کارخانه کاسپین لوازم خانگی جی پلاس در قزوین
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی جی پلاس بر روی خط تولید قرار گرفت+مشخصات و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از خروج کمپانی کره ای ال جی از ایران، گلدیران به عنوان نماینده انحصاری و ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از خروج کمپانی کره ای ال جی از ایران، گلدیران به عنوان نماینده انحصاری و رسمی این برند لوازم خانگی، دست روی دست نگذاشت و به فکر معرفی یک برند ملی افتاد. پس از خروج آمریکایی ها از برجام و آغاز محدودیت های بین المللی، گلدیران دچار چالش جدی شد اما این شرکت که سال ها تجربه تولید لوازم خانگی را اندوخته راه خود کرده بود با معرفی برند ایرانی جی پلاس به تمامی حرف و حدیث ها پایان داد و حالا خبر می رسد که ماشین لباسشویی جی پلاس بر روی خط تولید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

گارانتی هدیه جی پلاس برای خریداران ماشین لباسشویی + جزئیات

شرکت گلدیران در تاریخ 10 دی ماه سال جاری طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد خود جدیدترین محصولات لوازم خانگی جی پلاس را معرفی کرد. البته پیش تر ال کا ایران بر اساس اطلاع یک منبع آگاه خبر اضافه شدن سه محصول جدید این شرکت را طی گزارشی در تاریخ 13 مهر ماه 1398 منتشر کرده بود که در مراسم رونمایی محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس علاوه بر اینکه این خبر تایید شد، مشخص شد که جی پلاس تنها به سه محصول جدید بسنده نکرده و سبد محصولاتش را با ورود به دنیای کامپیوتر و موبایل نیز تکمیل کرده است.

دیدن این گزارش ویدیویی جذاب را از دست ندهید:

محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس رونمایی شد/ کامبک رویایی گلدیران+گزارش ویدیویی

در تازه ترین اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت گلدیران مشخص شده که ماشین لباسشویی جی پلاس سه شنبه هفته گذشته بر روی خط تولید قرار گرفته و تولید انبوه این محصول آغاز شده است. این محصول در کارخانه تولیدی کاسپین شرکت گلدیران در شهر قزوین تولید می شود.

البته قرار گرفتن ماشین لباسشویی جی پلاس بر روی خط تولید، حواشی خوبی را نیز به همراه داشت که طی آن تمامی کارکنان خط تولید و مدیران ارشد این شرکت طی امضاء میثاق نامه ای هم قسم شدند که تمام توان خودرا برای تولید محصول با کیفیت ایرانی به کار گیرند و سال بعد را برای مجموعه خود به صورت نمادین، سال جی پلاس نام گذاری کردند.

کارخانه کاسپین جی پلاس

خواندن این مطلب را از دست ندهید:

مشخصات کامل جدیدترین محصولات جی پلاس در ایران+ویدیوهای تبلیغاتی جی پلاس

 

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس به همراه قیمت

حال اگر می خواهید از مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس بدانید باید بگوییم که در حال حاضر 3 محصول این شرکت در بازار لوازم خانگی موجود است که هر کدام از آنها در دو رنگ متفاوت تولید می شوند.

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس نشان می دهد که این محصولات به امکانات روز و فناوری های مدرن مجهز شدند و اگر بخواهیم منصفانه در خصوص این کالاها صحبت کنیم، باید بگوییم که اگر قصد خرید ماشین لباسشویی با همین امکانات را از برندهای کره ای دارید باید حدود دو برابر قیمت این محصولات هزینه کنید. در هر صورت پیشنهاد ما این است که پیش از خرید هرگونه کالا از راهنمای خرید لوازم خانگی استفاده کنید تا انتخاب درست تری داشته باشید.

در ادامه به معرفی و مشخصات ماشین لباسشویی های جی‌پلاس خواهیم پرداخت تا به صورت کلی از اطلاعات و قیمت ماشین لباسشویی های جی پلاس مطلع شوید.

مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 84B35S و مدل 84B35W

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 84B35

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 84B35 در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود. برای آنکه بهتر این موضوع را درک کنید باید بدانید که کلمه S در پایان مدل ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 84B35 به معنای Silver (نقره ای) و کلمه W در پایان آن به معنای White (سفید) است.

یکی از نکات مهم در تولید ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل 84B35 استفاده از موتور اینورتر است. این موتور که در تولیدات محصولات به روز دنیا استفاده می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر کاهش مصرف انرژی باعث به حداقل رسیدن صدای محصول در هنگام فعالیت می شود بر همین اساس شما با یک محصول کم سرو صدا طرف هستید که در هنگام شستشوی لباس های شما، صدایی تولید نمی کند به نحوی که لرزش خاصی را نیز احساس نخواهید کرد. بر همین اساس در مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل 84B35 خواهید دید که رده مصرفی انرژی این محصول A+++ است.

احتمالا می دانید که امروزه در دنیای مدرن بیشتر از هر زمان دیگری وقت طلاست. شست و شوی سریع یک نعمت و البته یک پوان مثبت در تولید ماشین لباسشویی محسوب می شود و خریداران را برای انتخاب یک محصول و اولویت بندی آن مجاب می کند. لازم است بدانید که برای اینکار شما به یک موتور قدرتمند با طول عمر بالا نیاز دارید. موتور اینورتر ذاتا یک موتور قدرتمند با عمری طولانی بوده و به دلیل کیفیت و عملکرد هوشمندانه خود این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا در مدت زمان بسیار کم حتی در 14 دقیقه لباس های شمارا به دقت بشوید.

از دیگر امکانات و مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل 84B35 می توان به قابلیت ضد عفونی و ضد آلرژی نمودن لباس،  امکان ضد چروک نمودن لباس، برنامه ECO (جهت کاهش چشمگیر مصرف آب و برق)، الگوریتم خاص شستشو جهت از بین بردن انواع لکه ها، برنامه Lingerie Care، و البته قابلیت افزودن لباس در حین شستشو اشاره کرد.

مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 84B35S و مدل 84B35W

در زمان نوشتن این گزارش قیمت این محصول برای رنگ نقره ای 5,950,000 تومان و برای رنگ سفید آن 5,800,000 تومان است.

 

مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 82B13

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 82B13

در خصوص مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 82B13 نیز باید گفت که مشخصات کلی آن با مدل قبلی فرق چندانی ندارد. در این محصول نیز از موتور انورتر استفاده شده و رده انرژی آن نیز A+++ است. اما نکته قابل بیان در خصوص ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل 82B13 نکته قابل بیان طراحی مدرن محصولات است.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل 82B13 نیز در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود و قیمت نهایی آن در بازار لوازم خانگی ایران مبلغی معادل 5,100,000 تومان است.

مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل 82B13

 

مشخصات ماشین لباسشویی 7 کیلویی جی پلاس مدل 72B13

ماشین لباسشویی 7 کیلویی جی پلاس مدل 72B13

محصول سومی که در این گزارش به معرفی آن خواهیم پرداخت ماشین لباسشویی 7 کیلویی جی‌پلاس مدل 72B13 است که مانند دو برادر بزرگتر دیگر خود از مشخصات تقریبا مشابه ای برخوردار است. استفاده از موتور اینورتر در این محصول نیز نشان می دهد که جی پلاس قصد ندارد کیفیت محصولات خودرا کاهش دهد.

مشخصات ماشین لباسشویی 7 کیلویی جی‌پلاس مدل 72B13 نشان می دهد که این محصول نیز در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود و به دلیل نوع رنگ ها که بر اساس علایق خانم های خانه دار انتخاب شده، مشکلی در ست کردن وسایل خانه وجود نخواهد داشت.

مشخصات ماشین لباسشویی 7 کیلویی جی پلاس مدل 72B13

قیمت ماشین لباسشویی 7 کیلویی جی پلاس مدل 72B13 در دو رنگ مختلف 4 میلیون 600 هزار و 4 میلیون 700 هزار تومان بوده است.

در هر سه محصول که در دو رنگ متفاوت تولید می شوند حدود 100 تا 200 هزار تومان اختلاف قیمت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، در مراسم معرفی رسمی محصولات جی پلاس در ایران، حسین تنهایی؛ قائم مقام گروه گلدیران به خبرنگار ما گفته بود که تا پیش از پایان سال جاری تمامی محصولات لوازم خانگی جی پلاس به بازار ایران خواهد آمد تا مشکلی در بازار شب عید وجود نداشته باشد.

خواندن این مطلب را از دست ندهید:

جدیدترین قیمت تلویزیون های جی‌پلاس در ایران اعلام شد+لیست قیمت

حال خبر از خوش قولی گلدیرانی ها به گوش می رسد و بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ال کا ایران طی ماه های آینده دو مدل هشت کیلویی، یک مدل ۹ و بک مدل ۶ کیلویی جدید این برند ملی نیز به بازار ایران معرفی خواهد شد. هنوز قیمت نهایی این دو مدل جدید ماشین لباسشویی جی پلاس مشخص نیست اما احتمالا حدود قیمتی نزدیک به سایر محصولات داشته باشند. محصولات دارای امکانات به روز تری شده اند و از طراحی زیبایی نیز برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • آرش | 28 اسفند 1398 در 10:04 ب.ظ

    محصولاتشون آشغاله بجای ال جی آشغال زدن اسمشو گذاشتن جی پلاس خجالتم نمیکشن اسباب بازی درست کردن ضمانت نامشونم تقلبیه

    • محمد | 06 اردیبهشت 1399 در 0:53 ق.ظ

      شما استفاده کردی میگی آشغاله؟

  • دادافرین | 02 فروردین 1399 در 6:44 ب.ظ

    سلام یعنی فقط ۷ و۸ کیلویی دارن بالاتر ندارن وشما کیفیت محصول تضمین میکنید

    • بهنام وحیدی | 03 فروردین 1399 در 1:52 ب.ظ

      در حال حاضر بله اما اطلاعات بیشتر را می توانید در سایت گلدیران و در بخش محصولات به دست بیاورید.

  • سجاد | 11 تیر 1399 در 2:41 ب.ظ

    باسلام آقا آرش بهترین کالاست با اطمینان بگم که از ال جی بهتر نباشه کمتر نیست.بنده فروشنده لوازم خانگی هستم و حرفی در این کالا نیست

  • arezoo | 21 تیر 1399 در 3:00 ب.ظ

    ما به تازگی 7 کیلویی سفیدش رو خریداری کردیم کم صداست و فعلا خوب کار میکنه اما طول بدنه لباسشویی و کاسه نسبت به 7 کیلویی دیگه ای که داریم کمتره و انگار 5 کیلویی هستش. کاسه و بدنه کوچکتره نمیدونم چرا روش نوشته 7 کیلو!!!!!

  • حسن غفاری | 02 آذر 1399 در 6:58 ق.ظ

    من در کار تعمیرات لوازم خانگی هستم و در کشور کانادا زندگی می کنم متاسفانه نه تنها ال جی سامسونگ اکثر لوازم خانگی در دنیا کیفیت سی سال پیش را ندارند و آن بیشتر به خاطر این است که قیمت آن را باید پایین نگه دارند تا مردم بتوانند آن را بخرند من خودم به شخصه Bosch را در میان بقیه بیشتر ترجیح می دهم

  • نگین | 06 شهریور 1401 در 3:37 ب.ظ

    نخرید مردم نخرید اشغاله بی کیفیت خدمات صفر
    بعد ۵ماه بخاطر کیفیت اشغالو مهندسی صفر طراحی درب لباسشویی لاستیک درب از سمت لولا پاره شده ۱/۵میلیون باید از جیب بدیم قبر اولو اخرتون با کالای مزخرفتون ۱۳میلیون از چشمتون در بیاد نخرید