توزیه 300 سری لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی ویژه محرومان و سیل‌زدگان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: توزیع ۳۰۰ سری ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی ویژه محرومان و سیل‌زدگان و ۵۰ سری جهیزیه ویژه دانشجویان استان از امروزآغاز شد.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) اهدای جهیزیه به زوج‌های دانشجو، توزیع 300 سری لوازم خانگی ویژه محرومان و آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان و لوازم التحریر بین دانش آموزان استان مجموعا با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال شروع شد.

او ادامه داد: ۵۰ سری جهیزیه به ارزش حدود یک میلیارد ریال، توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی ویژه محرومان به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال و ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۲ میلیارد ریال برای توزیع در سراسر سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد تاکنون در زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی افزون بر ۵۴ میلیارد تومان، ساخت فضای آموزشی (مدرسه) بیش‌از ۵۴ میلیارد تومان و ساخت مساجد بیش از چهار میلیارد تومان هزینه کرده است.

او  ادامه داد: همچنین افزون بر ۳۱ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان برای راه اندازی مراکز جامع سلامت، بیش از ۳۰ میلیارد تومان در حوزه طرح‌های زیربنایی، افزون بر ۶ میلیارد تومان در زمینه ساخت مسکن محرومان توسط این ستاد در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان افزود: این ستاد علاوه بر هزینه کرد افزون بر ۱۲ میلیارد تومانی در طرح توسعه شهرستان ها، بیش از هفت میلیارد تومان در زمینه خدمات سلامت الکترونیک و بیمه و افزون بر ۹ میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای رفع محرومیت و کمک به اشتغالزایی این استان اقدام کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، راشکی با اشاره به سایر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد ساخت ۱۳۵ مدرسه با ۶۴۱ کلاس درس را در استان اجرایی کرده که تاکنون برخی از آن‌ها به بهره برداری رسیده و برخی در دست ساخت است.

او  بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی محرومان با بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان موافقت کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟