اسپرسوساز نسپرسو
اخبار لوازم خانگی

اسپرسوساز نسپرسو در صدر بهترین های جهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپرسوساز نسپرسو پیکسی یکی از دستگاهای جدید اسپرسوساز تک نفره است و برای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپرسوساز نسپرسو پیکسی یکی از دستگاهای جدید اسپرسوساز تک نفره است و برای کسانی که قهوه با کیفیت بالا می خواهند ارائه شده است، این دستگاه برای افرادی که نمی خواهند وقت خود را با رفتن به کافه یا آشپزخانه با درست کردن اسپرسو هدر بدهند طراحی شده است.

اسپرسوساز نسپرسو (Nespresso) برند معتبر شرکت آشنای نستله (Nestle) بوده که دفتر مرکزی آن در لوزان سوئیس قرار دارد. شرکت نستله تحت عنوان برند نسپرسو دستگاه های اسپرسوساز از نوع کپسولی تولید می کند. در سال 1996 اولین حق ثبت اختراع برای فرایند اسپرسوساز نسپرسو از کپسول های حاوی قهوه آسیاب شده است.

منظور از نوع کپسولی این است که نحوه کار با این دستگاه ها بدین صورت بوده که کپسول های تولید قهوه نسپرسو را درون دستگاه قرار داده و دستگاه آب را با فشار بخار 19 بار از طریق سه سوراخ که در انتهای کپسول تعبیه شده وارد می کند و در نهایت اسپرسوی غلیظ را در مدت زمان کوتاه در اختیار کاربران خود قرار می دهد و همین عملکرد سریع اسپرسوسازها باعث می شود طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند.

از محبوب ترین نوشیدنی گرم در کشور ما چای بوده اما با گذشت زمان افرادی نیز هستند که به نوشیدنی های دیگری مانند قهوه نیز روی آورده اند و انواع دیگری از قهوه از جمله اسپرسو، موکا و … هستند که طرفداران خود را دارند.

با توجه به طراحی جمع جور اسپرسوساز پیکسی ویژگی های پیشرفته و نوآورانه ای را در یک دستگاه کوچک ارائه داده که باعث محبوبیت آن شده است. پیکسی از سریعترین دستگاه های برند نسپرسو بوده که در مدت زمان 25 ثانیه به دمای گرمایشی خود می رسد و سریعا یک قهوه با کیفیت مناسب برای کاربران خود فراهم می سازد.

رنگ بندی و طراحی به خصوص این دستگاه به قدری خیره کننده است که هیچ کاربری نمی تواند جلوی تحسین کردن خود را بگیرد. اسپرسوساز پیکسی به اندازه یک خرگوش کوچک است و قابلیت قرارگرفتن در هر مکانی از جمله آشپزخانه، دفترکار، نشیمن یا اتاق خواب را دارد و باعث شده منحصر به فرد به نظر برسد.

پیکسی با داشتن سیستم هشدار هوشمند در صورت خالی بودن مخزن کاربر را مطلع می کند وقتی سطح آب خیلی کم می شود پیکسی با چراغ نشانگر به کاربرخود هشدار می دهد. حجم مخزن اسپرسوساز نسپرسو 0.7 لیتر در نظر گرفته شده و برای استفاده روزمره در زندگی هر فرد طراحی شده است.

حالت صرفه جویی در مصرف برق و گزینه خاموش کردن خودکار تضمین می کند که اسپرسوساز پیکسی از انرژی بیشتری استفاده نمی کند.

قهوه ساز های نسپرسو با طراحی هوشمند و تکنولوژی ساده اما پیشرفته خدمات بی نظیری را با توجه به خواسته های کاربران ارائه می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟