لوازم خانگی الکترولوکس
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی الکترولوکس در نمایشگاه KBIS 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید لوازم خانگی الکترولوکس در جریان نمایشگاه صنایع و تجهیزات ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید لوازم خانگی الکترولوکس در جریان نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه و حمام رونمایی شد که یخچال فریزر فرنچ دور و فر دیواری پرچمدار این برند توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

نسل جدید لوازم خانگی الکترولوکس به منظور تجربه یک آشپزی خلاق طراحی شده و مجهز به آخرین تکنولوژی و امکانات روز دنیا است. به لطف قابلیت های جدید یخچال فریزر فرنچ دور و فر دیواری الکترولوکس، مواد غذایی به مدت طولانی تری سالم می مانند و طعم طبیعی غذا حفظ می شود.

این تولید کننده لوازم خانگی سوئدی از یک اپلیکیشن کاربردی رونمایی کرده که با اتصال به محصولاتش می توان تمامی امور را از راه دور کنترل کرد و به علاوه، لذت یک آشپزی حرفه ای را تجربه کرد.

فر دیواری الکترولوکس

کاربران به کمک این اپلیکیشن می توانند تا فر خود را از قبل گرم کنند و یا حتی دمای اجاق خود را تا زمان سرو غذا از راه دور تنظیم کنند.

فر دیواری تازه وارد الکترولوکس میزبان جدیدترین فناوری های پخت و پز است که از جمله می توان از روش Air Sous Vide نام برد. در این روش برای پخت انواع سبزیجات و گوشت از گرما و جریان هوا به جای آب استفاده می شود که در نتیجه طعم واقعی غذا حفظ می شود.

عملکرد  steam cooking را نیز به دیگر قابلیت های این فر الکترولوکس اضافه کنید که با بهره بردن از آن، می توان انواع شیرینی و نان های ترد را تهیه کرد.

زندگی سالم و تهیه ی غذایی مناسب برای هر رژیم غذایی از اهداف اصلی شرکت تولید کننده لوازم خانگی الکترولوکس است و به همین منظور فرهای خود را به Built-In Air Fry مجهز کرده تا بتوان انواع غذا را بدون وجود هر گونه روغن ویا  چربی اضافی درست کرد.

محصولات آشپزخانه الکترولوکس با الهام  از فلسفه اسکاندیناوی طراحی شده و دارای ظاهری براق و مدرن است.

یخچال فریزر درب فرانسوی در میان سری جدید لوازم خانگی الکترولوکس حرف های زیادی برای گفتن دارد و هدف اصلی از ساخت آن، حفظ طولانی تر مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن ها است.

فضای داخلی این یخچال فریزر به اندازه کافی بزرگ بوده و به لطف کشوها و طبقه های تنظیم شونده آن می توان انواع مواد غذایی و سیزیجات را در آن قرار داد.

فریزر این یخچال های الکترولوکس مجهز به کشوهای TemAdaptTM  بوده که با بهره بردن از آن، مواد غذایی و انواع سبزیجات می توانند در یک فریزر قرار بگیرند اما دمای متفاوتی را دریافت کنند.

نمایشگاه تجاری صنایع و تجهیزات آشپزخانه و حمام (KBIS) یکی از بزرگترین رویدادهای آمریکا در حوزه لوازم آشپزخانه تلقی می شود که امسال نیز از تاریخ 21 الی 23 ژانویه میزبان برندهای زیادی نظیر لوازم خانگی الکترولوکس بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟