اخبار لوازم خانگی

محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس رونمایی شد/ کامبک رویایی گلدیران+گزارش ویدیویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شب گذشته و در آخرین ساعات سال 2019 میلادی، گروه گلدیران طی مراسمی با حضور ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شب گذشته و در آخرین ساعات سال 2019 میلادی، گروه گلدیران طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد این شرکت از محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس رونمایی کرد.

شرکت گلدیران که حدود 30 سال تنها نماینده رسمی برند کره ای ال جی در بازار لوازم خانگی ایران بود، پس از خروج ال جی تمام توان خودرا به کار گرفت تا برند گلدیران را زنده نگه دارد و بر همین اساس به دنبال ایجاد یک برند جدید داخلی در بازار لوازم خانگی ایران بود.

شرکن گلدیران

خروج بدعهد آمریکایی و ناتمام ماندن قصه ی برجام باعث شد تا دور جدید تحریم ها با هدف نابودی اقتصاد ایران آغاز شود. هدف اصلی تحریم های آمریکا ساقط کردن صنایع اصلی کشور از جمله صنعت لوازم خانگی بود چنانکه با اولین تشر قمار باز آمریکایی بسیاری از شرکای قدیمی شرکت های تجاری ایران با بلیت یکطرفه، ایران را به مقصد کشورهای خود ترک کردند.

در لینک زیر بخوانید:

مشخصات کامل موبایل جی پلاس به همراه قیمت

صنعت لوازم خانگی ایران از ابتدای سال 97 روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت. وابستگی شدید به مواد اولیه وارداتی و همچنین دلبستگی تولیدکنندگان داخلی به شرکای تجاری شان باعث شد تا تولید لوازم خانگی در ایران با افت شدیدی همراه شود اما این پایان ماجرا نبود.

با توجه به این که سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی ایران در اختیار دو برند کره ای سامسونگ و ال جی بود، خروج این شرکت ها از بازار ایران فرصت را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم کرد تا به باوری برسند که می توانند بدون اتکا به خارج، تولید محصولات با کیفیت را آغاز کنند چنانکه جدال برای کسب سهم بازار بیشتر، میان تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی آغاز شد.

گلدیران

شرکت گلدیران نیز از این قائده مستثنی نبود و همین امر باعث شد تا چند ماه پیش بیلبردهای روی خوش زندگی باز می گردد سطح شهر تهران را پر کند. تلویزیون جی پلاس اولین محصول معرفی شده فرزند گلدیران بود تا نام گلدیران نیز در دفتر برندهای ملی ایران ثبت شود.

مهر ماه سال جاری ال کا ایران خبری را به نقل از یک منبع آگاه در خصوص رونمایی سه محصول جدید گلدیران در ماه های آینده، منتشر کرد و بلاخره غروب آخرین روز سال 2019 میلادی این خبر ال کا ایران تایید شد. گلدیران طی مراسمی در گالری باروک نه تنها سه محصول، بلکه از 8 محصول خود رونمایی و به صورت غیر منتظره ای پا به عرصه تولید موبایل نیز گذاشت.

در همین رابطه حسین تنهایی؛ قائم مقام گروه گلدیران به خبرنگار ال کا ایران گفت : از سال ها پیش قصد داشتیم برند ملی خودرا ثبت کنیم. تحریم ها هر چند سخت اما نتوانست جلوی اراده ملی ایران مقاومت کند و ما امروز شاهد تکمیل شدن سبد محصولات جی پلا هستیم.

حسین تنهایی قائم مقام گلدیران

وی افزود : سعی ما بر آن است که با دانش مهندسان و نخبگان ایرانی تمامی محصولات خودرا تا حد امکان داخلی سازی کنیم. در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین قطعات خود نداریم و برای تولید محصول از با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار جهانی استفاده می کنیم. باور ما این است که نباید مشتریان از کیفیت محصولات ما ناراضی باشند و بر همین اساس قطعات مورد نیاز وارداتی خودرا از بهترین و با کیفیت ترین تامین کنندگان چینی تامین می کنیم.

تنهایی ادامه داد : محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس همگی از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. سال ها تجربه که نتیجه همکاری با برند ال جی بود کمک کرده تا مسیر درستی را برای تولید محصول انتخاب کنیم.

حسین تنهایی

وی گفت : هم اکنون کارخانه های تولیدی ما مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تولیدی است. همچنین حضور مدیران کره ای با تجربه و البته مدیرانی از کشورهای دیگر کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن به روند تولید محصولات با کیفیت ادامه دهیم. هدف ما تولید محصولات ارزان و با کیفیت جهانی است تا خریداران داخلی حتی در شرایط تحریم نیز بتوانند از لوازم خانگی به روز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران در این مراسم 8 محصول جدید لوازم خانگی جی پلاس معرفی شد. نسل جدید تلویزیون های جی پلاس با کیفیت UHD ، دستگاه تصفیه هوا جی پلاس ، کولر جی پلاس ، اسمارت وایت برد جی پلاس ، ماشین ظرفشویی جی پلاس ، ماشین لباسشویی جی پلاس ، یخچال و ساید بای ساید جی پلاس ، مانیتور جی پلاس و همچنین موبایل جی پلاس محصولات جدید این برند ایرانی بودند که در این مراسم رونمایی شدند.

خواند این مطلب را از دست ندهید:

مشخصات کامل جدیدترین محصولات جی پلاس در ایران+ویدیوهای تبلیغاتی جی پلاس

کولرگازی و تصفیه هوا جی پلاس

نسل جدید تلویزیون های جی پلاس

به غیر از تلویزیون های جی پلاس که در بازار موجود است، قیمت دیگر کالاهای معرفی شده هنوز اعلام نشده است اما به گفته مدیران ارشد این شرکت، این محصولات تا پایان سال تولید و در بازار شب عید به بازار لوازم خانگی ایران عرضه خواهد شد.

در همین رابطه مرتضی میری؛ رئیس اتحادیه لوازم خانگی به خبرنگار ال کا ایران گفت : مدیران گلدیران قول داده اند که تمامی این محصولات پیش از پایان سال تولید و به بازار ایران عرضه شود.

وی افزود : عرضه این محصولات به بازار ایران کمک خواهد کرد تا در بازار شب عید با کمبود کالا مواجه نشویم و خریداران به راحتی بتوانند محصولات مورد نیاز خودرا خریداری کنند.

عرضه لوازم خانگی قاچاق

میری ادامه داد : مدیران برند سام که جایگزین محصولات سامسونگ در ایران شده است نیز قول داده اند تا ظرف یک ماه آینده اولین محصول سام را که تلویزیون سام است تولید و به بازار لوازم خانگی ایران عرضه کنند.

 

در ادامه مراسم رونمایی محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس علیرضا لاهیجانیان؛ معاونت بازاریابی و برنامه ریزی فروش گلدیران به خبرنگار ال کا ایران گفت : برای شرکت گلدیران که بیش از 30 سال شریک تجاری ال جی در ایران بود و محصولات این برند را به بازار ایران عرضه می کرد، معرفی برند داخلی یکی از اهداف مهم و به نوعی آرزو گلدیران محسوب می شد.

علیرضا جهانیان

وی ادامه داد : این هدف سال ها به دلایل مختلف تحقق نیافت اما تحریم ها فرصت خوبی را برای ما فراهم کرد تا توانایی خود را در معرفی برند داخلی نشان دهیم.

لاهیجانیان گفت : مراسم امشب و معرفی محصولات جدید برند ملی جی پلاس بهانه ای بود تا در حقیقت استراتژی های خودرا برای توسعه این برند بازگو کنیم. هدف ما این است که لوازم خانگی جی پلاس به ماه و به سال در تغییر باشد و به صورت مداوم محصولات جدید و با کیفت را تولید و معرفی کنیم.

در پایان این گزارش خبرنگار ال کا ایران به سراغ کیوان شکرانی؛ مدیر برند گلدیران رفت و از آینده جی پلاس، اهداف آن و همچنین هدف از ورود جی پلاس به تولید موبایل پرسش هایی را مطرح کرد.

کیوان شکرانی گفت : هدف ما از برگزاری این مراسم ارسال پیامی به مردم ایران بود که بگوییم گلدیران با برند جی پلاس، با قدرت به بازار لوازم خانگی ایران برگشته است.

کیوان شکرانی

وی ادامه داد : ورود به بازار موبایل و تولید این محصول جسارت و البته شهامت زیادی می خواهد. گلدیران درس های زیادی از همکاری با برند ال جی گرفته است و امیدواریم این تجربه کمک کند تا در بازار موبایل بتوانیم موفق شویم.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر مراسم رونمایی محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس می توانید گزارش کامل ویدیویی ال کا ایران از این مراسم را در همین صفحه مشاهده کنید و پرسش های خودرا با ما در میان بگذارید تا به آن پاسخ دهیم.

یخچال و ساید بای ساید جی پلاسماشین لباسشویی جی پلاس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • سیدمجتبی | 11 دی 1398 در 2:08 ب.ظ

    اقایان وارد کننده ال جی فکرکردن ملت … تشریف دارن . درحالیکه خودشون هستند . تمام واردات ال جی رو گذاشتند توی یک کارخانه داخلی و شروع به مونتاژ کردن اسم خر رو عوض کردند حالا میگن محصول ایرانی و مهندسان داخلی وووووو . خجالت بکشید شرم کنید تا کی باید …… . حالا تا به بازار بیاد هر نوع وسیله اش نسبت به مشابه الجی ۲زار ارزونتر میشه .

  • عباس روحی | 12 دی 1398 در 1:28 ق.ظ

    خود ال جی تو بازار جهانی نتونست سهمی از بازار موبایل به دست بیاره اون وقت شماها میخواین اینکارو بکنید؟ نمیگم کار بدیه ولی به نظر میرسه آینده خوبی نداشته باشه اما در مورد باقی محصولات جی پلاس میشه گفت که خوب عمل کرده.ممنون از ال کا ایران گزارش خوبی بود

  • مریم | 16 دی 1398 در 0:21 ق.ظ

    من میخوام جهیزیه بخرم و قیمت محصولات جی پلاس خوبه اما کیفیتش چی؟ خدماتش چی؟ کسی میتونه راهنماییم کنه؟

    • مهراندیش | 18 دی 1398 در 4:49 ب.ظ

      در مورد کیفیت و قیمت محصولات جی پلاس و محصولات مشابه و برندهای دیگه اگه مایل باشید بنده راهنمایی تون می کنم. لطفا به اینستاگرام فروشگاه انتخاب سنتر دایرکت بدید ممنون

      • سعید حاجی | 05 شهریور 1399 در 0:17 ق.ظ

        سلام آیا واقعا گوشی ارزش خرید داره

  • مسعود | 26 فروردین 1399 در 1:07 ب.ظ

    با سلام لطفاًدر موردکیفیت موتور یخچال ساید جی پلاس توضیح بفرمائید .