دکوراسیون منزل

چیدمان میز تحریر و کار با چند ایده جذاب و کاربردی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چیدمان میز تحریر و کار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و با نظم دهی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چیدمان میز تحریر و کار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و با نظم دهی مناسب آن می توان فضایی مناسب برای مطالعه و کار ایجاد کرد.

چیدمان میز تحریر و کار با توجه به فضای اتاق، ابعاد میز و یا نوع کاربری آن متفاوت است اما تنها چیزی که در وهله اول اهمیت دارد، چیدمان و نظم دهی به آن براساس سلیقه کاربر است. همان طور که گفته شد چیدمان میز تحریر و کار باید طبق سلیقه خود شخص طراحی شود تا فرد با قرار گرفتن در پشت آن حس خوب و راحتی داشته باشد و امور و کارهای خود را به نحو احسن انجام دهد.

در ابتدا توصیه می شود تا وسایلی نظیر جا خودکاری، نگهدارنده دفترچه و تلفن همراه را به گونه ای قرار دهید تا ضمن مرتب بودن، دسترسی به آن راحت باشد. علاوه براین، برای ایجاد حس تازگی و طراوت می توان از گلدان های رنگی بر روی میز قرار داد تا زیبایی اتاق شما را نیز دو چندان کند.

برای نظم دهی بیشتر وسایل بر روی میز و چیدمان میز به بهترین روش ممکن می توان از ست های اداری و لوزام تحریر بهره برد که در این ذیل تصاویر آن گرداوری شده است.

چیدمان میز کار

طراحی میز اداری

بهتر است که وسایل هایی که استفاده از آن ضروری است و در طول کار بیشتر از آنها استفاده می کنید  را روی میز قرار دهید تا با دسترسی راحت تر، راندمان کاری خود را ارتقا دهید. سعی کند برای جلوگیری از شلوغی میز کار ویا تحریر سیم ها را جمع کنید و یا آن ها را در گوشه ای قرار دهید.

برخی از افراد تمایل دارند تا بر روی میز تحریر و کار خود عکس هایی از خانواده و یا دوستان خود قرار دهند تا یادآوری کنند برای کسانی که دوستشان دارند، تلاش می‌کنند. قرار دادن قاب عکس های کوچک و بزرگ برای قرار دادن روی میز ایده بسیار جالبی است که البته زیاده روی در قرار دادن آن ها توصیه نمی شود و می  تواند میز کار را شلوغ کند.

در ادامه با ما همراه شوید تا با معرفی چند ایده جذاب، چیدمان میز تحریر و کار خود را به بهترین شکل انجام دهید.

چیدمان میز اداری

ایده چیدمان میز کار

چیدمان میز

دکور میز کاری

چیدمان میز

طراحی میز کار

دکور میز

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟