تلویزیون تی سی ال در CES 2020
اخبار لوازم خانگی

تی سی ال در CES 2020 سه جایزه دریافت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال در CES 2020 حضور پیدا کرد و مجموعه ای از جوایز این رویداد بزرگ ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال در CES 2020 حضور پیدا کرد و مجموعه ای از جوایز این رویداد بزرگ فناوری را به خود اختصاص داد.

تی سی ال در CES 2020 از تلویزیون QLED 8K خود، نخستین تلویزیون  8K چینی به همراه فناوری صفحه نمایشگر های Mini-LED در جریان این رویداد رونمایی کرد.

تلویزیون QLED 8K تی سی ال موفق به دریافت جایزه طلا 2019-2020 از سوی گروه بین المللی اطلاعات، IDG شد و به علاوه، این شرکت به دلیل تولید محصولاتی رقابتی و نوآورانه سه جایزه 10 برند برتر تلویزیون 2019-2020، 10 برند برتر CE و 50 برند برتر CE 2019-2020  را از آن خود کرد.

تی سی ال در CES 2020 بادستی پر حاضر شد و همواره به سبب نوآوری و به روزرسانی محصولاتش حرف های زیادی برای گفت در صنعت تلویزیون دارد.

تلویزیون QLED 8K تی سی ال نخستین تلویزیون تجاری 8K تولید شده در چین است که تنها با قیمت RMB19,999 در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این محصولات تازه وارد تی سی ال مجهز به صفحه نمایشگر دوگانه و دوربین AI بوده و از یک نسخه سخت افزار پیشرفته بهره می برد.

تلویزیون X915 آخرین مدل QLED از سری پرچمدار X است که تجربه ای فوق العاده از تماشای فیلم را برای کاربران خود فراهم می کند و در سایزهای 65 و 75 اینچی به فروش خواهد رسید. از دیگر قابلیت های تلویزیون QLED تی سی ال می توان به قابلیت 8K، فناوری صفحه نمایشگر کوانتوم دات و فناوری تصاویر HDR دالبی ویژن اشاره کرد.

علاوه براین، تلویزیون X915  از فناوری Local Dimming به منظور  ارتقاء کیفیت تصویر و نمایش تصاویر واقعی تر استفاده کرده و در واقع فناوری لوکال دایمینگ به ارتقاء کنتراست کمک خواهد کرد تا صحنه هایی زنده را به نمایش درآورد.

قابلیت های این تازه واردهای تی سی ال تنها به این جا ختم نمی شود، سیستم صدای Onkyo و دالبی اتموس را به آن ها اضافه کنید.

طول عمر سری تلویزیون های X915 می تواند به 60 هزار ساعت برسد و در نتیجه نگرانی بابت محو شدن صفحه و یا سوختن پیکسل وجود ندارد.

تی سی ال در CES 2020

تی سی ال در CES 2020 از نسل بعدی فناوری Mini-LED صفحه نمایشگر با عنوان Vidrian نیز رونمایی کرد که تا میزان قابل توجهی عملکرد تلویزیون را ارتقا می دهد.

فناوری Vidrian در حقیقت نسخه‌ای پیشرفته‌ای از نمایشگر 4K با پنل mini LED است که به لطف آن در هر شرایط نور محیطی، می توان غرق تماشای فیلم شد.

براساس گفته های این تولید کننده چینی، تلویزیون‌های مجهز به فناوری Vidrian Mini-LED به‌موجب سطح کنتراست و روشنایی فوق‌العاده‌‌، برای هر سبک از تماشای تلویزیون، علاقه‌مندان به فیلم و سریال ویا گیمرهایی با ساعات بازی مداوم و متمایل به نوردهی سریع رنگ‌ها، کنتراست و شفافیت ایده‌آل مناسب است.

شرکت تی سی ال طی سال های گذشته فعالیت های گسترده ای به منظور پیشی گرفتن از رقبای سنتی خود نظیر ال جی و سامسونگ انجام داده است. این شرکت در نخستین سه ماهه سال 2019 در جایگاه دوم جهان ایستاد و حجم فروش آن تا 33 درصد افزایش یافت.

این گروه بزرگ چینی با تمرکز بر توسعه اینترنت اشیا و تولید محصولاتی هوشمند تر به فعالیت خود ادامه می دهد و در میان سایر شرکت های الکترونیکی رشد بیشتری را تجربه کرده که دریافت این جوایز گواه این موضوع است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟