لوازم خانگی فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی فیلیپس با تمرکز بر بهداشت وسلامت تولید می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی فیلیپس از رشد 7 درصدی سود خالص ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی فیلیپس از رشد 7 درصدی سود خالص این شرکت در سال 2019 خبر داد و از این پس قرار است که بخش لوازم خانگی فیلیپس با تمرکز ویژه در بخش بهداشت و سلامت تولید و روانه بازار شود.

لوازم خانگی فیلیپس شامل انواع جاروبرقی های رباتیک، ابزارهای باغبانی، ربات های آشپزخانه و قهوه ساز می شود که رقم فروش آن ها در سال گذشته 2.3 میلیارد یورو ویا 2.5 میلیار دلار است.

یک مقام مسئول در این شرکت عنوان کرد که این رقم نتیجه تلاش ها و راهکارهای فروش ما طی ماه ها وسال ها به منظور ایجاد استقلال و کسب جایگاه بالاتر است.

وی افزود: ما تصور می کنیم که تجارت بخش لوازم خانگی فیلیپس شروع تازه ای خواهد بود و انگیزه و تمایلات در این بخش در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

لوازم خانگی فیلیپس

این مقام مسئول فیلیپس در ادامه اعلام کرد که تمرکز اصلی ما در بخش سلامت و بهداشت بوده و در واقع این بخش در سال گذشته رقم فروش 5.85 میلیارد یورو را ثبت  کرد.

این غول فناوری  هلندی اعلام کرد که سود خالص در سال 2019 حدود 1.17 میلیارد یورو افزایش داشته وبا رشد 7.5 درصدی نسبت به سال 2018 به رقم 19.48 میلیارد یورو رسیده است که یکی از علت های اصلی رشد سالیانه این گروه افزایش تقاضای چینی برای کالاهای فیلیپس است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: این رقم فروش  با وجود تاثیرات تنش های تجاری چین و آمریکا بر بازار جهانی راضی کننده بوده است.

وی در پایان گفت که شیوع  ویروس کرونا نیز بر تقاضای محصولات تاثیر خواهد داشت اگرچه هنوز مشخص نیست که این تاثیرات مثبت ویا منفی خواهد بود. ویروس کرونا تا کنون به 20 کشور جهان شیوع پیدا کرده و  جان 259 نفر از ساکنین چین را گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟