برند جدید لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

ورود دو برند جدید لوازم خانگی با استفاده از امکانات و توانمندی های داخلی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در آخرین آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، تولید انواع لوازم ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در آخرین آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، تولید انواع لوازم خانگی بیش از 5.8 درصد رشد در 7 ماهه نخست سال را داشته است؛ این در صورتی است که تا ماه های آینده با وارد شدن تولیدات دو برند جدید لوازم خانگی بومی شده به بازار، علاوه بر اشباع بازار، کاهش قیمت نیز اتفاق خواهد افتاد.

مدتی پیش به دنبال اعمال یک طرفه تحریم های بین المللی به کشور، دو برند کره ای، به دلیل آنکه نتوانستند برای تولیدات خود قطعه وارد کشور کنند، از ادامه تولید خود انصراف دادند و از کشور خارج شدند؛ حالا بعد از مدتی طرف های ایرانی این برند ها با استفاده از امکانات و توانمندی‌های داخلی کشور تولیدشان را از سر می‌گیرند.

عباس هاشمی- مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت– درباره ورود دو برند جدید به بازار لوازم خانگی گفت: با توجه به افزایش دامنه تحریم ها که منجر به تعلیق همکاری دو شرکت کره ای با طرف های ایرانی برای تامین قطعات و مواد اولیه شد، طرف های ایرانی در جهت ادامه تولید خود منابع جدید و ثلث های جدید را پیش بینی کردند.

وی با اشاره به سیاست وزارت صمت در حمایت از تولید داخل و ساخت داخل گفت: طرف های ایرانی دو شرکت کره ای با استفاده از توان و پتانسیل داخلی کشور توانستند در جهت بومی سازی صنعت لوازم خانگی قدم بردارند.

وی اضافه کرد: طرف های ایرانی در ادامه تولیدات خود توانستند خوشبختانه با تامین قطعات مورد نیاز و با جایگزین کردن محصولات ایرانی به جای محصولات کره ای برند ملی را تولید و آن را تقویت کنند.

هاشمی ادامه داد: با سرمایه گذاری های زیادی که در این زمینه انجام شده است،به زودی شاهد حضور محصولات برند های جدیددر سطح گسترده در کشور خواهیم بود که بخش قابل توجهی از نیاز بازار را پوشش خواهند داد.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت تاکید کرد: در حال حاضر تولیدات دو شرکت آغاز شده است همچنین تلویزیون های تولید شده این برند ها نیز تا پایان ماه و دیگر تولیدات لوازم خانگی آنها تا اوایل سال 99 وارد بازار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟