جاروبرقی رباتیک ناروال تی 10
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک ناروال تی 10 خود را تمیز می کند!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2020 یکی از بزرگترین گردهمایی های فناوری در سطح جهان است که هر سال ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2020 یکی از بزرگترین گردهمایی های فناوری در سطح جهان است که هر سال با حضور برترین شرکت های فعال در این حوزه برگزار می شود و جاروبرقی رباتیک ناروال تی 10  Narwal T10 یکی از محصولات قابل توجه این نمایشگاه بوده که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

جاروبرقی های رباتیک  طی سال های گذشته حضور بیشتری در بازار داشته اند اما تنها یکی از آن ها با ادعای تمیز کردن خود ظاهر شده است که با عنوان جاروبرقی رباتیک ناروال تی 10 در این رویداد بزرگ فناوری معرفی شد.

این جاروبرقی رباتیک نقش تی شستشوی را نیز ایفا می کند و در واقع مجهز به یک مخزن آب بوده که دو وظیفه جارو و تی کشیدن را به نحو احسن انجام می دهد.

جاروبرقی رباتیک ناروال تی 10 برخلاف نسخه های موجود در بازار نظیر ربات جاروبرقی رومبا ای ربات در داخل یک جعبه قرار می گیرد که مجهز به دو منبع برای آب های تمیز و کثیف است.

جاروبرقی ربایتک ناروال تی 10

این محصول تازه وارد از منبع آب تمیز برای تمیز کردن کف استفاده می کند و سپس، به جمع کردن آلودگی از روی زمین می‌پردازد و حتی می تواند به وسیله مخزن آب تمیز خودش را تمیز کند.

سخنگوی این شرکت خلاق در جریان رونمایی از این ربات جاروبرقی در نمایشگاه CES 2020 عنوان کرد: این محصول لذت تجربه ی کار کردن بدون دخالت دست را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن این جاروبرقی رباتیک کنترل آن را ازطریق گوشی هوشمند و از راه دور به دست بگیرند که در نتیجه هدایت آن راحت تر می شود.

مشتریان می توانند از هم اکنون جاروبرقی رباتیک ناروال تی 10 را با قیمت 550 دلار سفارش دهند و دو ماه بعد تحویل بگیرند.

جاروهای رباتیک وسایل هوشمندی هستند که چندسالی است جای خود را در بازار لوازم خانگی باز کرده‌اند و راه‌حل آسان‌تری را برای نظافت خانه ارائه می دهند. این وسایل بدون تردید انجام کارهای روزمره را آسان تر کرده و یکی از ابداعات خلاقانه و کارآمد هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمود | 21 تیر 1402 در 3:44 ب.ظ

    چطوری سفارش بدم

  • محمود | 21 تیر 1402 در 3:45 ب.ظ

    چطوری سفارش بدم بخرمش

    • نفیسه رحیمی | 24 تیر 1402 در 1:52 ب.ظ

      سلام وقتتون بخیر ال کا ایران فروشگا نیست و فروش نداریم