نمایشگاه لوازم خانگی در مشهد
اخبار لوازم خانگی

سه نمایشگاه لوازم خانگی در مشهد برپا شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سه نمایشگاه لوازم خانگی در مشهد برپا شد که می توان از نمایشگاه ویژه لوازم منزل شامل ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سه نمایشگاه لوازم خانگی در مشهد برپا شد که می توان از نمایشگاه ویژه لوازم منزل شامل بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، دیجیتال و نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کف پوش نام برد.

این سه نمایشگاه لوازم خانگی در مشهد و در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی این شهر دایر شد.

این نمایشگاهها در دو هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در سالن‌های مفاخر، ابوسعید، بهار، مولوی و انوری، فردوسی و عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان متولی برگزاری این نمایشگاه‌ها به خبرنگاران گفت: 155شرکت داخلی و 10 نمایندگی‌ شرکتهای خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، چین و تایوان محصولات خود را در این سه نمایشگاه عرضه کرده‌اند و 95 درصد محصولات عرضه شده ساخت ایران است.

میثم کرمانی افزود: در مدت برگزاری این سه نمایشگاه لوازم خانگی در مشهد، هیئتی تجاری از کشور افغانستان از آن بازدید می‌کنند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، دیجیتال و نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش تا 27دی از 17 تا 22در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از 28 آبان تا یکم آذر سال جاری با حضور بزرگترین شرکت های ایرانی و خارجی برگزار شد که گزارش کامل این نمایشگاه و برندهای حاضر در این رویداد را می توانید در سایت ال کا ایران مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟