ماشین لباسشویی هوشمند ال جی
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی در CES 2020 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی هوشمند ال جی در CES 2020 رونمایی شد و قرار است که با مجموعه ای از ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی هوشمند ال جی در CES 2020 رونمایی شد و قرار است که با مجموعه ای از امکانات جدید لباس ها را با کیفیت بهتر شستشو دهد.

 ماشین لباسشویی هوشمند ال جی با فناوری Intelligent Direct Drive همراه است و یکی از محصولایت است که در CES 2020 توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

باهوش ترین ماشین لباسشویی ال جی قادر است یک تی شرت و شلوار را از یکدیگر تشخیص دهد. چرخه شستشو، دما و زمان شستشو را نیز می توان در این محصول تازه وارد ال جی از راه دور تنظیم کرد.

ویژگی جدید ezDispense ال جی بسیار مورد توجه بوده و از قابلیت تشخیص مقدار دقیق و مورد نیاز مواد شوینده و نرم کننده در طول چرخه شستشو برخوردار است که به لطف آن، نتایج دقیقی برای شستشو بهتر ارائه می دهد.

هنگام خشک شدن، ویژگی جدید Smart Pairing LG به طور خودکار تنظیم خشک کن بهینه را برای هر بار به طور مستقیم فعال می سازد تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی همچنین می تواند از طریق برنامه موبایل ThinQ ال جی با آمازون الکسا ارتباط برقرار کند تا هنگام کم بودن مواد شوینده لباسشویی، اعلان هایی ارائه دهد.

مشتریان می توانند دوباره Amazon Dash را از طریق برنامه فعال کنند تا به طور خودکار لوازم از پیش انتخاب شده مانند مواد شوینده و نرم کننده پارچه را در هنگام اتمام تامین شود. 

شرکت ال جی به عنوان یکی از کلیدی ترین برندها در بازار لوازم خانگی جهان فعالیت گسترده ای دارد و هرساله با دستی پر و محصولات جدید در رویداد بزرگ فناوری CES شرکت می کند که از جمله می توان به دستگاه پرورش گیاه و سبزی خانگی آن اشاره کرد.

می توانید اطلاعات بیشتر درباره ماشین لباسشویی جدید LG AI را در وب سایت این شرکت مشاهده کنید

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟