بهترین تلویزیون های 55 اینچی
اخبار لوازم خانگی

بهترین تلویزیون های 55 اینچی را از نزدیک ببینید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از پر طرفدار‌ترین سایز‌های تلویزیون در ایران سایز ۵۵ اینچ است. این ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از پر طرفدار‌ترین سایز‌های تلویزیون در ایران سایز ۵۵ اینچ است. این سایز در حال حاضر یکی از مقرون به صرفه‌ترین خرید‌ها است. در این مقاله سعی خواهیم کرد شما را با تفاوت‌های تلویزیون ۵۵ اینچ بین برند‌های سونی (Sony)، سامسونگ (Samsung) و ال جی (LG) آشنا کنیم و بهترین تلویزیون های 55 اینچی را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین تلویزیون های 55 اینچی

امروزه تلویزیون‌ های ۵۵ اینچی موجود در بازار کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. با اینکه مدل‌های مختلفی از تلویزون‌‎‌های ۵۵ امکانات متفاوتی دارند اما پنل همه‌ی این تلویزیون‌ها از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند. این تلویزیون ها با سایز نمایشگر نسبتا بزرگشان این امکان را به کاربران می دهند تا صحنه هایی با اندازه ی بزرگ و نسبتا واقعی را ببینند. همچنین قرار دادن این تلویزیون برای محیط های نسبتا بزرگ بسیار مناسب است.

برند‌های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید این سری از محصولات کرده‌اند اما بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچی مربوط به برند‌های ال جی، سونی و سامسونگ  می‌شوند که با امکانات فوق العاده ی خود رضایت کاربران را به همراه خواهند آورد. با توجه به امکانات فراوانی که تلویزون‌های ۵۵ اینچ برای کاربران فراهم می‌کنند، قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند و همین امر این اندازه را به یکی از پر‌طرفدارترین سایز‌ها در تلویزیون تبدیل کرده است.

تفاوت کیفیت تصویر 4K و FULL HD در تلویزیون 55 اینچ

تلویزیون‌های 4K بیشتر از 8 میلیون پیکسل و 24 میلیون ترانزیستور برای نمایش تصاویر به به کار رفته دارند که این عدد در تلویزیون های FULL HD حدود 2 میلیون پیکسل است به همین دلیل تلویزیون های 4K چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های FULL HD کیفیت دارند و  تصویر با رنگ های بیشتر و روی تلویزیون‌های 4K منتشر می‌شوند. در ادامه به برترین برند‌های عرضه‌کننده‌ی تلویزیون‌های ۵۵ اینچ نگاهی می‌اندازیم.

ال جی LG

بهترین تلویزیون های 55 اینچی ال جی

نام ال جی در لیست بهترین تلویزیون های 55 اینچی همواره به چشم می خورد. یکی از ویژگی‌های مثبت ال جی، زاویه ی دید گسترده‌ی آن هست و شما می‌توان در هر نقطه از اتاق کیفیت بالای تصاویر را شاهد بود. برترین سیستم عامل‌ها در این برند به کار رفته و طراحی آنان نیز بسیار منحصر به فرد است. تلویزیون‌های هوشمند ال جی از کنترل جادویی بهره‌مند هستند که استفاده از قابلیت‌های هوشمند را برای کاربر راحت‌تر خواهد کرد. تلویزیون های OLED ال جی با تنوع بالا در این برند وجود دارند و دارای کیفیت فوق العاده‌ای هستند همچنین پنل IPS نیز کیفیت بالایی را در تصویر نشان می‌دهد. تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ال جی از لحاظ قیمت بسیار عالی هستند و هزینه‌ی متوسطی نسبت به سایر برند‌های برتر دارند. تلویزیون‌های WebOs ال جی دارای حافظه داخلی هستند و می‌توانند تمام تصاویر دلخواه شما را ضبط کنند. فروش تلویزیون‌های ال جی نسبت به برند‌های سونی سامسونگ بیشتر است و این برند طرفداران بیشتری دارند. با وجود همه‌ی این نکات مثبت، این برند خالی از نکات منفی نیست. کیفیت ساخت کلی تلویزیون‌های ال جی به طوز کلی از تلویزیون‌های سامسونگ و سونی کم‌تر است. این تلویزیون‌ها دارای مشکلاتی در کنتراست و عمق تصویر هستند و گاهی اوقات در محیط  بسیار تاریک و یا بسیار روشن تصویری مناسبی را در اختیار کاربران نمی‌گذارند. میزان عمر در تلویزیون های LED این برند از سایر برندها کمتر است. البته تلویزیون‌های OLED ال جی دارای این مشکلات نیستند پس از لحاظ کیفیت تصویر و کنتراست مشکلی ندارند.

سونی SONY

تلویزیون های 55 انیچی سونی

تنوع محصولات سونی در بازار بسیار بالا است و کیفیت تولید و تصویر متنوعی دارند. کبفیت تصویر تلویزیون سونی شامل کیفیت‌های HD ،FULL HD و 4K می‌شود. پنل‌های به کار رفته در تلویزیون های سونی از نوع VA ،IPS و OLED هستند و همه‌ی آن‌ها کیفیت تصویر مطلوب و کارایی بسیار مناسبی دارند. در این تلویزون‌ها، تنوع بسیار زیادی از نظر درگاه‌های ورودی و خروجی (Input & Output) دارد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان انواع پخش کننده‌ها و دستگاه‌ها را به تلویزیون سونی متصل کرد. گیرنده‌های دیجیتال داخلی در این محصولات به کار رفته که تمامی کانال‌های تلویزیونی را با تنوع بالا و کیفیت مناسب پخش خواهد کرد. امکان اتصال به اینترنت در تلویزیون سونی به صورت وای‌فای و یا از طریق درگاه LAN نیز وجود دارد. اکثر محصولات موجود شرکت سونی در بازار از نوع هوشمند هستند و از سیستم عامل Android Tv برخوردارند.

سامسونگ SAMSUNG

تلویزیون های 55 اینچی سامسونگ

کیفیت ساخت در تلویزیون های سامسونگ به نسبت محصولات ال جی و سونی بالاتر است. این تلویزیون‌ها به دلیل داشتن پردازنده‌ی قوی، سرعت بسار زیادی در کارایی دارند. این تلویزیون‌ها عمر بسیار طولانی دارند و شما می‌توانید برای مدت زیادی از آن‌ها استفاده کنید. تلویزیون‌های سامسونگ از لحاظ طراحی ظاهری یکی از بهترین برند‌ها هستند و مردم را به سوی خود جذب می‌کنند. البته متاسفانه تلویزیون‌های این برند بدون ایراد نیستند و به غیر از تلویزون‌های OLED سامسونگ که تقریبا بدون ایراد و عالی هستند، برخی از سایر تلویزیون‌های این برند ممکن است از نظر زاویه‌ی دید از تلویزیون‌های سونی و ال جی ضعیف‌تر باشد.

امید‌واریم این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی از بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچی بازار بدهد و شما را در انتخاب و خرید یک تلویزیون‌ ۵۵ اینچ یاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟