چمدان هوشمند
خانه هوشمند

چمدان هوشمند برای تجربه سفری لذت بخش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید چمدان هوشمند Samsara را باید یک فناوری نوین در زمینه چمدان های ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید چمدان هوشمند Samsara را باید یک فناوری نوین در زمینه چمدان های مسافرتی دانست که سال 2019 محصولات جالبی معرفی کرد. این شرکت راضی نبود تنها یک کیف چمدان معمولی را به مشتریان خود ارائه دهد و به دنبال محصولی قابل توجه بود.

این شرکت در جریان نمایشگاه CES 2020 از نسل جدید چمدان هوشمند خود رونمایی کرد که نسبت به مدل پیشین قابلیت های جالبی را دربرگرفته و تجربه سفری لذت بخش را فراهم می سازد. این چمدان یک کیف معمولی نیست که تنها به قرار دادن لباس در آن بسنده کنید، بلکه ویژگی‌های بزرگی را دربرگرفته و اجازه می دهد تا افراد به راحتی چمدان را در مسافرت با خود به همراه داشته باشند.

چمدان هوشمند

به نوعی Samsara محصولی توسعه داده که اگرچه در طراحی شبیه به چمدان است اما در بحث فناوری یک مدل کاملا متفاوت بوده که تاکنون مدلی مشابه آن را بدون شک مشاهده نکردید. این چمدان مسافرتی از قابلیت اتصال وای فای برخوردار است و حتی در حال حرکت نیز این وای فای ماندگاری دارد. این چمدان دارای یک داک شارژ تلفن هوشمند بوده و به افراد اجازه می دهد تا علاوه بر داشتن یک چمدان، بتوانند گوشی هوشمند خود را شارژ کنند. برای شارژ گوشی باید از پورت USB A یا USB C بهره گیرید. یک اسلات Carry-On هم تعبیه شده تا به صورت بی سیم بتوانید اسمارتفون خود را شارژ کنید.

چمدان از طریق بلوتوث 5.1 به تلفن شما متصل می شود و GPS را برای ردیابی دقیق تر نیز شامل می شود. اکنون می توانید دقیقاً ببینید که کیف شما کجاست. یک پک سیستمی در چمدان تعبیه می شود که نقش جی پی اس را ایفا می کند. ابعاد کیف 23 اینچ است و خبری از چراغ LED درون این کیف مسافرتی نیست.

این چمدان هوشمند مسافرتی بزودی با قیمت نسبتا بالایی راهی بازار می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟