عجیب ترین میزهای دنیا
اخبار لوازم خانگی

عجیب ترین میزهای دنیا را بشناسید+تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عجیب ترین میزهای دنیا از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که تبدیل به عجیب ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عجیب ترین میزهای دنیا از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که تبدیل به عجیب ترین ها شده اند.  امروزه در هر فضا و مكاني انواع ميز وجود دارد كه براساس نوع كاربري مي توان آن را تعريف و از آن استفاده كرد. ميزهای عرضه شده در بازار كاربري متفاوتي دارند.

ميزها در انواع و اقسام مختلف وجود دارند و بايد متناسب با كاركرد کاربر خريداري شود. پزشكان و ورزشكاران ميزهاي حرفه اي و كاري خود را دارند و مي توان به خوبي به نوع كاربري آن ها پي برد. عجیب ترین میزهای دنیا از سبک خاصی بهره می برند که در ادامه این بخش تصاویری از آن ها جمع آوری شده است.

اغلب خانواده هاي ايراني فقط به هنگام صرف غذا به سراغ میز نهارخوری مي روند و به همين دليل دكوراسيون اين ميز اهميت چنداني ندارد. شما مي توانيد با تزئين اين نوع ميز بر زيبايي دكوراسيون منزل خود بيفزاييد.

میز تلفن بهترين وسيله براي قراردادن تلفن روي آن است و همين عامل باعث مي شود كه سالن نشيمن خانه منظم و مرتب بوده و ساماندهي شده باشد. اگر ميز تلفن دارای کشو باشد، مي توان دفترچه تلفن را در كشو قرار داد و از بي نظمي هاي به وجود آمده روی میز جلوگيري كرد.

 

ميزهاي عسلي كه در همه خانه ها وجود دارند باعث نظم دهي بيشتر به فضاي خانه مي شود و جایگاه آن ها کنار و جلوی مبلمان است.

هر صنعت و حرفه اي ميز حرفه اي و خاص خود را دارد كه براي انجام كار طراحي و توليد شده است. ميزها بايد كيفيت و دوام لازم را داشته باشند تا بتوانند در مدت زمان طولاني مورد استفاده قرار گيرند. زيبايي ميزها خود عامل مهمي در جذب مشتري و كاربر در خريد ميز است.

یک میز ساده ترین اثاثیه ای است که زندگی بدون آن دشوار است. جنس بسیاری از میزها از چوب یا فلز بوده که برای محیط های مختلفی مانند مطب، آشپزخانه، سالن نهار خوری و فروشگاه ها طراحی می شوند.

طراحان خلاقی هستند که میزهای کاربردی با طراحی های فوق العاده می پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟