لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی ویداس یکی از برندهای بازار لوازم خانگی ایران است که طی چند سال ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی ویداس یکی از برندهای بازار لوازم خانگی ایران است که طی چند سال گذشته و پس از آغاز دور مجدد تحریم ها که باعث جان گرفتن شرکت های تولیدکننده داخلی شد، بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت. در این گزارش که با نام لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟ منتشر شده، قصد داریم تا شمارا با تمام جزئیات این تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی آشنا کنیم.

اما پیش از معرفی این برند لوازم خانگی که این روزها برخی از مشتریان ناراضی آن تماس های مکرری با تحریریه «ال کا ایران» گرفته اند و همانطور که در انتهای همین گزارش خواهید خواند، نظرات منفی در خصوص کمبود قطعات و کیفیت کم کالاهای ویداس وجود دارد، پیشنهاد می کنیم گزارش زیر را که در کادری جداگانه آماده است، کامل بخوانید و بدون اطلاع از وضعیت هیچ برند لوازم خانگی در بازار لوازم خانگی ایران، خرید نکنید.

پیش از خرید محصولات ویداس بخوانید:

نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید

در این بخش از معرفی شرکت های لوازم خانگی قصد داریم تا اطلاعات بیشتری از این شرکت تولیدکننده لوازم خانگی را در اختیارتان بگذاریم. بر اساس رصد خبرنگار ما عمده ترین پرسش های مربوط به این شرکت در خصوص لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟ و یا برند ویداس برای کجاست بوده که قصد داریم در ادامه این گزارش به آن بپردازیم.

لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست

البته در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران خبرنگار ال کا ایران به غرفه لوازم خانگی ویداس رفت و در گفتگو با مدیرعامل ویداس، اطلاعات خوبی از این شرکت به دست آورد که اگر علاقه مند باشید می توانید این گفتگوی ویدیویی مارا با مدیرعامل لوازم خانگی ویداس تماشا کنید.

در همین رابطه بخوانید:

خدمات پس از فروش حق مشتری ویداس است/ موجود نمی شود یعنی چه؟

لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟

در حال حاضر بازار لوازم خانگی ایران پر از برندهای مختلف لوازم خانگی است که در بعضی مواقع نام و نشان خارجی این برندها باعث می شود فکر کنید که شما با یک محصول خارجی طرف هستید. البته که گاهی انتخاب این نام های خارجی به نوعی تاکتیک های بازاریابی نیز است. اما در این گزارش می خواهیم به جواب این پرسش برسیم که لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟ . قطعا برای بسیاری از مخاطبان محصولات ویداس این پرسش مطرح شده که برند ویداس برای کجاست و در جواب آن باید بگوییم که لوازم خانگی ویداس یک محصول ایرانی و البته با قطعات چینی در برخی محصولات است که اما از نظر کیفیت در دسته بندی کالاهای با کیفیت بسیار بالا قرار نمی گیرد.

لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست

لوازم خانگی ویداس در سال 1392 به بازار لوازم خانگی ایران معرفی شد. اگر گفتگوی ال کا ایران و مهدی ارجمندی؛ مدیرعامل ویداس را دیده باشید، در آنجا مدیرعامل این شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی می گوید که برند ویداس در سال 92 با محصول چرخ گوشت ویداس پا به عرصه تولید لوازم خانگی ایرانی گذاشت.

چرخ گوشت ویداس

تمامی محصولات این شرکت در حال در ایران تولید می شود و به گفته مدیران ارشد این شرکت برای ساخت لوازم خانگی ویداس از با کیفیت ترین قطعات و مواد اولیه استفاده شده است.

البته که این ادعای مدیرعامل این شرکت است، اما اگر سری به نظرات مخاطبان ال کا ایران در انتهای همین گزارش بزنید، قطعا کمی در نظرات مدیرعامل محترم ویداس تامل خواهید کرد.

نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس

 

کارخانه لوازم خانگی ویداس

خب همانطور که پیش تر در این گزارش آمده است لوازم خانگی ویداس ساخت ایران بوده و در کشور تولید می شود. اگر این سوال برای شما پیش آمده که آدرس کارخانه ویداس کجاست، احتمالا شما در خرید کالای لوازم خانگی بسیار سخت گیر هستید. البته این حق خریدار است چراکه لوازم خانگی یک کالای با دوام است و مدت ها باید برای خریدار کار کند.

کارخانه لوازم خانگی ویداس

پیش از آنکه در خصوص کارخانه لوازم خانگی ویداس صحبت کنیم و بگوییم که آدرس کارخانه ویداس در کدام منطقه ایران است، لازم است بدانید که در بیشتر مواقع با جستجو سایت رسمی شرکت و یا کمپانی مد نظر خود می توانید در بخش “در باره ما” اطلاعات کافی از آن را دریافت کنید.

البته که پیدا کردن سایت ویداس برای مخاطبانی که به دنبال کیفیت محصولات این شرکت هستند، بسیار دشوار است. احتمالا شما نیز جزو همان دسته از مخاطبان هستید که با جستجوی نام لوازم خانگی ویداس و یا لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست وارد این صفحه شده اید و در حال کسب اطلاعات از این برند نچندان مطرح بازار ایران هستید.

متاسفانه مدیران بخش آی تی ویداس ( ال کا ایران در این خصوص اطلاعی ندارد که آیا این شرکت اصلا بخش آی تی و یا نرم افزار داشته و یا خیر) فعالیت دقیقی بر روی سایت ویداس نداشته اند. به همین دلیل است که مشتریان این شرکت از پیدا کردن سایت شرکت عاجز هستند و بخش عمده ای از مشتریان ناراضی ویداس مشکلات خودرا با تحریریه ال کا ایران و یا شبکه های معاند فارسی زبان در میان می گذارند.

چند وقت پیش بود که یکی از مشتریان جاروبرقی ویداس به دلیل برق گرفتگی هنگام استفاده از جاروبرقی ویداس، مشکل خودرا با شبکه های معاند فارسی زبان در میان گذشت که باعث شگفتی مخاطبان نیز شده بود. جاروبرقی ویداس در هنگام روشن شدن باعث انتشار برق شده و باعث برق گرفتگی کاربر آن می شد.

اما در خصوص آدرس کارخانه ویداس باید بگوییم که کارخانه لوازم خانگی ویداس در جاده تهران ساوه و در شهرک صنعتی کاوه قرار دارد. تمامی محصولات ویداس در این کارخانه و توسط مهندسان ایرانی تولید می شود.

کارخانه لوازم خانگی ویداس

همچنین کارخانه لوازم خانگی ویداس برای تولید محصولات خود با بیش از 45 کارخانه دیگر تولید لوازم خانگی در ایران همکاری دارد.

بنا بر ادعای مدیران ارشد ویداس، کارخانه لوازم خانگی ویداس جزو محدود کارخانه های تولیدی است که به صورت اختصاصی دارای بخش مهندسی و طراحی جداگانه بوده و صفر تا 100 محصول در آن طراحی و تولید می شود. محصولاتی نظیر جارو سطلی ویداس ، چایساز ویداس ، چرخ گوشت ویداس ، خردکن ویداس و اون توستر ویداس نمونه ای از این محصولات است.

البته که این ادعای مدیران ویداس است اما در عمل اینکه این ادعا تا چه اندازه صحت دارد، باید مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد. نظرات مخاطبان ال کا ایران و البته برخی دیگر از سایت های پر مخاطب بیانگر چنین موضوعی نیست.

کارخانه لوازم خانگی ویداس

این کارخانه مجهز به خط تست الکترونیکی و مکانیکی مانند ارت ، ولتاژ ، کنترل کیفیت و کنترل کیفیت مواد تزریق  و قطعات تولید شده فلزی نیز است.

 

کانال لوازم خانگی ویداس

در دنیای امروز پیشرفت تکنولوژی با سرعت نور در حال گسترش است. شبکه های اجتماعی نقش مهمی در فرایند توسعه برند  شرکت ها ایفا می کنند و از این رو مخاطبان ویداس نیز به دنبال کانال لوازم خانگی ویداس هستند. البته این موضوع یک امر طبیعی است چرا که در کانال لوازم خانگی ویداس شما می توانید آخرین اطلاعات محصولات ویداس را مشاهده کنید و این کار انتخاب کالا و خرید را برای مشتریان راحت تر می کند.

لوازم خانگی ویداس نیز دارای یک کانال تلگرامی است که هر لحظه این کانال به روز رسانی شده و اطلاعات خوبی از محصولات را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. جشنواره های فروش و معرفی محصولات جدید تنها بخشی از فعالیت کانال لوازم خانگی ویداس است.

کانال تلگرام لوازم خانگی ویداس

حال اگر می خواهید آدرس کانال تلگرامی ویداس را داشته باشید می توانید در صفحه تلگرام خود، در بخش جستجو کلمه @VIDASOFFICIAL را جستجو کرده و سپس گزینه Join را انتخاب کنید.

روش دیگر برای یافتن کانال لوازم خانگی ویداس این است که به لینک زیر بروید و وارد کانال تلگرامی لوازم خانگی ویداس شوید.

لینک کانال تلگرام لوازم خانگی ویداس : https://t.me/VIDASOFFICIAL

 

کاتالوگ محصولات ویداس

بسیاری از خریداران کالای لوازم خانگی دوست دارند پیش از خرید اطلاعات کافی از محصولات مورد نظر خودرا داشته باشند. مخاطبان لوازم خانگی ویداس نیز به دنبال این مهم هستند که پیشنهاد ال کا ایران برای آنان مطالعه کاتالوگ محصولات ویداس است.

در کاتالوگ محصولات ویداس شما می توانید هر محصولی را که دلتان خواست ببینید و اطلاعات آن را دریافت کنید. به این ترتیب شما می توانید یک خرید خوب را تجربه کنید. اما اگر نمی دانید کاتالوگ محصولات ویداس را از کجا تهیه کنید، اصلا جای نگرانی نیست.

ال کا ایران کاتالوگ محصولات ویداس را در همین صفحه برای شما قرار داده تا بتوانید آن را دانلود کنید. البته این کاتالوگ تا تاریخ انتشار این گزارش به روز رسانی شده و اگر شما در مدت دیگری این گزارش را می خوانید می توانید با مراجه به سایت ویداس، اطلاعات بیشتری از محصولات شرکت را به دست بیاورید.

برای دانلود کاتالوگ مستر 2019 ویداس کلیک کنید.

متاسفانه سبک کاری شرکت های تولیدکننده ایرانی باعث شده تا کارخانه های تولیدی نتوانند قیمت محصولات خود را در کاتالوگ و یا سایت رسمی شرکت درج کنند. احتمالا بخش عظیمی از مخاطبان لوازم خانگی ویداس به دنبال قیمت روز لوازم خانگی ویداس هستند.

ما نیز به دنبال این قیمت ها هستیم اما احتمالا به دلیل سیاست های فروش بنک دار ها و نماینده های فروش، این شرکت از انتشار قیمت روز لوازم خانگی ویداس معذور است. البته این به معنی عدم کسب اطلاع از قیمت ها نیست.

برای اطلاع از قیمت روز لوازم خانگی ویداس می توانید از سایت های فروش آنلاین، قیمت محصولات ویداس را استعلام کنید. به این روش می توانید پیش از خریدريال حدود قیمت روز لوازم خانگی ویداس را در اختیار داشته باشید.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویداس

 

قطعا یکی از مهمترین فاکتورهای خرید لوازم خانگی برای خریداران ایرانی ارائه خدمات پس از فروش مناسب است. در خصوص خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویداس آنطور که مدیران ارشد این شرکت می گویند، شرکت ارجمند ره آورد پویا (ویداس) در بیش از 150 شهر کشور و در سطح 31 استان، دارای 150 نماینده خدمات پس از فروش است. تمامی محصولات لوازم خانگی ویداس دارای 18 ماه گارانتی تعمیر و 10 سال گارانتی و پشتیبانی قطعات است.

البته که بخش عمده ای از نارضایتی مخاطبان ال کا ایران و برخی دیگر از سایت های مرتبط با حوزه صنعت لوازم خانگی و خانه و خانه داری از محصولات ویداس، در همین خصوص است.

لوازم خانگی ویداس

آنطور که خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویداس مدعی شده تمامی محصولات و قطعاتی که خرابی آنها ناشی از فرایند تولید محصول باشد، تعمیر و یا تعویض خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویداس می توانید با شماره های 02166745065 الی 66 تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • yuosef | 21 فروردین 1399 در 3:57 ب.ظ

    باسلام.وخسته نباشی.چندماه پیش یه قهوه سازویداس خریداری کردم ولی بعدچندماه امروز خواستم برای اولین باراستفاده کنم اززیردستگاه ریزش آب بود حالا تکلیف چیه

    • بهنام وحیدی | 21 فروردین 1399 در 5:49 ب.ظ

      سلام و ارادت.بهترین راه حل اینه که با خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید تا مشکل شما حل بشه.

      • نفس | 04 اردیبهشت 1399 در 0:40 ق.ظ

        سلام ببخشید من قوری چایساز مدل vir_۲۰۹۹ویداس رو میخوام .ازکجا باید تهیه کنم قوری خودم شکسته

        • بهنام وحیدی | 04 اردیبهشت 1399 در 10:26 ق.ظ

          با بخش خدمات شرکت تماس بگیرید. این کارو کردید؟

          • نجفی | 24 مهر 1399 در 5:49 ب.ظ

            سلام خسته نباید من سرخ کن ویداس مدل VIR_5730 رو دارم ک متاسفانه لولای دربش که به بدنه اصلی وصل میشه و جدا میشه شکسته باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید هرجا زنگ میزنم و قطعه رو ندارن😔 خواهش میکنم جواب بدین

          • بهنام وحیدی | 29 مهر 1399 در 1:09 ب.ظ

            با بخش خدماتشون تماس نگرفتید؟

  • صادق | 22 فروردین 1399 در 2:30 ق.ظ

    سلام وقت بخیر حدود یک ماهه که چای ساز ویداس خریدیم ولی اب بعد از جوشیدن خییییلی بدمزه میشه، مزه پلاستیک میده. بیشتر از ۳۰ بار آب جوش اآوردیم و عوض کردیم ولی بی فایده اس. واقعا چیکار میشه کردبا جنس بی کیفیت؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بهنام وحیدی | 22 فروردین 1399 در 11:58 ق.ظ

      مشکل را با خدمات پس از فروش در میان گذاشته اید؟

      • رخی | 23 اردیبهشت 1399 در 8:57 ب.ظ

        سلام
        من مخلوط کن ویداس مدل v3325 دارم اما الان ته پارچ مخلوط کن خراب شده چندجا پرسیدم گیرم نیومد بخرم.از کجا میتونم تهیه کنم؟

        • بهنام وحیدی | 23 اردیبهشت 1399 در 9:13 ب.ظ

          متوجه نشدم. شما با خدمات پس از فروش شرکت ویداس تماس گرفتید؟ اونجا هم میگن نداریم؟!!

  • محمد | 24 فروردین 1399 در 1:53 ب.ظ

    سلام توستر ویداس خریدم طرز کارش را بلد نیستم از کجا نحوه کارکردش را دانلود کنم

    • بهنام وحیدی | 24 فروردین 1399 در 8:40 ب.ظ

      کاتالوگ همراه محصول نبود وقتی خریدید؟؟؟ اگه نه مدلش رو کامنت کنید

  • آریان | 22 اردیبهشت 1399 در 2:54 ق.ظ

    سلام
    کاپوچینو های قوه ساز مدل 2337 ویداس خوب نمیشه
    ایا علت خاصی داره
    ویدئو آموزش نحوه کار قهوه ساز بخصوص کاپوچینو سهزش موجود نیست؟

  • رضا | 19 خرداد 1399 در 9:57 ق.ظ

    مزخرف ترین برند لوازم خانگی
    تا حالا کالای به این آشغالی ندیده بودم
    با شرکت هم که تماس میگیریم کسی جوابگو نیست
    شرکت بی در و پیکر یعنی ویداس

  • میثم | 28 خرداد 1399 در 10:33 ب.ظ

    سلام.
    حدوداً 7 سالی ست که در منزل از محصولات ویداس استفاده میکنیم. نمره قبولی و خوبی بهش میدم.
    منتها امسال پارچ آب میوه گیری ترک برداشت و در هر بار استفاده هم بیشتر میشه. هرچقدر هم تو نت گشتم نتونستم نمایندگیش رو تو شهر سنندج پیدا کنم ! امکانش هست آدرس و شماره تماسش رو در اختیارم قرار بدید؟

    • بهنام وحیدی | 29 خرداد 1399 در 10:11 ق.ظ

      سلام و ارادات. با دفتر مرکزیشون تماس بگیرید تا اونا راهنماییتون کنن. شماره شون رو تو کامنت ها گذاشتم. اگه موفق نشدید اطلاع بدید زیر همین کامنت.

  • یوسف اصانلو | 10 تیر 1399 در 11:03 ق.ظ

    من قبل از عید یک عدد بخارشور ویداس خریدم که دفعه اول استفاده از دسته اش آب و بخار آب میچکید.محصول را در تاریخ 20/02/99 تحویل نمایندگی زنجان آقای مهدی بیات دادم.قرار بود قطعه را بگیرند و پس از تعمیر با بنده تماس بگیرند که تا امروز تحویل بنده نشده. نمایندگی می گوید که شرکت ویداس قطعه به ما نمی دهد.متاسفانه نمایندگی زنجان دیگر جواب بنده را نمی دهد. من از کجا باید پیگیری کنم؟ آخه این چه وضعشه و چرا باید از کالای ایرانی حمایت کنیم؟؟؟؟؟

  • خاوری مشهدمقدس | 12 تیر 1399 در 11:18 ق.ظ

    اصلا پشتیبانی خدمات وقطعات ندارد من الان توستردارم ولومش تو بازارنیست نخرید توی همه کانال هاهم اعلان مکنم که کسی توسترهای ویداس نخرند چون قطعاتش پشتیبانی نمیکند

  • بیگی | 14 تیر 1399 در 10:00 ق.ظ

    یک دستگاه مخلوط کن 4 کاره خریدم دوسه بار کلا استفاده کردم که مشکل پیدا کرد بردمنمایندگی رشت قطعه عوض کرد اوردم دوباره مشکل پیدا کرد و باز دفعه سوم نمایندگی هم میگه شرکت گفته به دلیل استفاده بد بوده!! اخه مگه گذاشتن و عوض کردن یک سری تخصص موشکی میخاد؟ خلاصه گفتندبا شرکت تماس بگیرم فعلا 3 روزه که تو شرکت کسی گوشی رو برنمیداره واقعا هر کس پولش رو بدهکالای ایرانی و بخصوص ویداس ریخته دور واقعا ریخته دور

  • مهدی رحمانی | 23 مرداد 1399 در 11:20 ق.ظ

    آقا این ویداس در چین تولید می شود ، من روی کارتنش نوشته بود ساخت چین – و یکی از آشغالترین برند ها است
    نمی دونم چرا دروغ می نویسید که ایرانیه ، برا همین قطعاتش پیدا نمیشه

    • الیاس | 20 فروردین 1400 در 8:38 ب.ظ

      کارخانه ویداس واقع در شهرصنعتی شهر ساوه است دوست گرامی…

  • فرهاد | 23 مرداد 1399 در 1:20 ب.ظ

    سلام
    بنده یک سرخ کن ویداس گرفته ام پس از خرید در اولین استفاده سرخ کن خاموش شد و روشن نشد
    با مراجعه به خدمات پس از فروش و ارسال شماره سریال ( پس از سه روز خرید) در کمال تعجب پاسخ اس ام اس این است که زمان گارانتی شما به اتمام رسیده
    به فروشنده مراجعه کردیم ولی ایشان نیز از جوابگوی ما نیست
    لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید

    • بهنام وحیدی | 27 مرداد 1399 در 9:22 ق.ظ

      لطفا به بخش تماس با ما سایت بروید و با شماره بنده تماس بگیرید.

  • محمود | 24 مرداد 1399 در 6:08 ب.ظ

    سلام من غذاساز ویداس دارم اما متاسفانه دفترچه ندارن.لطفا راهنمایی بفرمائید.سرچ زدم متاسفانه فیلم ودفترچه جهت دانلود موجودنبود

    • بهنام وحیدی | 27 مرداد 1399 در 9:21 ق.ظ

      سلام.مخاطب گرامی بهتره برای رفع این مشکل با بخش خدمات پس از فروش ویداس تماس بگیرید.

  • علی | 29 مرداد 1399 در 5:01 ب.ظ

    درود بر شما.وقت بخیر
    من تو فضای مجازی ۲۰۰ مشتری مغازه دار دارم که بهشون کالا میفروشم.اگر بخام برند شما رو بفروشم باید چجوری با شما کانکت بشم؟

    • بهنام وحیدی | 01 شهریور 1399 در 9:50 ق.ظ

      سلام.منظورتون از برند شما چیه؟ اگه ویداس منظورتونه که برند ما نیست و باید با خودشون صحبت کنید. اگه برند ال کا ایران منظورتونه که ال کا ایران سایت خبری حوزه لوازم خانگی هستش و محصولی در حال حاضر برای فروش نداره.

  • سورنا | 13 شهریور 1399 در 4:52 ق.ظ

    سلام من سه سال پیش یه پلوپز چند کاره خریدم ولی استفاده نکردم امروز خواستم باهاش خورشت درست کنم دربش را که بستم از همه جا میریخت بیرون ویه صدا وحشتناکی میداد هر چه دنبال دفترچه راهنما گشتم نبود تو گوگل هم سرچ کردم دفترچش گیرم نیومده از ساعت 12 شب تا الانالان که ستعت پنج هست دنبال داملود دفترچه هستم باید چکار کنم مشکلش چیه ؟؟؟

  • زهرا | 26 شهریور 1399 در 7:37 ق.ظ

    سلام من ابمیوه گیر۴کاره ویداس خریدم اما دودلم میترسم برند خوبی نباشه

  • marj | 17 آبان 1399 در 9:26 ق.ظ

    سلام.ببخشید من دو ساله ترازو ویداس مدل VI6298 مشکل خالی کردن باتری دارم که در نمایندگی و حتی با آقایون شرکت اصلی صحبت شده میگین قطعات نیس و نمیاد چطور آقای ارجمند مدیر ویداس ادعا میکنن تمام محصولات ما تولید داخله و خدمات پس از فروش تا 10 سال دارن اما در عمل کاملا خالف این حرفاشونه و الان دو ساله ترازو در نمایندگی مونده و به بهانه تحریم این حرفا قطعات نیس و نمیاد باید بندازی دور این کجای خدمات پس از فروشه و ادعای کاملا ایرانی بودن پشت تلویزیون اعلام میکنند در حالی که کاملا خلاف این حرفاس.و به راحتی میگن نداریم قطعاتو بندازین دور

  • فاطمه فولادوند | 02 آذر 1399 در 9:58 ب.ظ

    سلام مت کتری ویداس 9210 دارم شیرش خراب شده متاسفانه اصلا درآمد بازار شیر این مدل وجود نداره میشه راهنمایی بفرمایید یدک این شیر کتری رو از کجا باید تهیه کرد

  • میرزایی | 05 آذر 1399 در 1:39 ق.ظ

    سلام من چند سال پیش یه پلوپز .زودپز ویداس خریدم بعد از یکبار مصرف دیگه بخار رو نگه نمیداشت .بعد از تعمییر در اولین استفاده دستگیره دربش شکست .یه قطعه کوچیکش شکسته به هرجا زنگ میزنم میگن همون قطعه کوچیک نیست در اخر نمیایندگی بهم گفت دستگاه ردو بندازید دور .قطعه وارد نمیشه .چجوری میگن قطعلت کاملا داخلی هست من چجوری دستگاه رو دور بندازم

  • یگانه | 05 آذر 1399 در 1:13 ب.ظ

    نارضایتی شدیدی از خدمات و پشتیبانی ویداس داریم.هیچ کس پاسخگو نیست

    • بهنام وحیدی | 06 آذر 1399 در 11:14 ق.ظ

      با بخش خدمات شرکت تماس گرفتید؟ تو چه کالایی مشکل دارید؟ میتونید شکایتتون رو طی یک نامه از انجمن صنایع لوازم خانگی پیگیری کنید. ماهم نسبت به موضوع خدماتشون انتقاد داریم و اخباری هم در همین زمینه منتشر کردیم تا از انتقاد سازنده ما در جهت بهبود وضعیت خدمات پس از فروششون استفاده کنند. در کل ویداس شرکت بدی نیست و تو همه ی کالاها مشکل ندارند و مورد تایید رسانه ما هم هستند.

  • حسنی | 01 شهریور 1400 در 8:12 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    تیغه خرد کن مدل ۷۳۱ من گم شده ،آیا تیغه برای فروش هم موجوده ؟؟؟

    • بهنام وحیدی | 03 شهریور 1400 در 10:57 ق.ظ

      تماس بگیرید شرکتشون؛ ایشاالله که پاسخگو باشن و بتونن قطعه بدن بهتون

  • هادی | 22 مهر 1400 در 1:18 ق.ظ

    سلام
    پلوپز چندکاره ویداس دارم خراب شده بردم نمایندگی ویداس در رشت گفتند بردش خرابه و پیدا نمیشه گفتم الان چیکار کنم فرمودند میتونید دستگاه رو بندازید دور البته خیلی دور
    اینم “کالای ایرانی”

  • Masoud | 07 آبان 1400 در 11:03 ب.ظ

    سلام . واقعا برای این شرکت متاسفم .
    من کمتر از 2 سال پیش آبمیوه گیر ویداس رو خریداری کردم ولی الان که استفاده میکنم ازش دود بلند میشه و تازگیا کار نمیکنه . اوایل که این دستگاه رو خریداری کردم خوشحال بودم چون جنس ایرانی خریدم و طراحی این محصول واقعا زیبا بود و هست . انتظار داشتم حداقل 7 سال برام کار کنه ولی الان 3 سال نشده ازش دود بلند میشه و کار نمیکنه . کاشکی قبل از فروش کیفین محصول رو تست می کردن .

  • محمد پوررشنو | 08 آبان 1400 در 11:00 ق.ظ

    سلام
    من پوررشنو هستم مدیرعامل شرکت تعاونی فرهنگیان پلدختر
    با توجه به کیفیت تبلیغ شده برای محصولات ویداس و ظاهر شکیل اغلب کالاها،مجموعه ای شامل اتو،جاروبرقی،هواپز و ….را برای عرضه به اعضا خریداری کردم.متاسفانه برخلاف ظاهر،در عمل اغلب محصولات دچار مشکل شدند.مثلا از 12 لاوی خریداری شده،4اتو دچار اتصال در سیم برق گردیدند. نمایندگی برای تعمیرات و پشتیبانی ندارند.جاروبرقی هاش به زعم تعمیراتی ها ،بعلت نوع چفت و بس قطعات و نبود قطعات یدک،عملا یکبار مصرف می شوند و ……
    به گوش آقایان برسانید،با این شرایط مصرف کننده ها و فروشگاه ها قید استفاده یا عرضه محصولات رو می زنند.

  • مرجانه | 02 بهمن 1400 در 10:27 ق.ظ

    اقای وحیدی در پاسخ به هر کس میگویید با خدمات با شرکت ،نمایندگی وووو تماس گرفته اید ،میدانید خدمات پس از فروش چی میگه ،،ما محصولات کوچک را تعمییر نمیکنیم فقط لباسشویی ظرفشویی مکروفر من با بد بختی یک بخارشو خریدم خراب شد و فقط یک قطعه رابط میخواست و پیدا نشد یعنی هیچکس جواب نداد و بخارشو از این تعمیرگاه به ان تعمیرگاه کاملا نابود شد وحالا نمیتوانم بخرم چون خیلی گران است ویداس نامیست که بین بعضیها جک شده موجب خنده اگر محصولش از بوش بهتر باشه من جرات خریدش را ندارم

    • بهنام وحیدی | 02 بهمن 1400 در 12:52 ب.ظ

      سلام و ارادت. بنده میپرسم که با بخش خدمات تماس گرفتید تا بدونم تو چه مرحله ای هستید. لطفا حتما با من تماس بگیرید. 09124852208

  • عاطفه | 30 مهر 1401 در 11:42 ب.ظ

    وقت بخیر
    جاروشارژی ویداس خریدم میگن باطریش فاسد شده
    نمایندگی شهرستان پاسخو نیس
    میتونم از شرکت بخام که برام بفرستن؟

    • نفیسه رحیمی | 01 آبان 1401 در 10:03 ق.ظ

      سلام وقتتون بخیر ما نمایندگی ویداس نیستیم. ال کا ایران اولین پایگاه خبری لوازم خانگی ایران است و هدف از این مقاله صرفا اطلاع رسانی است.

  • نعمتی | 06 آذر 1401 در 11:13 ب.ظ

    سلام من به‌عنوان یک فروشنده بااطمینان محصولات شرکت ویداس عرضه میکنم
    فقط در تهیه کالا مشکل دارم

  • رها | 13 فروردین 1402 در 7:16 ب.ظ

    سال ۹۲‍؟؟ من جهیزیه ام را اکثرا ویداس برداشتم سال ۸۶

  • امیر دوستی | 20 فروردین 1402 در 9:11 ب.ظ

    سلام.جاروبرقی ویداس ما گیره بسته شدن درب جای کیسه شکسته.نیست چه کنیم.هرچندصدای موتور زیاده وقدرت مکنده بسیار کم ولی خوب بود راهی کمکی بفرمایید

  • مهدی | 01 اردیبهشت 1402 در 11:43 ق.ظ

    سلام،من سال گذشته پنکه ایستاده ویداس خریدم،طی ۹ ماهی که خریدم،برا بار دوم بردش سوخته،واقعا مارک بد و بی مصرفیه
    فکر میکردم چون محصول ایرانیه،خدمات پس از فروشش خوب باشه ولی هرسری که بردم برای تعمیر،با کلی پیگیری و زنگ و یاداوری بعد ۲ماه قطعه ارسال کردن.
    بنظر من مارک افتضااااااااحیه و خریدش مثل دور ریختن هزینه اش میمونه

  • بابا | 15 آبان 1402 در 8:21 ب.ظ

    از قدیم گفتن سزای گرانفروش نخریدن هست . وقتی شرکتی جنس بنجل و بی کیفیت میسازه در حقیقت مصادق بارز گرانفروشه . لوازم با کیفیت و خوشنام خریدن برای یک عمر استفاده مسلما کم هزینه تر از لوازم بی کیفیت خریدن هست که دائما باید تعویض و جایگزین بشن . به عنوان مثال اگر یک جارو برقی ویداس چهار میلیون قیمتشه و یک جارو برقی سامسونگ یا ال جی و یا هر برند خوشنام دیگر پانزده میلیون باشه صرفه در خرید برند خوشنام و با کیفیت هست . چون حداقل ده برابر کالای بی کیفیت کار خواهد کرد . شعار حمایت از کالای داخلی هم صرفا جهت خالی کردن جیب مردم هست . این موضوع رو تمام شرکت ها و کارخانه ها و تولیدکنندگان داخلی با کیفیت تولیداتشون ثابت کردن . از ایرانخودرو و سایپا گرفته تا تولید کننده های کوچک . با مدیریت حسین قلی خانی که نمیشه کالای با کیفیت تولید کرد.

  • یحیی رونده | 21 دی 1402 در 0:16 ق.ظ

    سلام
    جارو شارژی ویداس خریدم به امید داشتن لوازم یدکی ولی ۵ سال است باطریش خراب شده پیدا نمی شود هم چنین شارژ شده باطری را هوشمند میکردین تا پس از شارژ کامل قطع شد حالا من ماندنم با این جنازه ویداس اگر باطری دارین با من تماس بگیرین البته به هر قیمتی نه انصاف داشته ایرانی در تولید جتس با کیفیت و خدمات پس از فروش و لوازم یدکی فراوان!!!!

  • علی | 29 دی 1402 در 7:21 ب.ظ

    من آبمیوه گیری تک کارش رو ۴ سال پیش خریدم واقعا عالیه