اخبار لوازم خانگی

برای خرید بهترین ویدیو وال های بازار لوازم خانگی چه کنیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،احتمالا خرید بهترین ویدیو وال های بازار لوازم خانگی کار دشواری خواهد بود ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،احتمالا خرید بهترین ویدیو وال های بازار لوازم خانگی کار دشواری خواهد بود اما در این گزارش قصد داریم تا شمارا با راهنمای خرید ویدیو وال آشنا کنیم.

اگر از آن دسته افراد هستید که وسواس زیادی برای خرید لوازم خانگی دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید هر محصول، اطلاعات کافی از آن محصو را به دست بیاورید. راهنمای خرید لوازم خانگی به شما کمک خواهد کرد تا در خرید هر محصولی، بهترین انتخاب را داشته باشید.

نمایشگرهای ویدیو وال امروزه نقش مهمی در تبلیغات و ارتباطات کسب‌وکارها ایفا می‌کند اما فرآیند انتخاب و خرید یک ویدیو وال مناسب و کارآمد و نصب و راه‌اندازی آن خیلی هم آسان نیست.  چنانچه در فرآیند تحویل، نصب و کالیبراسیون این نمایشگرها غفلتی صورت گیرد زحمات مالی زیادی به کسب‌وکارها وارد می‌شود. از این رو میزان تاثیر و نفوذ محتواها و پیام‌های تبلیغاتی که از ویدیو وال‌ها پخش می‌شود به مدلی که انتخاب می‌کنید و مواردی همچون مکان قرارگیری نمایشگر، کالیبراسیون صفحه نمایش و… بستگی دارد.

ویدیو وال‌های مدل VHR-R سامسونگ سری جدید از نمایشگرهایی هستند که با طراحی مدرن، نصب آسان و راحت، کالیبراسیون پیشرفته و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های متنوع توانسته‌ خیال کسب‌وکارها را از بابت داشتن نمایشگری پیشرفته و همه فن حریف آسان کند. در ادامه ضمن آشنایی با قابلیت‌های این ویدیو وال سامسونگ، ۱۳ نکته ضروری که در هنگام خرید یک نمایشگر ویدیو وال می‌بایست در نظر داشته باشید را با هم مرور می‌کنیم.

 

۱- ISTA-6

خرید بهترین ویدیو وال های بازار لوازم خانگی

نمایشگر VHR-R سامسونگ در یک جعبه ویژه گذاشته می‌شود و احتمالا می تواند خرید بهترین ویدیو وال موجود هم لقب بگیرد. این جعبه مخصوص یکسری آزمایش‌های چهارگانه را در آزمایشگاه انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل ایمن (ISTA) پشت سر می‌گذارد. این آزمایش‌های استاندارد شامل تست سقوط، تست فشار روی جعبه (Compression Test)، تست فشار از طرفین به جعبه (Clamp Force Test) و تست لرزش (Vibration Test) می‌شود. با گذراندن این تست‌ها اطمینان حاصل می‌شود که جعبه‌ها قادر به محافظت از نمایشگر در زمان حمل‌ونقل هستند.

 

۲- جعبه‌گشایی آسان

همانطور که ممکن است نمایشگر در زمان حمل‌ونقل آسیب ببیند، در زمان بیرون آوردن نمایشگر از جعبه هم احتمال صدمه به پنل یا صفحه نمایش آن وجود دارد. در نمایشگر VHR-R جعبه مخصوص آن طوری طراحی شده که به راحت ترین شکل ممکن نمایشگر خارج می‌شود تا آسیب‌های احتمالی به حداقل برسد.

 

۳- طراحی مدرن

خرید بهترین ویدیو وال های بازار لوازم خانگی

نمایشگر VHR-R براساس سبک زیبایی شناسی مدرن طراحی شده، ضخامت این نمایشگر کمتر از ۷۰ میلی‌متر است که باعث می‌شود تا ضمن اشغال فضای کمتر محیط، دست صاحبان کسب‌وکار برای قرار دادن نمایشگر در تمامی فضاها باز باشد. طراحی کم عمق نمایشگر نمایی زیبا به این مدل از نمایشگرهای ویدئووال بخشیده و انتقال بی‌واسطه پیام‌ها را در تمامی مکان‌ها از فروشگاه‌های خرده‌فروشی گرفته تا هتل‌ها و… فراهم کرده است. خرید بهترین ویدیو وال یعنی نمایشگری که بسیار مدرن باشد.

 

۴- کالیبراسیون کارخانه‌ای

نمایشگر ویدیو وال VHR-R سامسونگ برای اطمینان از داشتن یک صفحه نمایش درخشان و چشم‌نواز در تمامی نقاط، یک فرایند کالیبراسیون کارخانه‌ای چند مرحله‌ای را طی می‌کند. در این کالیبراسیون مواردی همچون Aging، یکنواختی رنگ‌ها (Local Uniformity)، گاما و تراز سفیدی (White Balance) مورد تنظیم و بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر این کاربران می‌توانند از نرم‌افزار متخصص رنگ سامسونگ (Samsung Color Expert) که یک نرم‌افزار قدرتمند و رایگان است برای بهینه‌سازی تنظیمات نمایشگر استفاده کنند.

 

۵- زنجیره نمایشگرها

ویدیو وال‌های VHR-R با تکیه بر تجربه طولانی سامسونگ در تولید نمایشگرهای UHD و تکنیک‌های مهندسی این صنعت طراحی شده‌ است. در این سری از ویدیو وال‌های سامسونگ این قابلیت فراهم شده تا کاربران زنجیره‌ای به هم پیوسته از صفحه‌ نمایش‌ها را بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاص و تنها به کمک پورت‌های DisplayPort 1.2 و HDMI به یکدیگر متصل کنند و از مزایای پخش محتوا با رزولوشن UHD بهره‌مند شوند.

 

۶- بزل 0.44 میلی‌متری

خرید بهترین ویدیو وال های بازار لوازم خانگی

هر کدام از کابینت‌ها یا صفحه‌ نمایش‌های ویدیو وال VHR-R که به یکدیگر متصل می‌شود تنها 0.44 میلی‌متر ضخامت دارد که تضمین کننده یک تجربه بصری جذاب، زیبا و بدون حاشیه برای هر بیننده‌ای است.

 

۷- پنل ضد بازتاب

ویدئووال ها به دلیل قرار گرفتن در محیط‌های عمومی هر لحظه امکان تابش نور خورشید یا چراغ‌های سالن بر روی تصاویر آن وجود دارد. مدل VHR-R سامسونگ از پنل ضد بازتاب بهره می‌برد که قادر است در تمام ساعات شبانه‌روز تصاویری با کیفیت عالی نمایش دهد.

 

۸- کیفیت تصویر

سامسونگ به عنوان یک برند پیشگام در ارائه نمایشگرهایی با کیفیت تصویر چشمگیر شناخته می‌شود. نمایشگرهای VHR-R از ویژگی‌های حالت تقویت کننده تصویر بهره می‌برد که با تنظیم منحنی گاما، وضعیت اشباع رنگ و کنتراست را بهبود می‌بخشد. قابلیت اکولایزر سیاه (Black Equalizer) در این سری از نمایشگرها کمک می‌کند تا جزئیات بیشتری از تصاویر تیره و تاریک مشاهده شود.

 

۹- زاویه دید

خرید بهترین ویدیو وال های بازار لوازم خانگی

پنل ویدیو وال‌ها می‌بایست به گونه‌ای طراحی شود که طیف وسیعی از مخاطبان مانند رهگذرها و عابران و… را در بر بگیرد. برای رسیدن به این هدف نیاز است تا بینندگان صرفنظر از مکانی که قرار گرفته‌اند بتوانند محتواها را از زوایای متفاوت مشاهده کنند. موضوعی که در طراحی نمایشگرهای VHR-R به آن توجه شده و تمامی افراد به لطف قابلیت «زاویه دید گسترده» بدون توجه به موقعیت مکانی خود می‌توانند محتواها را در زوایای متفاوت با کیفیتی مشابه تماشا کنند.

 

۱۰- روشنایی ۷۰۰ نیت

روشنایی بالای پنل نمایشگر به خصوص در فضاهای عمومی کمک می‌کند تا محتواهای تصویر زیباتر و بهتر دیده شود. میزان روشنایی در نمایشگرهای VHR-R به رقم جالب توجه ۷۰۰ نیت (معادل ۷۰۰ شمع روشن) می‌رسد.

 

۱۱- تاییدیه IP5X

نمایشگرهای حرفه‌ای که در فضاهای داخلی و عمومی قرار می‌گیرند همواره در معرض خطراتی همچون نفوذ آب و گردوغبار هستند. ویدیو وال‌های مدل VHR-R مانند اغلب نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ از استاندارد ضدآب و گرد و غبار IP5X بهره می‌برد تا ضمانتی محکم برای مقاومت در برابر این موارد باشد.

 

۱۲- سازگار با EMC

نمایشگرهای VHR-R همچنین از نظر سازگاری با اختلالات الکترومغناطیسی (EMC) در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند. صاحبان این ویدیو وال‌ها می توانند مطمئن باشند که نمایشگرهای سری VHR-R از نظر اثرگذاری یا اثرپذیری از سیستم‌های مختلف الکترومغناطیسی ایمن هستند.

 

۱۳- کالیبراسیون موبایلی

خرید بهترین ویدیو وال های بازار لوازم خانگی

نمایشگرهای VHR-R با راهکار Color Expert Pro Mobile سامسونگ سازگار است که می‌تواند با استفاده از دوربین تلفن هوشمند فرایند کالیبراسیون را انجام ‌دهد. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند بدون نیاز به تجهیزات اضافی، تراز سفیدی صفحه نمایش را تنظیم کرده و از کابینت‌های شخصی برای ارائه تصاویر مورد نظر خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟