مشخصات دستگاه تصویه هوا جی پلاس
اخبار لوازم خانگی

مشخصات کامل جدیدترین محصولات جی پلاس در ایران+ویدیوهای تبلیغاتی جی پلاس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر اخبار حوزه لوازم خانگی ایران را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه حضور ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر اخبار حوزه لوازم خانگی ایران را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه حضور دو برند جدید لوازم خانگی در بازار ایران شده اید. سام و جی پلاس دو برند تازه متولد شده ایرانی هستند که قرار است جای خالی محصولات سامسونگ و ال جی را در بازار ایران پر کنند و در این مقاله قصد داریم تا شمارا با مشخصات کامل جدیدترین محصولات جی پلاس در بازار لوازم خانگی ایران آشنا کنیم.

10 دی ماه سال جاری شرکت گلدیران به صورت رسمی از جدیدترین محصولات برند ایرانی جی پلاس رونمایی کرد. حضور همه جانبه جی پلاس در بازار ایران نشان می دهد که احتمالا در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از این لوازم خانگی جی پلاس خواهیم شنید. مهمترین نکته این مراسم از دیدگاه اصحاب رسانه و حاضرین، ورود گلدیران به بازار موبایل و کامپیوتر با برند جی پلاس است. احتمالا جی پلاس ریسک ورود به این دو بازار پر از رقبای سر سخت را به جان خریده و می خواهد نشان دهد که بیشتر از گذشته به دنبال کسب سهم بازار در ایران است.

خواند این مطلب را از دست ندهید:

محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس رونمایی شد/ کامبک رویایی گلدیران+گزارش ویدیویی

در این گزارش قصد داریم تا شمارا با مشخصات جدیدترین محصولات جی پلاس آشنا کنیم و به معرفی کامل این محصولات بپردازیم. به گفته مدیران ارشد گلدیران تمامی این محصولات پیش از پایان سال 1398 تولید و به بازار لوازم خانگی ایران عرضه خواهد شد. البته تلویزیون های جی پلاس پیش تر به بازار ایران معرفی و عرضه شده بود اما در این مراسم نسل جدید تلویزیون های این برند ایرانی نیز معرفی شدند.

حال اگر می خواهید مشخصات جدیدترین محصولات جی پلاس در بازار لوازم خانگی ایران را بدانید با ادامه این گزارش همرا شوید.

مشخصات تلویزیون جی پلاس

مشخصات تلویزیون جی پلاس

یکی از محصولات لوازم خانگی جی پلاس که در مراسم رونمایی محصولات جدید این برند ایرانی به مخاطبان و حاضرین معرفی شد، نسل جدید تلویزیون های هوشمند جی پلاس بود. بر اساس آنچه که مشخص است و مشخصات تلویزیون جی پلاس نشان می دهد، نشل جدید این تلویزیون ها به جدیدترین تکنولوژی های تلویزیون مجهز شده است. در این مراسم مدیران بخش تلویزیون جی پلاس خبر دادند که در نسل بعدی تلویزیون های هوشمند جی پلاس از اندروید 9 استفاده خواهد شد.

خواندن این مطلب هم پیشنهاد می شود:

جدیدترین لیست قیمت تلویزیون های جی پلاس + مشخصات تلویزیون

دنیای مدرن امروزی تصاویری از میلیاردها رنگ در قاب زندگی است؛ اما شاید شلوغی روزمره، لذت سیر کردن در لحظات رنگی را برای ما محدود کند. با جی پلاس، می‌توانید به یک برنامه زنده سفر کنید؛ با قابلیت بلوتوث، موزیک مورد علاقه‌تان‌ را از تلویزیون بشنوید و لحظات حساس یک فیلم ماجراجویانه را دوباره بازبینی کنید.

مشخصات تلویزیون جی پلاس

اما ویژگی‌های تلویزیون های هوشمند جی پلاس به موارد ذکر شده در بالا خلاصه نمی‌شود. سایر امکانات این تلویزیون اندرویدی به قرار زیر است:

* تصاویر باکیفیت با رزولوشنUHD
* امکان نمایش میلیاردها رنگ غنی
* امکان به اشتراک‌گذاری صفحه موبایل اندروید یا IOS با تلویزیون
* تبدیل گوشی موبایل به کنترل لمسی تلویزیون
* انتقال تصویر و صدای تلویزیون به گوشی موبایل در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS

 

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس یکی دیگر از محصولات این شرکت است که در خانواده محصولات شست و شو قرار می گیرد. جی پلاس با حضور در این حوزه قصد دارد تا سبد محصولات خودرا کامل کند و با معرفی این محصولات به اهداف خود رسیده است. طراحی ظاهری این محصول کاملا به روز بوده اما به نظر می رسد کار سختی را برای توسعه این محصول در بازار داشته باشد.

گلدیران به دلیل اینکه پیش تر نماینده رسمی محصولات ال جی در ایران بود و ماشین لباسشویی های ال جی نیز در بازار ایران از طرفداران زیادی برخوردار بود، حالا کار سختی را برای جایگزینی این محصول دارد. البته مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس نشان می دهد که گلدیران با تمرکز خاصی در این حوزه حضور پیدا کرده و قصد دارد تا این محصول را با ظرافت خاصی جایگزین محصولات ال جی در بازار ایران کند.

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس

آیا تا به حال شده که از ترس خراب شدن لباس‌های حساس و ظریف ترجیح دهید آن‌ها را با دست بشویید؟ نگران نباشید. ماشین لباسشویی جی پلاس برای این مشکل، امکان ویژه‌ای به نام لانژری را به شما پیشنهاد می‌کند. با قابلیت لانژری می‌توانید ﻟﺒﺎس‌ﻫﺎى داراى ﺑﺎﻓﺖ ﻇﺮﯾﻒ و ﺣﺴﺎس ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻟﺒﺎس ﺧﻮاب و ﻟﺒﺎس زﯾﺮ را ﺑﺎ ﺧﯿﺎل راﺣﺖ در ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﯾﻰ ﺟﻰ ﭘﻼس ﻗﺮار دﻫﯿﺪ و از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺷﺴﺘﺸﻮ و ﻋﺪم آﺳﯿﺐ ﺑﻪ آﻧﻬﺎ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺷﯿﺪ.

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس

البته امکانات جی پلاس تنها به این ویژگی محدود نمی‌شود؛ بلکه چندین قابلیت دیگر نیز در این دستگاه تعبیه شده که آن را در بازار متمایز می‌کند.

همچنین ﻣﻮﺗﻮر ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﯾﻰ ﺟﻰ ﭘﻼس ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﮐﯿﺖ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ اﯾﻨﻮرﺗﺮ ﺑﻮده (Eco power inverter) ﮐﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﻰ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮق ﻣﺼﺮﻓﻰ، ﮐﻨﺘﺮل ﻋﻤﻠﮑﺮد، ﻣﺼﺮف اﻧﺮژى دﺳﺘﮕﺎه و اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﺎزدﻫﻰ را دارد. برخی دیگر از ویژگی‌های مهم این محصول به شرح زیر است:

* شستشوی سریع تا 50 درصد کاهش زمان برنامه
* شستشوی بهداشتی برای از بین بردن میکروب‌ها
* برنامه شستشوی سریع در 14 دقیقه (Go quick)
* تکنولوژی ضد چروک
* قابلیت از بین بردن 24 نوع لکه
* مناسب برای وزن‌های متنوع ( 6 تا 9 کیلوگرمی)

 

مشخصات دستگاه‌های تصفیه هوا جی پلاس

مشخصات دستگاه تصویه هوا جی پلاس

همانطور که می دانید پیش از این دستگاه تصویه هوا در بیشتر مواقع یک محصول کاملا وارداتی بود و اکثر شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی اقدام به تولید چنین محصولی نمی کردند. معرفی دستگاه تصویه هوا جی پلاس نشان داده که گلدیرانی ها با برند جی پلاس رویاهای بزرگی در سر دارند. اینکه تا چه اندازه این رویاها به تحقق دست خواهد یافت، زمان مشخص می کند اما در این گزارش ما قصد داریم تا مشخصات دستگاه تصفیه هوا جی پلاس را منتشر کنیم تا اطلاعات کافی در خصوص این محصول را پیش از خرید در اختیار داشته باشید.

مشخصات تصویه هوا جی پلاس

آلودگی هوا، امروزه در تمام شهرهای بزرگ و صنعتی، تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. بدون شک عوارض ناشی از آن هم قابل چشم‌پوشی نیست؛ قهرمان تازه نفس جی پلاس راه‌حلی برای این مشکل است.

دستگاه‌های تصفیه هوای جی پلاس با فیلتر قدرتمند هوا، گرد و غبار و موی حیوانات را تا ذرات ریز 5.2 میکرونی به راحتی جذب می‌کند. عبور از این فیلتر برای ریزگردها تقریبا غیر ممکن بوده و بهتر است به این فیلتر لقب رئیس فیلترها را اختصاص دهیم. همچنین فیلتر مدرن کربن اکتیو این دستگاه، بوهای نامطبوع محیط از بوی سیگار و غذا گرفته تا فرمالدئیدها را جذب کرده و از بین می‌برد. امکان رطوبت ساز این محصول نیز با تولید بخار خنک و مطلوب هوای تازه را برایتان ایجاد کرده و آیونایزر پیشرفته دستگاه، گرد و غبار و باکتری‌ها را نابود می‌کند.

برخی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه به شرح زیر است:

* سنسور تشخیص میزان گرد و غبار
* هشدار تعویض فیلتر
* عملکرد خودکار و حالت خواب
* مرطوب‌کننده هوا
* صفحه نمایش
* توانایی تصفیه فضا تا 52 متر مربع

 

معرفی و مشخصات گوشی های هوشمند جی پلاس

موبایل جی پلاس

حضور جی پلاس در بازار موبایل بسیار جسورانه است. کافیست نگاهی به حضور برند ال جی در بازار موبایل داشته باشیم، حضور که به عقیده بسیاری از کارشناسان این حوزه خیلی هم موفق نبوده و حالا جی پلاس می خواهد بازار موبایل را فتح کند. اینکه یک برند ایرانی با تجربه 30 سال همکاری با برند ال جی وارد بازار موبایل ایران شده قابل تحسین است اما اینکه تا چه اندازه می تواند در این بازار به موفیت دست پیدا کند باید بگذاریم گذر زمان مشخص کند و حالا زمان مناسبی برای قضاوت و پیش بینی نیست.

در لینک زیر بخوانید:

موبایل جی پلاس فروش خوبی را تجربه کرد+ مشخصات و قیمت

واقعیت، ارزش بالایی دارد؛ فقط کافی است آن را به درستی شناسایی کنید. در دنیای تکنولوژی، واقعیت باید دقیقا همان چیزی باشد که شما می‌خواهید.

مشخصات موبایل جی پلاس

گوشی موبایل هوشمند جی پلاس به عنوان یک مهره ارزشمند، مسیر جدیدی را پیش روی شرکت‌های گلدیران و مدیا پردازش ترسیم کرده است. Q10 با طراحی و ظاهر متفاوت و امکاناتی نظیر نمایشگر 3.6 اینچی قطره‌ای و اندروید 9، مدلی جذاب از گوشی های جی پلاس است. سایر ویژگی‌های این محصول به قرار زیر است:

* مجهز به سخت‌افزارهای روز دنیا
* سنسور اثر انگشت
* تصاویر شفاف و رنگ‌های واقعی در نمایشگر IPS
* رم 3 گیگابایت
* درگاه Type-c

جی پلاس

T10 یکی دیگر از مدل‌های گوشی موبایل جی پلاس است که با داراب ودن پردازنده‌ قدرتمند هشت هسته‌ای، سنسور اثر انگشت و دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار پکیج کاملی از یک گوشی هوشمند را ارائه می‌نمایند.

از دیگر امکانات این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* مجهز به نرم‌افزار اندروید 9
* رم 2 گیگابایت
* قابلیت تشخیص چهره
* تصاویر شفاف و رنگ‌های واقعی در نمایشگر HD

 

مشخصات یخچال جی پلاس

مشخصات یخچال جی پلاس

در ادامه می خواهیم مشخصات یخچال جی پلاس را برای شما مخاطبان ال کا ایران بازگو کنیم اما پیش از آن باید بگوییم که حضور جی پلاس در بازار ایران به منزله عدم ارائه خدمات به مصحولات ال جی توسط گلدیران نیست. بر اساس آنچه که مدیران ارشد گلدیران مطرح کرده اند خدمات رسانی به محصولات ال جی همچنان ادامه خواهد داشت و این تعهدی است که در قبال مشتریان خود داریم.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

ویژگی های یخچال فریزر های جی ‌پلاس را بیشتر بشناسید

اما اولین نکته قابل اشاره در خصوص مشخصات یخچال جی پلاس این است که قطعات به کار رفته در این محصول از کیفیت خوبی برخوردار هستند. قائم مقام گلدیران در این باره به خبرنگار ما گفته بود که ما تمامی قطعات محصولات خودرا از با کیفیت ترین تامین کنندگان چینی خریداری می کنیم. تامین کنندگانی که برندهای بزرگ جهان قطعه می فروشند و ما نیز به دلیل اینکه بنا را بر کیفیت نهاده ایم، بهترین نوع قطعات را برای تولید محصولات خود انتخاب کرده ایم.

مشخصات یخچال جی پلاس

درباره یخچال‌ طبیعی فرانک جوزف در نیوزلند تا به حال شنیده‌اید؟ این توده یخ در دوره عصر یخبندان به وجود آمده و بخشی از یک یخچال طبیعی بسیار بزرگ‌تر است. می‌توان گفت فرانک جوزف از معدود یخچال‌های طبیعی است که تا به امروز با توجه به تغییرات اقلیمی، سالم مانده است. فضای مناسب، ماندگاری بالا و داشتن دمای یکسان در تمام نقاط می‌تواند از ویژگی‌های مشترک این یخچال طبیعی و یخچال های جی پلاس باشد. طراحی مدرن و بدنه شیشه‌ای یخچال های جی پلاس یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول است که زیبایی و جلای خاصی را برای محیط به همراه می‌آورد.

از جمله امکانات یخچال جی پلاس به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

* گردش هوای چندگانه جهت یکنواختی دما در تمام نقاط یخچال و فریزر (Multi Air Flow)
* مجهز به Fresh box برای نگه‌داری انواع مواد غذایی و سبزیجات تازه و فاسد شدنی
* مجهز به یخ‌ساز و آبریز بادوام

 

مشخصات ماشین ظرفشویی جی پلاس

مشخصات ماشین ظرفشویی جی پلاس

این روزها که پیشرفت تکنولوژی نفوذ عجیبی در صنعت لوازم خانگی داشت، اکثر خانم های خانه دار خیلی علاقه ای به شستن ظرف های خود به صورت دستی ندارند. شاید اختراع ماشین ظرفشویی و استقبال از این محصول به همین دلیل صورت گرفت اما هنوز هم افرادی هستند که شست وشی ظرف ها را به صورت دستی ترجیه می دهند. گلدیران در شب مراسم رونمایی محصولات جدید خود، ماشین ظرفشویی جی پلاس را نیز معرفی کرد. این محصول از لحاظ طراحی ظاهری مدرن بوده و در نگاه اول شمارا به یاد محصولات با کیفیت اروپایی می اندازد اما تا از آن استفاده نکنید نمی توان در خصوص عملکرد آن نظر دیگری داد.

بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در کارهای خانه، همیشه یک موضوع مهم بوده است. ظرفشویی های جی پلاس با صرفه‌جویی در مصرف آب، زمان صرف شده و بهینه‌سازی مصرف برق (A++)، دستگاه هوشمند مناسبی برای انجام کارهای خانه است.

از جمله مزیت‌های ماشین ظرفشویی جی پلاس، از بین رفتن کامل باکتری‌ها نسبت به شستشوی دستی است. در واقع، دست انسان توانایی تحمل آب تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد را دارد و این درحالی است که ماشین ظرفشویی جی پلاس با دمای 70 درجه سانتی‌گراد ظرف‌ها را شسته و در این دما هیچ اثری از باکتری‌ها و ذرات آلوده باقی نخواهد ماند. همچنین ﻣﻮﺗﻮر ظرفشویی ﺟﻰ ﭘﻼس ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﮐﯿﺖ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ اﯾﻨﻮرﺗﺮ ﺑﻮده (Eco power inverter) ﮐﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﻰ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮق ﻣﺼﺮﻓﻰ، ﮐﻨﺘﺮل ﻋﻤﻠﮑﺮد، ﻣﺼﺮف اﻧﺮژى دﺳﺘﮕﺎه و اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﺎزدﻫﻰ را دارد.

برخی از مزایای ماشین ظرفشویی جی پلاس به قرار زیر است:

* موتور هوشمند و قدرتمند Inverter BLDC
* مراقبت از ظروف شیشه‌ای (Glass care)
* برنامه شستشوی سریع (Go quick)
* ظرفیت بالا 14 و 15 نفره مناسب برای مهمانی‌ها
* کشوهای سه بعدی با قابلیت چیدمان راحت و تنظیم ارتفاع
* توانایی شستشوی نیمه ظرفیت برای زمان‌هایی که ظرف‌ها کم‌تر از فضای کامل ماشین ظرفشویی هستند (Half Load)

 

مشخصات کولر جی پلاس

مشخصات کولر جی پلاس

همانطور که گفته جی پلاس دست پر به بازار لوازم خانگی ایران آمده است و گلدیران پس از خروجی ال جی از بازار ایران، به هیچ وجه قصد عقب نشینی ندارد. معرفی مشخصات کولر جی پلاس در راستای همین هدف بوده و قرار است این محصول جای خالی کولرهای ال جی را در بازار ایران پر کند. البته از یاد نبریم که هنوز هم مشکلات قاچاق وجود داشته و این معضل اقتصادی نفس تولیدکنندگان لوازم خانگی را به شماره انداخته است.

کولرهای مدرن جی پلاس، تلفیقی از خنک‌کنندگی یکنواخت، سرعت و کاهش چشمگیر مصرف برق را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه مانند تمامی کولر گازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود و قسمت داخلی که شامل پنل داخل فضای بسته است و طراحی زیبایی دارد. وجود فیلتر در پنل داخلی باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود.

همچنین موتور اینورتر این کولرها یکی از قدرتمندترین موتورهای موجود در دنیا است که دوام و عملکرد بالایی دارد. شما می‌توانید در کنار خنکی فضا، از هوای مرطوب و ایده‌آل اطرافتان لذت ببرید.

 

مشخصات اسمارت وایت برد جی پلاس

مشخصات اسمارت وایت برد جی پلاس

کار جی پلاس به همینجا ختم نمی شود و قرار است محصولات به روز تری نیز مانند وایت بردهای هوشمند جی پلاس نیز به بازار ایران معرفی شود. در حقیقت کاربرد اصلی اسمارت وایت برد جی پلاس تجاری است اما نکته قابل تامل اینجاست که برای اولین بار در کشور بوده که یک شرکت لوازم خانگی به تولید محصولات هوشمندی مانند وایت برد روی آورده است.

وایت بردهای هوشمند، یکی از فناوری‌های مهم روز دنیا به شمار می‌آیند که با نیازهای آموزشی و تکنیک‌های مدرن یادگیری منطبق است. اسمارت وایت برد جی پلاس از ترکیب یک تلویزیون UHD و یک صفحه لمسی با دقت بالا تشکیل شده که هم برای نمایش تصاویر باکیفیت و فایل‌های ارائه مانند پاورپوینت و فایل‌های آموزشی تصویری و هم برای ترسیم، نقاشی و نگارش محتوای موردنظر طراحی شده است.

سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز آموزشی با استفاده از اسمارت وایت برد جی پلاس می‌توانند تصاویر و فایل‌ها را بدون نیاز به اتصال کابل و به صورت وایرلس در جلسات و قرارهای کاری استفاده کنند. یادداشت‌های ثبت شده بر روی این تخته وایت برد هوشمند، قابلیت ثبت شدن به صورت یک تصویر را دارد و می‌توان آن را برای حاضرین ایمیل کرده و یا به پرینتر فرستاد و در نهایت یک گزارش کامل از شرح جلسات و یا دوره‌های آموزشی را ذخیره نمود.

زاویه دید مطلوب و صفحه مات این دستگاه باعث می‌شود که نور یا تصویر بر روی این تخته هوشمند بازتاب نداشته باشد و هر نوشته‌ای به راحتی خوانده شود. جی پلاس با ترکیب طرح، تصویر، صدا و امکانات دیگر، محیطی جذاب را برای حاضرین خلق کرده و یادگیری را مفرح و آسان‌تر می‌سازد.

 

مشخصات مانیتور جی پلاس

مشخصات مانیتور جی پلاس

بدون داشتن یک مانیتور مناسب، هر کاری با کامپیوتر شخصی، بی‌رنگ و لعاب به نظر می‌رسد؛ چه آن اجرای بازی باشد، چه تماشای عکس‌ها و ویدیو‌ها و چه حتی مرور متون وب‌سایت. مانیتور جی پلاس، نمونه‌ای از یک مانیتور ایده‌آل است. قاب فلزی و ضخامت بسیار کم آن، طراحی این محصول را خاص و منحصربه‌فرد کرده است. همچنین پنل IPS این مانیتور بهترین کیفیت تصویر را به گونه‌ای نمایش می‌دهد که پس از استفاده مداوم از مانیتور، به چشم‌هایتان آسیبی نرسد.

اندازه صفحه نمایشگر این مانیتور در دو سایز 22 و 24 اینچ طراحی شده و با زاویه دید مطلوب و نسبت کنتراست اصولی، یک تصویر مناسب و استاندارد را به نمایش می‌گذارد. اتصالات این دستگاه شامل درگاه‌های HDMI،VGA ، هدفون و سیم برق است و شما می‌توانید انواع فیلم، بازی و تصاویر را در آن باکیفیت بالا و ابعاد مناسب مشاهده کنید.

کامپیوترهای همه کاره (All-in-one)

امروزه اکثر شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و حتی اشخاص استفاده از کامپیوترهای همه کاره را ترجیح می‌دهند. زیرا این کامپیوترها علاوه بر اینکه ظاهر زیباتری نسبت به کامپیوترهای شخصی دارند؛ فضای کم‌تری را اشغال کرده و هزینه پایین‌تری را برای مصرف‌کننده به همراه دارد. کامپیوترهای همه‌کاره جی پلاس با ظاهری زیبا و مدرن و بر اساس نیاز کاربران با استفاده از پردازنده‌های مرکزی به‌روز، طراحی شده است.

مشخصات فنی بالای این محصول پاسخگوی فعالیت‌های گسترده‌ای است و ویژگی‌های خاص آن منجر می‌شود که این دستگاه در حین کار از سرعت بالایی برخوردار باشد. پایه مانیتور این محصول قابلیت تنظیم شدن، متناسب با قد کاربر را دارد و چرخش آن تا 90 درجه، بر اساس زاویه دید به راحتی امکان‌پذیر است.

ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی برند جی پلاس

اگر تا این لحظه موفق به تماشای تبلیغات تلویزیون جی پلاس نشده اید پیشنهاد می کنیم در همین صفحه ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی برند جی پلاس را که در حال پخش از صدا و سیما کشور است، مشاهده کنید.

خواند این مطلب را از دست ندهید:

آینده بازار لوازم خانگی ایران طی ماه‌های آینده/ جی پلاس و سام چه تولید خواهند کرد؟

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد315 | 19 خرداد 1399 در 12:09 ب.ظ

    سبد کامل شد اما توضیح ندارن هر فروشگاهی میری میگن نداریم که چه کاملی هست