بیانیه شرکت سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

بیانیه شرکت سامسونگ درباره ادامه حضور در بازار ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی چند روز گذشته که خبرهایی در خصوص قطع همکاری سامسونگ با ایران بر روی ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی چند روز گذشته که خبرهایی در خصوص قطع همکاری سامسونگ با ایران بر روی خروجی برخی از رسانه های کشور قرار گرفت، حال شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای از ادامه روند خدمات رسانی خود به مشتریانی ایرانی خبر داد. متن بیانیه شرکت سامسونگ به شرح ذیل است :

شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران وهوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.

سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود تمای تحولات تغییر نکرده است. در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟