نمایشگاه ساخت ایران
اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه ساخت ایران صبح روز دوشنبه برگزاری می شود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ساخت ایران فردا دوشنبه مورخ 9 دی ماه 1398 در تهران افتتاح می‌شود. در این ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ساخت ایران فردا دوشنبه مورخ 9 دی ماه 1398 در تهران افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه که با رویکرد حمایت از تولید کالای داخلی برگزار خواهدشد، برندهای معتبر داخلی در چندین بخش حضور خواهند داشت.

آمنه مظفری مهر مجری برگزاری نمایشگاه ساخت داخل در این باره گفت: این نمایشگاه بارویکرد حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی در مجموعه چهل سرای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از 9 لغایت 13 دی‌ماه برگزار می‌شود و سعی کرده ایم تا در این نمایشگاه 100 درصد کالای ایرانی را به نمایش بگذاریم و تاکنون برند‌های معتبر داخلی استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته‌اند.

برند های همچون پارس خزر، پاکشوما، کندی، یخساران، روبینا، ایکس ویژن، گلدیران و ده‌ها برند دیگر و همچنین در این نمایشگاه بخش ویژه‌ای برای فرش دستبافت، تابلو فرش و فرش‌های ماشینی در نظر گرفته‌شده است و در کنار همه این‌ها از سوغات شهرستان‌ها نیز در این نمایشگاه استفاده کرده‌ایم.

مظفری مهر در ادامه افزود : در این نمایشگاه تسهیلات ویژه 30 میلیون تومانی و بدون ضامن به مراجعین داده خواهد شد که زمان بازپرداخت آن 36 ماهه خواهد بود. این تسهیلات در جهت خرید جهیزیه و یا مایحتاج بازدیدکنندگان عزیز در نظر گرفته‌شده است.

در این نمایشگاه کلیه لوازم جهیزیه شامل لوازم برقی، آشپزخانه، بلور و چینی و غیره برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه از نهم تا سیزدهم دی‌ماه همه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 21 پذیرایی بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه ساخت ایران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟