توزیع لوازم خانگی در بین سیل زدگان
اخبار لوازم خانگی

توزیع لوازم خانگی در بین سیل زدگان توسط نیروی زمینی سپاه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از توزیع ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از توزیع لوازم خانگی در بین سیل زدگان خبر داد.

سردار محمد مارانی با تشریح اقدامات قرارگاه قدس در امدادرسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان و توزیع لوازم خانگی در بین سیل زدگان چابهار و کنارک گفت: از همان ساعات اولیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با همه امکانات در خدمت مردم سیل‌زده در سطح استان بوده است‌.

او با تأکید بر اقدامات نیروی زمینی سپاه در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی در سطح استان و در مناطق سیل‌زده ادامه داد: ۱۵ هزار بسته برنج، ۱۵ هزار تخته پتو، ۶۰ هزار پرس غذای گرم در بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اقدامات لجستیکی و امدادی این قرارگاه یادآور شد: هزار سری لوازم خانگی در بین سیل‌زدگان مناطق حومه چابهار و کنارک از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه توزیع شده است.

مارانی با اشاره به خدمت‌رسانی بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده ادامه داد: تیم‌های خودکفایی و امدادگر پزشکی قرارگاه قدس و معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه به استعداد یک گردان در مناطق سیل‌زده مشغول خدمت‌رسانی هستند. خدمت پزشکی و دندان‌پزشکی رایگان، توزیع دارو، انجام عمل‌های جراحی ازجمله اقدامات تیم‌های پزشکی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده بوده است.

به گزارش آنا، او خاطرنشان کرد: در حوزه اقدامات مهندسی تجهیزات مهندسی نیروی زمینی سپاه توانست ارتباط ده‌ها روستا را به یکدیگر متصل و مسیرهای اصلی را باز کند. لازم به ذکر است که صدها نیروی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به صورت تمام‌وقت مشغول خدمت‌رسانی هستند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: مردم نجیب، ولایتمدار و مقاوم ایران اسلامی شایسته بهترین‌ها هستند و ما به عنوان خدمتگزاران ملت با همه توان خدمات‌رسانی را در مناطق سیل‌زده تا بازگشت وضعیت به حالت عادی، ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟