تامین لوازم خانگی زوج‌های جوان
اخبار لوازم خانگی

تامین لوازم خانگی زوج های جوان با ارز 4200 تومانی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 می‌گوید دولت باید از ارز 4200 تومانی به منظور ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 می‌گوید دولت باید از ارز 4200 تومانی به منظور تامین لوازم خانگی زوج های جوان استفاده کند.

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 با اشاره تامین لوازم خانگی زوج های جوان و گرانی لوازم خانگی و هم چنین وام ازدواج پیش‌بینی شده در لایحه بودجه سال99، گفت: تشکیل خانواده یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان است چراکه بسیاری از مسائل اجتماعی که نظام در حال حاضر برای آن هزینه می‌کند با گسترش ازدواج حل خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت وام ازدواج را در لایحه بودجه سال آینده 30 میلیون تومان در نظر گرفته که این رقم در کمیسیون فرهنگی به 50 میلیون تومان افزایش یافت، تلاش کمیسیون تلفیق نیز افزایش وام ازدواج به 50 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه باید شرایطی برای پرداخت وام ازدواج در نظر گرفته شود که زوج های جوان بتوانند به راحتی و بدون موانع دست و پاگیر نظام بانکی وام خود را دریافت کنند، اظهار کرد: اگرچه لوازم خانگی طی یک سال و نیم اخیر افزایش قیمت چشم گیری یافت اما با توجه به کمبود منابع مالی کشور رشد 40 درصدی وام ازدواج نیز می تواند تا حدودی مشوق جوانان برای ازدواج باشد.

به گزارش خبرگزاری مجلس، این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: دولت باید از ارز 4200 تومانی به منظور تامین لوازم خانگی زوج های جوان استفاده کند. کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 شیوه پرداخت وام ازدواج را مشخص می کند

جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 ادامه داد: پس از تعیین مبلغ وام ازدواج در کمیسیون تلفیق باید شیوه پرداخت آن نیز مشخص شود به طور مثال می توان از الگو وام‌های کشاورزی یعنی ضمانت‌های زنجیره‌ای برای پرداخت وام ازدواج، استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟