ساندبارهای جدید ال جی
اخبار لوازم خانگی

ساندبارهای جدید ال جی در CES 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبارهای جدید ال جی معرفی شد و این شرکت کره ای قرار است تا این محصولات ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبارهای جدید ال جی معرفی شد و این شرکت کره ای قرار است تا این محصولات جدید خود را در نمایشگاه CES2020 به نمایش بگذارد.

ساندبارهای جدید ال جی طی همکاری این غول فناوری جهان با Meridian Audio ساخته شده و در آستانه ورود به بازار قرار دارند.

شرکت ال جی به منظور تولید صدایی فراگیر تر به دنبال گسترش ساندبارهای خود و سازگاری بیشتر از دو فناوری دالبی اتموس و  DTS:X است.

ساندبار پریمیوم SN11RG عنوان پرچمدار را در لیست ساندبارهای جدید ال جی یدک می کشد که از سیستم کانال 7.1.4، اسپیکرهای وایرلس عقب، دالبی اتموس، DTS:X و کالیبراسیون اتاق بهره می برد.

اکثر ساندبارهای جدید ال جی با فناوری دالبی اتموس و DTS:X روانه بازار می شوند مدل پرچمدار SN11RG در واقع جایگزینی برای نسخه 2019 یعنی ساندبار SL10YG با کانال 5.1.2  است.

ساندبار ال جی

علاوه براین، ال جی اعلام کرده که ساندبارهای جدید از قابلیت پشتیبانی از آپشن کیت اسپیکرهای عقب وایرلس نیز برخوردار است. دیگر ساندبارهای تازه وارد این شرکت شامل مدل های SN10YG، SN9YG و SN10YG می شود که امکان پشتیبانی آن ها از فناوری های دالبی اتموس،  DTS:X، دستیار صوتی گوگل، HDMI eARC و 4K HDR passthrough فراهم شده است. اطلاعاتی دیگری از ساندبارهای جدید این شرکت منتشر نشده و برای آگاهی از جزییات آن باید تا رونمایی این محصولات تا رویداد CES 2020 در اول ژانویه منتظر ماند.

این محصولات ال جی در واقع نسل چهارم ساندبارهای این شرکت هستند که با فرمت های صوتی دالبی اتموس و DTS:X عرضه می شوند و محصولات مشابه سایر شرکت های فعال در این حوزه نظیر سامسونگ و سونی رقابت می کنند.

ساندبار ال جی در CES 2020

از دیگر ساندبارهای این غول کره ای می توان به قیمت ارزان آن اشاره کرد که ساندبارهای 2020 با تلویزیون های جدید این شرکت نیز سازگاری دارند.

حالت  کالیبراسیون اتاق و یا همان AI Room Calibration نیز به تازگی به امکانات این ساندبارها اضافه شده که امکان تنظیم صدا را در همان اتاقی که کاربر حضور دارد، فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟