وضعیت بازار لوازم آشپزخانه
اخبار لوازم خانگی

وضعیت بازار لوازم آشپزخانه در آستانه ایام سال نو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسن حسنی سفید آبی فراهانی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسن حسنی سفید آبی فراهانی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه درباره وضعیت بازار لوازم آشپزخانه در آستانه ایام سال نو اظهار کرد: با توجه به روز‌های پایانی سال، افزایش قیمتی در لوازم آشپزخانه در بازار نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی در پاسخ به این سوال که میزان کالای مورد نیاز جامعه در آستانه سال نو و سوق به سمت تعویض لوازم آشپزخانه چطور تامین خواهد شد؟ گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین نیاز افراد جامعه در بازار لوازم آشپزخانه احساس نمی شود و مردم نگران کمبود عرضه این اجناس نباشند.

حسنی در پاسخ به این پرسش که در تهیه مواد اولیه در این صنف مشکلاتی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: به هر حال این صنف هم در تهیه مواد اولیه با مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند اما تولید کنندگان با تکیه بر توان داخلی سعی بر تامین مواد اولیه مورد نیاز خود از داخل شده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی با اشاره به اینکه هم اکنون 1600 واحد صنفی مجوز دار در تهران مشغول فعالیت هستند؛ افزود: صنف ما تمام تلاش خود را برای کاهش واحدهای تولید اجناس بی کیفیت و غیر مجاز انجام داده است.
نصیری از مردم درخواست کرد که با توجه روز‌های پایانی سال مراقب خرید‌های خود باشند چرا که هستند مراکزی که به صورت غیرمجاز در حال فعالیت اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی با تاکید بر اینکه صادرات در این بازار، بیشتر به کشور عراق است، تصریح کرد: این در حالی است که وارداتی در این صنف نداریم.
به گزارش فصل اقتصاد، حسنی در پایان گفت: امیدواریم بازار لوازم آشپزخانه روند رو به رشد خود را طی کند و همه کالا‌ها با تولید ایرانی ساخته و وابستگی به خارج کمتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟