گران قیمت ترین لوازم آشپزخانه
اخبار لوازم خانگی

گران قیمت ترین لوازم آشپزخانه در دنیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گران قیمت ترین لوازم آشپزخانه همیشه از یک سری خصوصیات خاصی برخوردارند که ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گران قیمت ترین لوازم آشپزخانه همیشه از یک سری خصوصیات خاصی برخوردارند که با قیمت بالایی به فروش می روند. آشپزخانه تقریبا بخش مهمی از خانه به حساب می آید و سه وعده غذایی و میان وعده در آن جا تهیه و پخته می شود.

آشپزخانه یکی از شلوغ ترین مکان های خانه بوده که در آن لوازم پخت و پز قرار دارد و چون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است کاربران سعی می کنند لوازم آشپزی با کیفیت بالا تهیه کنند. تصور کنید یک آشپزخانه با گران قیمت ترین لوازم آشپزخانه دارید قطعا برای حفظ و نگهداری آن ها تمام سعی خود را می کنید و بهترین خدمات را به اعضای خانواده و خودتان ارائه می دهید.

با توجه به تقاضای بالای خانه مدرن و لوکس نیاز به لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه مدرن نیز است که خانواده های زیادی به سمت خانه و لوازم خانگی لوکس کشیده می شوند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا خانواده ها وسایل گران قیمت را انتخاب می کنند از جمله این دلایل شامل ایمنی بالا، کیفیت بالا و کارایی بالا می شود.

در ادامه این مطلب به معرفی گران قیمت ترین لوازم آشپزخانه در دنیا پرداخته شده که از پایین ترین قیمت تا گرانترین قیمت است پس تا آخر این مطلب را بخوانید و گران ترین لوازم آشپزخانه را ببینید.

مخلوط کن حرفه ای Blendtec 800

مخلوط کن حرفه ای Blendtec 800

زمانی که می خواهید یک مخلوط کن عالی انتخاب کنید به دنبال بهترین ویژگی ها می گردید که شامل وزن سبک، کارایی بالا، اندازه مناسب و کیفیت شیشه مخلوط کن می شود. مخلوط کن حرفه ای Blendtec 800 دارای ویژگی های خاصی مانند دکمه های لمسی، تنظیمات از پیش تعیین شده و … است و یک مخلوط کن معمولی نیست و 800 دلار قیمت گذاری شده است.

مایکروویو پاناسونیک NE-2180

مایکروویو پاناسونیک NE-2180

مایکروویو پاناسونیک مدل NE-2180 از قدرتمندترین مایکروویوهای کمپانی پاناسونیک بوده که از جنس استیل ضدزنگ بهره می برد و دارای 8 برنامه، یک پیشخوان دولتی و دو سینی است و با قیمت 2.900 دلار به فروش می رسد.

ماشین ظرفشویی استیل ضد زنگ Miele

ماشین ظرفشویی استیل ضد زنگ Miele

ماشین ظرفشویی حرفه ای میله (Miele) با چرخه 15 دقیقه ای با سرعت بالا ظروف را تمیز می کند. این ماشین ظرفشویی کارایی بالایی دارد و از فناوری GlassCare بهره می برد و از آسیب رساندن به ظروف شیشه جلوگیری می کند.

همچنین سه برنامه شستشوی مختلف را برای انواع مختلفی از شستشوها را ارائه می دهد. سیستم خشک کن خودکار آن را به دستگاهی منحصر به فرد در شستشو تبدیل کرده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 5.699 دلار است.

آبمیوه گیری Hammacher

آبمیوه گیری Hammacher

یکی از محبوب ترین ویژگی های این آبمیوه گیری این است بدون در نظر گرفتن میوه انتخابی شما بهترین آب میوه را می گیرد زیرا از تیغه های استیل ضدزنگ بهره می برد. از دیگر ویژگی های این آبمیوه گیری حفظ مواد مغذی میوه ها و بیشترین حجم از آب میوه را در کمترین زمان ارائه می دهد و با قیمت 9.900 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟