اخبار لوازم خانگی

یخچال های گران قیمت جهان/بخش دوم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال های گران قیمت که در بسیاری از آشپزخانه های مجلل مشاهده می شوند، نه ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال های گران قیمت که در بسیاری از آشپزخانه های مجلل مشاهده می شوند، نه تنها زیبایی را به محیط آشپزخانه اضافه می کنند، بلکه غذاها را با دوام بیشتری نگه داری کرده و موجب عدم فاسد شدن آنها می شوند. جالب اینجاست که برخی از گران ترین یخچال ها از طراحی با درب فرانسوی یا سبک آرموئر برخوردارند.

برخی از این یخچال های گران قیمت به صورت سفارشی ساخته شده اند، فضای کافی برای جای دادن مواد غذایی را دارند و از ویژگی های دیگر آنها این است که موجب عدم فاسد شدن مواد پروتئینی و صیفی جات چون گوشت، سبزی می شوند. در اینجا قصد داریم شما را با گران ترین یخچال های جهان آشنا سازیم.

بنابراین با Liebherr ECBN 6256 PremiumPlus که 8هزار دلار قیمت دارد، شما یکی از بهترین ها را در اختیار دارید. در قسمت دوم به معرفی مدل های موردنظر دیگر می پردازیم.

1-Sub Zero Pro 48 With Glass Door/ قیمت 16950 دلار

یخچال گران قیمت

به عنوان یک یخچال حرفه ای برای نگهداری مواد غذایی، Sub Zero Pro 48 With Door Glass با قیمت 16.950 دلار قیمت دارد. یخچال موردبحث با دارا بودن بیش از 30 فوت مکعب امکان نگهداری انواع غذاها و در عین حال تازه نگه داشتن آنها را به دنبال دارد. به لطف ویژگی dual refrigeration با سه تبخیر کننده و دو کمپرسور، Sub Zero Pro 48 With Glass Door محیط مناسبی را برای غذاهای یخ زده و تازه فراهم می کند. علاوه بر این، از انتقال بو بین محفظه جلوگیری می کند.

Sub Zero Pro 48 With Glass Door دارای یک سیستم درب مغناطیسی است که کمک می کند تا حتی هنگام قطع برق، مواد غذایی منجمد و تازه شود. به عنوان بزرگترین و بهترین یخچال فریزر از Sub Zero، یک سلاح مخفی آشپزی با بخش یخچال در سمت راست و فریزر در سمت چپ است.

همچنین به عنوان یخچال با کارایی بالا، دارای یک فضای داخلی گسترده و بیرونی برجسته است. ساخته شده از فولاد ضد زنگ، Sub Zero Pro 48 With Door Glass مشخصه ای از آشپزخانه نماد آمریکا است. دارای یخ ساز اتوماتیک بوده که قادر به تهیه یخ های تمیز و تازه است. با داشتن یک سیستم پیشرفته تصفیه آب، به از بین بردن حضور آلاینده های شیمیایی، باکتری ها، ویروس ها و مواد معلق کمک می کند.

2-Meneghini La Cambusa Refrigerator/قیمت 41 هزار دلار

یخچال گران

آخرین مدل در لیست یخچال های گران قیمت جهان که باید به آن اشاره کرد، Meneghini La Cambusa Refrigerator است که با قیمت 41 هزار دلار به فروش می رسد. آیا تا به حال مایل به داشتن یخچال و فریزر سفارشی شده با تلویزیون صفحه تخت و دستگاه ساخت قهوه هستید؟ خوب ، اکنون می توانید از یک شرکت ایتالیایی به نام Meneghini تشکر کنید. آنها یخچال و فریزر قابل تنظیم Meneghini La Cambusa را ساختند که به صورت یخچال سه درب با ابعاد 218.5 سانتی متر طول ، 249 سانتی متر عرض و عمق 63 سانتی متر را عرضه می کنند.

Meneghini La Cambusa عنوان گرانترین یخچال و فریزردارای ظرفیت 334 لیتر می باشد در حالی که فریزر معمولی دارای یک فضای ذخیره سازی و دو کشو است 86 لیتر ظرفیت دارد. به عنوان یخچال قابل تنظیم، خریداران می توانند یک دستگاه قهوه ساز، یک تلویزیون صفحه تخت یا حتی یک دستگاه ساخت یخ نیز اضافه کنند. نسخه سه درب از لحاظ چیدمان داخلی برای ارائه بسیار زیادی دارد اما این بستگی به اندازه های پیشنهادی آن دارد.

در نتیجه، صاحبان خانه این امکان را دارند که ترکیب های مختلفی را ایجاد کنند، به عنوان مثال آب شیرین کن دوتایی، فریزر، فضای کافی برای قهوه ساز، اجاق مایکروویو، اجاق گاز چند منظوره، یخچال و فریزر نصب شده را در این مدل داشته باشند.

قسمت فوقانی دارای چهار فضای با قفسه های شیشه ای مستحکم است. همچنین دارای یک چراغ داخلی است که هنگام باز کردن درب و همچنین چهار قفسه درب کوچک برای ذخیره سازی و ساماندهی وسایل به صورت خودکار روشن می شود. برای قسمت زیرین فضای داخلی از سطح کشویی با ظرفیت 100 کیلوگرم چون نوشابه و آب برخوردار است. کشو دیگری برای نگهداری برای سایر نوشیدنی ها در نظر گرفته شده است. این یخچال از قابلیت های مختلفی برای نگهداری مواد غذایی بهره می برد و یک گزینه ارزنده است.

کلام آخر

به طور کلی اگر به دنبال خرید گران ترین یخچال های بازار هستید، نمی توانید با هزینه معمولی آنها را خریداری کنید و نیاز است تا بودجه بزرگی در نظر گیرید. برای مثال یخچال ایتالیایی Meneghini La Cambusa که چند منظوره بوده، ویژگی های مختلفی داشته و در عین حال هزینه 40 هزار دلاری می طلبد. بنابراین باید بیان داشت که یخچال ها در مدل های مختلفی عرضه می شوند که شما بسته به بودجه خود گزینه موردنظر را تهیه کرده و به کار می گیرید. موارد مذکور بیشتر مناسب ثروتمندان است که هزینه اهمیتی برای آنها نداشته و تنها قصد دارند یک مدل برجسته و بی نظیر خریداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟