بهترین ماگ ها برای سفر
ال کا تاپ

بهترین ماگ ها برای سفر را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین ماگ ها از ویژگی های به خصوصی برخوردارند که به عنوان بهترین ماگ ها ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین ماگ ها از ویژگی های به خصوصی برخوردارند که به عنوان بهترین ماگ ها شناخته شده اند.

پیش از معرفی بهترین ماگ ها بهتر است که در ابتدا به تعریف آن بپردازیم. ماگ (mug) کلمه انگلیسی بوده که در زبان فارسی به آبخوری، لیوان و لیوان دسته دار ترجمه شده است. ماگ به از آن دسته لیوان هایی گفته می شود که برای نوشیدن قهوه، چایی و همچنین برای انواع نوشیدنی های سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

در گذشته به صورت جدا جدا بخش های مختلف یک ماگ را می ساختند و خشک می کردند ولی امروزه انواع ماگ های سفالی در طرح ها و مدل های مختلف در دسترس هستند. در حال حاضر بهترین ماگ ها در بهترین جنس و قیمت در بازار در اختیار طرفداران خود قرار دارند.

ماگ ها در جنس های سرامیکی، چوبی، سفالی و فلزی ساخته شده اند. یکی از مزیت های ماگ ها، قابلیت چاپ عکس و نوشته بر روی آن است که می توان از این ماگ ها به عنوان هدیه استفاده کرد.

در ادامه این بخش به معرفی بهترین ماگ ها برای سفر پرداخته شده است.

ماگ قهوه KeepCup

ماگ قهوه KeepCup

این لیوان های کوچک شیشه ای در ملبورن استرالیا طراحی شده اند و برای تمامی مصارف مانند کاپوچینو، لاته، قهوه، چای و غیره برای کاربران خود مورد استفاده قرار می گیرند. شستشوی ماگ KeepCup بسیار ساده بوده و قابلیت قرار گیری در ماشین ظرف شویی را دارد.

ماگ مسافرتی Miir

ماگ مسافرتی Miir

این ماگ مسافرتی از جنس استیل ضدزنگ شبیه به لیوان هایی است که از آن ها در کافه ها استفاده می شود. به مدت طولانی می تواند نوشیدنی ها را گرم نگه دارد. برای تمامی نوشیدنی مناسب بوده و به راحتی در دست و ماشین ظرف شویی شسته می شود و در رنگ مشکی مات در دسترس کاربران قرار می گیرد.

ماگ Kinto To Go Tumbler

ماگ Kinto To Go Tumbler

این ماگ از برند ژاپنی کینتو (Kinto) است و ساخت بسیار ساده ای دارد و و با توجه به رنگ روشن و بدنه بدون آرمی که دارد چشم هر بیننده ای را جذب می کند. همچنین از یک درپوش بهره می برد که به دیر سرد شدن نوشیدنی گرمتان کمک شایانی می کند.

ماگ شیشه ای جوکو (Joco)

ماگ شیشه ای جوکو (Joco)

جنس این ماگ از شیشه بوده و بهترین جنس ماگ برای مصرف قهوه و چای ماگ های شیشه ای و استیل ضدزنگ است. این ماگ از برند جوکو استرالیایی است که محصولاتی زیبا و کاربردی را میسازد و تولید می کند. این ماگ نیز از یک درپوش برای گرم نگه داشتن نوشیدنی های گرم بهره می برد.

ماگ مسافرتی فرانک گرین (Frank Green)

ماگ مسافرتی فرنک گرین

این ماگ مسافرتی با توجه به ساختاری که دارد مانع از ریختن نوشیدنیتان می شود و قابلیت نگهداری نوشیدنی های گرم و سرد را در طول روز دارد. می توانید به راحتی در طول سفر در ماشین از آن استفاده کنید و نگران سرد شدن یا گرم شدن یا ریختن نوشیدنی خود نباشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟