بزرگترین فروشنده بازار لوازم خانگی آمریکا
اخبار لوازم خانگی

عنوان بزرگترین فروشنده بازار لوازم خانگی آمریکا به سامسونگ رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک در سال گذشته به عنوان بزرگترین فروشنده بازار لوازم ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک در سال گذشته به عنوان بزرگترین فروشنده بازار لوازم خانگی آمریکا انتخاب شد.

این غول کره جنوبی برای چهارمین سال متوالی است که موفق شده تا جایگاه بزرگترین فروشنده بازار لوازم خانگی آمریکا را از آن خود کند. محصولات این شرکت توسط میزان مناسبی از خریداران لوازم خانگی تهیه شده و در نتیجه 20.5 درصد از بازار این کشور به این برند با سابقه اختصاص داده شده است.

مجموعه گسترده ای از انواع لوازم خانگی سامسونگ نظیر خشک کن، یخچال فریزر، مایکروویو و ماشین لباسشویی در بازار لوازم خانگی آمریکا به فروش می رسد و استقبال خوب مشتریان این کشور منجر شده تا این تولید کننده محصولات برقی به عنوان بزرگترین فروشنده بازار لوازم خانگی آمریکا شناخته شود.

شرکت سامسونگ در سال گذشته به جز بازار مایکروویو در سایر بخش های مهم لوازم خانگی در صدر بازار قرار داشت و با کسب سهم 14.5 درصدی در جایگاه دوم فروشنده بزرگ بازار مایکروویو قرار گرفت.

این برند تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی در سایر بخش ها نقش مهمی را ایفا می کند و به عبارت دیگر از سایر برندها پیشی گرفته است.

شرکت سامسونگ در بخش های خشک کن، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر در صدر بازار قرار دارد و در واقع عنوان بزرگترین فروشنده بازار لوازم خانگی آمریکا را در این دسته بندی ها یدک می کشد.

خشک کن های این شرکت 20.8 درصد از بازار آمریکا را به خود اختصاص داده اند و این برای سومین سال متوالی است که جایگاه نخست این بخش از آن سامسونگ می شود.

علاوه براین، این برند پرآوازه برای 4امین سال متوالی بر بازار ماشین لباسشویی های آمریکا فرمانروایی می کند وسهم 20.5 درصدی از این بازار را در اختیار دارد.

23.7 درصد از بازار یخچال فریزرهای آمریکا به سامسونگ تعلق دارد و برای 11 امین سال متوالی است که یخچال های فرنچ دور ویا همان درب فرانسوی این برند به عنوان پرفروش ترین محصول شناخته می شود.

شرکت لوازم خانگی سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2020 محصولات خود را به روز رسانی کرد که در نوع خود قابل توجه بود. یخچال های فمیلی هاب این برند با امکانات جدید حاضر شد که برای بسیاری از بازدیدکنندگان جالب بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟