اپل تی وی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های 2019 ال جی به اپل تی وی مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی اگرچه مدت زمان نسبتا طولانی طول کشید، در نهایت اعلام کرد که ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی اگرچه مدت زمان نسبتا طولانی طول کشید، در نهایت اعلام کرد که تلویزیون های 2019 آن توانایی دریافت برنامه اپل تی وی را پیدا کردند. این یعنی صاحبان تلویزیون های هوشمند 2019 این شرکت می توانند به Apple TV+، سرویس استریم جدید و دیگر سرویس ها دسترسی پیدا می کنند.

همچنین دستیابی به اشتراک در سایر کانال های اپل تی وی و همچنین از طریق iTunes مستقیماً از تلویزیون های ال جی قابل تهیه است. این بروزرسانی در بیش از 80 کشور جهان و در کلیه تلویزیون های OLED و NanoCell 2019 ال جی (سری SM9X و SM8X) در دسترس خواهد بود. اواخر این ماه به تلویزیون های UHD (سری UM7X و UM6X) نیز خواهد آمد.

این کمپانی اعلام کرده که سنگاپور یکی از 80 کشور جهان است و به زودی به روزرسانی های تلویزیون های 2019 این شرکت دسترسی پیدا می کند. در نهایت، شرکت کره ای  همچنین اعلام کرد که تلویزیون های قدیمی تر از سال 2018 نیز اوایل سال 2020 برنامه اپل تی وی را دریافت می کنند.

اپل تی وی جعبه دریافت کننده‌ای است که با کمک یک کابل HDMI به تلویزیون شما متصل می‌شود. البته اگر تلویزیون شما به درگاه HDMI مجهز نیست، می‌توانید از طریق مبدل مربوطه آن را به تلویزیون‌تان متصل کنید. اما مبدل‌ها همیشه هم کار نمی‌کنند و برای اتصال به کابل نوری صدا نیز نیاز هست. البته جعبه با Wi-Fi یا کابل اترنت هم به تلویزیون متصل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟