تولید انواع لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

افزایش تولید انواع لوازم خانگی به جز تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید انواع لوازم خانگی به جز تلویزیون در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است و بیشترین افزایش تولید نیز به ماشین‌ لباسشویی اختصاص داشته است.

براساس آمار تولید انواع لوازم خانگی در هشت ماهه نخست امسال ۴۱۶ هزار و ۸۰۰ دستگاه ماشین‌ لباسشویی تولید شده که نسبت به ۳۴۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه تولید شده در مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۴ درصد افزایش داشته است.

همچنین در این مدت ۶۰۳ هزار و ۹۰۰ کولر آبی و شش میلیون و ۲۲۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه الکتروموتور در کشور تولید شده که نسبت به میزان تولید این محصولات در هشت ماهه نخست سال گذشته به ترتیب ۱۷.۹ و ۱۶ درصد افزایش داشته است.

آمارها نشان می‌دهد تولید یخچال و فریزر با افزایش ۴.۵ درصدی کم‌ترین افزایش تولید را به خود اختصاص داده، به‌طوری که در هشت ماهه سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به ترتیب ۷۲۱ هزار و ۳۰۰ و ۷۵۴ هزار دستگاه یخچال و فریزر تولید شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در این میان تولید انواع لوازم خانگی در هشت ماهه اول امسال با کاهش ۷.۲ درصدی مواجه شده و تولید آن از ۴۸۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه در هشت ماهه سال گذشته به ۴۴۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه در مدت مشابه امسال رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟