کاربردی ترین لوازم آشپزخانه
اخبار لوازم خانگی

آیا کاربردی ترین لوازم آشپزخانه را می شناسید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کاربردی ترین لوازم آشپزخانه به مجموعه ای از لوازم کاربردی می گویند که در ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کاربردی ترین لوازم آشپزخانه به مجموعه ای از لوازم کاربردی می گویند که در آشپزخانه به کمک خانم های خانه می آیند. این لوازم از ساختار ساده ای برخوردار هستند اما کاربرد آن ها انکار ناپذیر است.

بعضی از روزها که در آشپزخانه مشغول آشپزی و پختن غذا برای خانواده ی خود هستید ممکن است به مشکلاتی بر بخورید که با یک سری وسایل خاص مشکلتان حل شود، منظور از این وسایل کاربردی لوازمی مانند چاقو، کفگیر، مخلوط کن و غیره نیست بلکه لوازمی است که با ذهن خلاق طراحی و ساخته شده اند. در ادامه این بخش به معرفی کاربردی ترین لوازم آشپزخانه که برای هر خانه،  آشپزخانه و خانم خانه داری لازم و ضروری است.

وقتی برای اولین بار می خواهیم لوازم آشپزخانه تهیه کنیم، مطمئنا می دانیم به چه لوازمی احتیاج داریم و خرید چه لوازمی ضروری نیست. ما به وسایلی نیاز داریم که فرآیند کار در آشپزخانه را سرعت ببخشد و کار با آن ساده باشد.

دستگاه مارپیچ

برای تزئین غذا می توانید از این دستگاه استفاده کنید، دستگاه مربوطه توانایی تبدیل سبزیجاتی مانند کدو، خیار، هویج، سیب زمینی و … به اشکال مختلف مانند مار پیچی را دارد. برای تزئین و زیبایی غذای خود می توانید از این دستگاه مار پیچی استفاده کنید و سرعت عمل خود در آشپزی بالا ببرید.

پوست کن سبزیجات چند تیغه

این پوست کن سبزیجات از چند تیغه بهره می برد که می تواند سبزیجات را چندلایه یعنی به صورت دولایه یا سه لایه پوست بگیرد و دارای دسته بدون لغزش و گارانتی مادام العمر است.

شانه ریش ریش کننده گوشت

این شانه قابلیت ریش ریش کردن گوشت را دارد و نیازی به چاقو یا چنگال نیست با این وسیله به راحتی گوشت های خود را ریش ریش کنید.

قیچی آشپزخانه چند منظوره

با این قیچی زمان خرد کردن سبزیجات خود را تسریع ببخشید و در کوتاه ترین زمان سبزیجات مرتب خرد شده را برای خود تهیه کنید.

پوست کن میگو

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است کار آن پوست کندن پوست میگو، لابستر و خرچنگ است و به راحتی این کار را برایتان انجام می دهد.

جا ادویه ای مغناطیسی

این جا ادویه ای مغناطیسی دارای چندین ظرف برای ادویه های مختلف شما است که در فضای شما صرفه جویی می کند و به صورت یک جا تمام ادویه ها را کنار هم دارید.

دستکش های مقاوم

این دست کش ها برای خرد کردن گوشت، مرغ و سبزیجات و دیگر مواد غذایی به کار می رود و از آسیب زدن به انگشتان و پوست خود جلوگیری می کند.

ذرت دون کن

این وسیله به راحتی دانه های ذرت بلالتان را دون می کند و به راحتی می توانید دانه های ذرتتان را پخته و در مواد غذایی یا ذرت مکزیکی استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟