گران ترین قهوه ساز جهان
اخبار لوازم خانگی

گرانترین قهوه ساز های دنیا را از نزدیک ببینید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرهنگ مصرف قهوه در بسیاری از کشور های دنیا متفاوت از کشور ما ایران است. از ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرهنگ مصرف قهوه در بسیاری از کشور های دنیا متفاوت از کشور ما ایران است. از مقایسه حجم مصرف قهوه و چای در کشور های دنیا می توان پی برد که مردم ایران بیشتر تمایل به مصرف چای دارند اما در سال های اخیر با مصرف تدریجی انواع قهوه ذائقه ایرانی ها خصوصاً جوانان به قهوه عادت کرده و به همین علت سعی کرده ایم در این مطلب به معرفی گرانترین قهوه ساز های دنیا بپردازیم.

بسیاری از گرانترین قهوه ساز های دنیا نه تنها در ایران وجود ندارند بلکه به دلیل تولید محدود و سفارشی بعضی مدل ها تنها چند عدد از آن ها در دنیا وجود دارد؛ اما مقایسه کیفیت، عملکرد و امکانات آن می تواند راهنمای خوبی برای آشنایی با بالاترین کیفیت های تولید قهوه در دنیا باشد. در ادامه به تعدادی از قهوه سازهای خانگی موجود در بازار ایران نیز اشاره می شود.

1.ماشین قهوه ساز Javabot 

گران قیمت ترین قهوه ساز

قیمت:$1,000,000

اولین مورد از لیست گرانترین قهوه ساز های دنیا جاوا بوت است. این قهوه ساز بزرگ توجه بسیاری از طرفداران نوشیدن قهوه در آمریکا را به خود جلب کرده است. جاوابوت اغلب توسط شرکتی به نام Roasting Plant استفاده می شود. این قهوه ساز به عنوان یک قهوه ساز فوق العاده شناخته می شود و توان انجام هر کاری که یک فروشنده قهوه یا مصرف کننده آن تصور کند را دارد. می تواند هم‌زمان دانه های قهوه را آسیاب کند و آن را دم کند تا مصرف کننده تازه ترین و بهترین فنجان قهوه اش را میل نماید.

2.قهوه ساز van der Westen Speedster

گران ترین قهوه ساز

قیمت: $20,000

قهوه ساز بعدی که با قیمتی بالای بیست هزار دلار در لیست ما جای می‌گیرد توسط کمپانی Speedster ساخته شده است و قلب میلیونرهای بسیاری را تسخیر کرده است. این دستگاه با بهترین مواد اولیه ساخته شده و با روکشی از فلز کروم پوشانده شده است. تیراژ تولید حدود 400 تایی آن طی مدت بسیار کوتاهی توسط میلیونرهای علاقه مند به قهوه ساز های لوکس خریداری می شود تا از آن در منازل، دفاتر کار و حتی در قایق های تفریحی‌شان استفاده کنند.

دلیل این اشتیاق با نوشیدن اولین جرعه اسپرسو مشخص می شود

3. قهوه ساز ELEKTRA BELLE EPOQUE 

گران ترین قهوه ساز

قیمت:$20,000

اگر کسی عاشق لوازم آنتیک و خاص باشد با اولین نگاه به ELEKTRA BELLE EPOQUE عاشق آن می شوند و حس می کنند که باید این دستگاه زیبا را بخرند. این دستگاه بسیار زیبا با فلزات زیبا و لوکسی زینت داده شده و به روش های سنتی دم کردن قهوه مجهز شده است. در واقع اگرچه بسیاری از برندها نمونه های کپی و تقلبی نیز در بازار دارند اما برای ELEKTRA BELLE EPOQUE هرگز نمی توان یک کپی پیدا کرد.

در کنار طراحی بسیار عالی این دستگاه 6 برنامه مختلف تولید قهوه دارد و اگر تمایل دارید کار را به صورت دستی انجام دهید می تواند آن را روی حالت manual بگذارید.

4. دستگاه The Siphon Bar

قهوه ساز جهان

قیمت:$20,000

درست همانند دستگاه جاوابوت Siphon Bar برای شرکتی به نام Blue Bottle Café است. این شرکت در نیویورک و سانفرانسیسکو فعال است. اگر دوست دارید از این عضو باشگاه بیست هزار دلاری یک فنجان چای بنوشید باید سری به این شهرها بزنید.

5. دستگاه The Rancilio Classe 10

قهوه ساز دنیا

قیمت:$18,500

این دستگاه مدل ایتالیایی بسیار چشمگیر است و قلب بسیاری را در سراسر دنیا تسخیر کرده است. این دستگاه قهوه ساز با بهبود در نوآوری و سیستم کنترل الکترونیک توانسته است در رده بهترین و گرانترین قهوه ساز های دنیا قرار بگیرد.

از جمله امکانات خاص این دستگاه می توان به فنّاوری Rancilio SB اشاره کرد که کنترل همه دستگاه از طریق یک نرم افزار انجام می شود. طراحی زیبا و فضای زیاد برای گرم کردن فنجان ها، مناسب برای پذیرایی از تعداد زیادی مهمان است.

6- دستگاه Slayer Espresso

گران ترین اسپرسو ساز دنیا

قیمت:$18,500

دستگاه اسلیر اسپرسو در بین سایر دستگاه ها به عنوان دستگاهی مطلوب همواره مورد توجه است. این دستگاه در قلب صنعت قهوه و اسپرسوی دنیا یعنی واشنگتن و سیاتل جایگاه ویژه ای دارد. سازنده این دستگاه به خوبی می دانسته که درست کردن قهوه نه تنها یک صنعت بلکه یک هنر است. به همین دلیل این دستگاه برای تولید مرغوب ترین قهوه های دنیا به کار می رود.

طراحی و عملکرد ساده این دستگاه برای استفاده کنندگان بسیار مطلوب است و زیبایی آن توجه کسانی که از کنارش می گذرند را جلب می کند.

7.دستگاه Franke Evolution 1 Step 

گران ترین اسپرسو ساز جهان

قیمت:$18,000

وقتی از ماشین های اتوماتیک صحبت می کنیم تعداد کمی از این ماشین ها می توانند عملکردی 100% اتوماتیک ارائه دهند؛ اما فرانک اوولوشن مانند اسمی که برایش انتخاب کرده اند می تواند در یک مرحله کار را تمام کند. تنها چیزی که احتیاج دارید قرار دادن یک فنجان است تا بقیه کار را این دستگاه برایتان انجام دهد.

قهوه را آسیاب کرده و آن را دم می‌کند و حتی فنجان ها را از قبل برایتان گرم می کند. می تواند بیش از 90 فنجان اسپرسو در یک ساعت برای شما درست کند که از نظر سرعت شگفت انگیز است.

8.دستگاه Concordia Integra 

گران ترین دستگاه قهوه ساز

قیمت:$14,950

وقتی صحبت از اقتدار است کنکوردیا با مدل اینتگرا به میدان می آید و با تلفیق هنر، تکنولوژی و نوآوری و حذف عملیات دستی تجربه ی بسیار خاصی را فراهم می نماید.

از این مدل به عنوان باریستای دیجیتال یاد می شود زیرا می تواند انواع مختلفی از قهوه را تهیه کند.

9-دستگاه اسپرسوساز Nuova Simonelli Aurelia Semi-Auto Espresso Machine

گران ترین اسپرسو دنیا

قیمت:$13,500

شرکت 70 ساله Nuova Simonellia به کلی صنعت دستگاه های اسپرسو و قهوه ساز لوکس را متحول کرد و مدل های چندکاره نیمه اتوماتیک فوق را به بازار ارائه کرد.

10- دستگاه Synesso Cyncra 

گران ترین اسپرسوساز

قیمت:$12,500

در میان لیست ما احتمالاً محبوب ترین مدل این دستگاه است. از سال 2004 این دستگاه در قلب کسانی که با آن سر و کار داشته اند جا پیدا کرده و با توجه به قیمت پایین تر آن انتخاب بسیاری از افراد بوده است.

بهترین مارک قهوه ساز

اگر بخواهیم از بهترین مارک قهوه ساز نام ببریم و کمی از مارک های لوکس و صنعتی فاصله بگیریم برند Breville برای قیمت های زیر 600 دلار را می توانیم نام ببریم. همچنین برای قیمت های بسیار پایین تر می توان از Cuisinart و Mr. Coffee برای قیمت های زیر 200 دلار نام برد. همچنین به برند هایی که در ایران شناخته شده ترند اشاره ای خواهیم داشت.

بهترین اسپرسو ساز خانگی

اگر بخواهیم در مورد برند های اسپرسو ساز خانگی موجود در ایران صحبت کنیم برند دلونگی حضوری فعال دارد و با چند مدل تنوع خوبی برای کاربرد های مختلف ایجاد کرده است (خانگی و حرفه ای). همچنین برند های اسمگ Smeg و بوش Bosch و نسپرسو Nespresso به راحتی در فروشگاه ها و وب‌سایت ها یافت می شوند. از سایر برند های قهوه ساز که فروش خوبی در ایران دارند می توان به دسینی، مولینکس، نووا، همیلتون، ویداس و فلر اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟