انجمن صنایع لوازم خانگی ایران
اخبار لوازم خانگی

خبر ال کا ایران تایید شد/عباس دمرچیلی، سکاندار جدید انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دقایقی پیش جایگزین حبیب الله انصاری، دبیرکل سابق انجمن صنایع لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دقایقی پیش جایگزین حبیب الله انصاری، دبیرکل سابق انجمن صنایع لوازم خانگی ایران معرفی شد.

مراسم معارفه دبیر جدید انجمن لوازم خانگی صبح امروز با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن لوازم خانگی برگزار شد و دکترعباس دمرچیلی رسما به عنوان دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی معرفی شد.

پس از کش و قوس های فراوان بر سر عملکرد دکتر حبیب الله انصاری در سمت دبیرکلی انجمن، هیئت مدیره این انجمن پس از تشکیل جلسه ای تصمیم به کنار گذاشتن حبیب الله انصاری گرفت.

پیش از این، یک منبع آگاه به خبرنگار ال کا ایران خبر داد که پس از بررسی های هیئت مدیره از میان چند گزینه دانشگاهی و تحصیل کرده، دبیرکل جدید این انجمن انتخاب شده است.

بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط هیئت مدیره، آقای عباس دمرچیلی به عنوان جایگزین حبیب الله انصاری معرفی و از این پس سکان دار جدید انجمن صنایع لوازم خانگی ایران خواهد بود.

حبیب الله انصاری در آخرین فعالیت خود در سمت دبیر کلی انجمن، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران را برگزار کرده بود.

عباس دمرچیلی، دبیر کل جدید این انجمن در مراسم تودیع و معارفه صبح امروز عنوان کرد: تغییر در ساختار انجمن لوازم خانگی طی مشاوره با اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی صورت خواهد گرفت و تلاش من با توجه به فعالیت های سال های اخیر خود در حوزه تدریس و تربیت دانشجو براساس تربیت و آموزش است.

دبیرکل جدید انجمن صنایع لوازم خانگی با اشاره به فعالیت های خود درشرکت های آلومینیوم پارس و شرکت مخابرات اظهار کرد: شناخت دقیقی از مسائل و مشکلات صنایع کشور دارم و کاملا به نقاط ضعف و قوت صنایع لوازم خانگی آشنا هستم.

وی افزود: بسیاری بر این باورند که صنعت لوازم خانگی در میان صنایع کشور در جایگاه سوم قرار دارد اما معتقدم که با توجه به نقش به سزای صنعت لوازم خانگی در اشتغال زایی، اهمیت این صنایع حتی از صنعت نفت نیز بیشتر بوده و در واقع صنعت لوازم خانگی موتور صنایع کشور است.

عباس دمرچیلی در ادامه به تشکل های موازی اشاره کرد و در این خصوص عنوان کرد: یکی از وظایف بنده تلاش برای تعامل با تشکل های موازی بوده و به دنبال گردآوری آن ها در زیر یک چتر واحد هستم.

وی در پایان نگاه بازاریابی و مارکتینگ را در صنایع و بازار لوازم خانگی مهم دانست و اعلام کرد که آشنایی و تخصص کامل در حوزه بازارهای صادراتی و مارکتینگ دارم و به دنبال توسعه بازاریابی و صادرات هستم.

عباس دمرچیلی پیش از این در دانشگاه های کشور تدریس می کرده و دارای مدرک MBA و شهر سازی بوده و در کشورهای ایران و کانادا سابقه اجرایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟