد راه تهران –کرج و دستگیری سرشاخه‌های باند فروش اینترنتی لوازم خانگی قاچاق در غرب کشور خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اجرای برنامه های تدوینی در کنترل محورهای مواصلاتی، حین ماموریت در آزاد راه تهران-کرج به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون شدند.

وی افزود: ماموران خودرو را تحت تعقیب قرار دادند و در یک فرصت مناسب آن را متوقف کرده و در بازرسی از خودرو تعدادی وسایل خانگی خارجی و قاچاق و فاقد هر گونه اسناد و مدارک گمرکی معتبر کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: راننده خودرو به همراه لوازم کشف شده به پلیس آگاهی استان منتقل شد که راننده در بازجویی های ماموران اعتراف کرد در یک باند فروش اینترنتی لوازم خانگی قاچاق فعالیت دارد و کالاهای قاچاق مکشوفه را نیز از انبار دپو کالاهای قاچاق در غرب کشور تحویل گرفته است.

سرهنگ نادربیگی افزود: ماموران با دریافت نیابت قضائی به یکی از شهرهای غربی کشور اعزام و طی یک عملیات منسجم، موفق به دستگیری دو نفر از سرشاخه‌های اصلی باند قاچاق لوازم خانگی شدند که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لوازم خانگی قاچاق در کل کشور می کردند.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس آگاهی استان، گفت: ماموران در ادامه بررسی ها موفق شدند دو نفر دیگر از اعضای باند را که با انجام تبلیغات گسترده، اقدام به نصب، سرویس و گارانتی جعلی و تقلبی برای لوازم خانگی قاچاق می کردند شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه از متهمان مقادیر زیادی کارت های گارانتی، خدمات نصب و فاکتور فروش مربوط به انواع لوازم خانگی کشف شده و در این رابطه پنج نفر دستگیر شدند، افزود: در بررسی مدارک مربوط به فروش کالاها، ارزش تقریبی کالاهای قاچاق فروخته شده، توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟