لوازم خانگی قاچاق در بندر انزلی
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق در بندر انزلی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ سید جعفر جوانمردی از کشف لوازم خانگی قاچاق در بندر انزلی به ارزش ۹۰۰ میلیون ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ سید جعفر جوانمردی از کشف لوازم خانگی قاچاق در بندر انزلی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی در تشریح خبر کشف لوازم خانگی قاچاق در بندر انزلی گفت: در پی دریافت خبری مبنی وجود کالای قاچاق در انبار یک شرکت باربری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ۸۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در بندر انزلی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی وجود کالای قاچاق در انبار یک شرکت باربری٬ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از این مکان ۸۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق حین بارگیری در ۳ دستگاه خودرو سواری کشف شد.

وی با بیان اینکه کالای کشف شده شامل ۴۴ دستگاه توستر و ۳۸ دستگاه جاروبرقی بود گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: در این راستا ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دستگیری سارقان منزل در بندرانزلی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: سارقان منازل شهرستان بندرانزلی با ۱۲ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و تعقیب سرنخ‌ها ۳ متهم را در این پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان ۲۸، ۳۴ و ۴۰ ساله در تحقیقات فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل در شهرستان بندرانزلی و فروش بعضی از وسایل سرقتی به دو مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ جوانمردی اظهار داشت: مالخران این پرونده‌ها که دو مرد ۳۶ و ۴۰ ساله بودند شناسایی و دستگیر و تعدادی شیر آلات و پمپ آب سرقتی از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با بیان اینکه متهمان با تکمیل پرونده برای سر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، منازل خود را به درب و حفاظ مطمئن مجهز کرده و از رها کردن منزل برای مدت طولانی بدون سرکشی خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟