سامسونگ و ال جی
اخبار لوازم خانگی

جزئیات خروج سامسونگ و ال جی از زبان رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص خروج سامسونگ و ال جی اعلام کرد: این دو ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص خروج سامسونگ و ال جی اعلام کرد: این دو برند کره‌ای با سرمایه گذاری مستقیم ایرانی‌ها در کشورمان تولید می کردند در خصوص خروج سامسونگ و ال جی اعلام کرد: این دو برند کره‌ای با سرمایه گذاری مستقیم ایرانی‌ها در کشورمان تولید می کردند و یک ریال سرمایه‌گذار خارجی نداشته اند. علی رغم برخی اظهار نظرها، بنده شخصا مشاهده کردم که تولید واقعی داشتند نه مونتاژ و واردات آن هم در مناطق محروم و با اشتغال زایی و انتقال دانش فنی به فرزندان این مرز و بوم.

 سید مرتضی میری، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به خروج سامسونگ و ال جی گفت: از این به بعد لوازم خانگی سامسونگ و ال جی، با همان کیفیت و همان مواد اولیه توسط برندهای ایرانی جایگزین تولید می‌شود. قطعات و مواد اولیه طی مذاکرات صورت گرفته، با همان تامین کننده چینی است که قبلا با واسطه به کره می داد و آنها برای ما می فرستادند. هم نیروهای متخصص و هم زیرساخت ها و توان فنی مربوط به همان تولید برندهای معتبر کره ای است.

سامسونگ و الجی از ایران رفتند اما همان محصولات با همان کیفیت توسط سام‌الکتریک و سایر برندها تولید می‌شود و تعهد کامل مبنی بر تداوم خدمات پس از فروش به ما ارائه کرده اند و جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.

میری در ادامه افزود: در خصوص اظهاراتی مبنی بر اینکه دو سال اخیر هیچ تولیدی این شرکت ها نداشته اند و تنها قاچاق کرده اند، باید بگویم که این حرفا را کاملا تکذیب می کنم و این دو برند بزرگ با حجم سنگین سرمایه گذاری داخلی به هیچ عنوان سابقه درخشان خودشان را زیر سوال نمی‌برند. اما قاچاقچی هایی در داخل بودند که این محصولات را به طور غیر قانونی پخش میکردند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟