اخبار لوازم خانگی

لوازم آشپزخانه‌ی کارآمد به همکاری با شما می شتابند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه لوازم آشپزخانه‌ی کارآمد قابلیت تغییر تجربه کاربران در آشپزخانه را ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه لوازم آشپزخانه‌ی کارآمد قابلیت تغییر تجربه کاربران در آشپزخانه را دارند. از آماده شدن و پخت و پز غذا گرفته تا نگهداری مواد غذایی که می تواند در آشپزی ساده و سریع در آشپزخانه به شما کمک کند. حتی شامل ظروفی می شود که می تواند در حین کار آشپزی برایتان کارآمد باشد.

از آنجایی که  بسیاری از وقت و انرژی افراد در آشپزخانه می گذرد، برای آن ها مهم است که از لوازم آشپزخانه کارآمد و صحیح استفاده کنند تا از نتیجه کار و آشپزی خود در این فضا راضی باشند.

در ادامه این بخش به معرفی مجموعه لوازم آشپزخانه‌ی کارآمد و نوآورانه پرداخته شده است که باعث می شود افراد آشپز خواستار گذراندن وقت بیشتر در آشپزخانه باشند.

اوردین (Ordine) یک دستگاه نوآورانه است که برای کاربران مدرن طراحی شده است. این دستگاه برای بهینه سازی فضای کوچک طراحی شده و دیگر نیازی به اجاق گاز های سنتی نیست و فضای بیشتری را روی پیشخوان یا کابینت فراهم می کند.

اجاق اوردین از 2 صفحه گرد بهره می برد که هر دو به یک قدرت مرکزی متصل هستند و این قدرت مرکزی روی دیوار نصب شده است. طرز استفاده از این اجاق اینگونه است که یکی از صفحه های گرد را از دیوار جدا می کنید و آن را روی دمای دلخواهتان تنظیم می کنید.

Gotta یک دستگاه پلوپز است که درست کردن برنج را برای بسیاری از کاربران ساده است و دیگر نیازی به اجاق گاز و قابلمه نیست. این پلوپز چند منظوره هایر به جای یک واحد برای بخارپز کردن دارای 3 هاب آشپزی در اندازه های مختلف است. ظروف این پلوپز قابلیت جدا شدن و شستشو جداگانه را دارند و از استفاده و مصرف ظروف پلاستیکی در امور آشپزی جلوگیری می کند.

میزل (Mizzle) یک وسیله هوشمند آشپزخانه است که به رشد سبزی به طور مستقل در آشپزخانه کمک می کند. کاربران این وسیله به راحتی سبزیجات تازه ی موردعلاقه خود را خواهند داشت و دیگر نیازی به خرید سبزی بیرون از خانه ندارند.

این دستگاه هوشمند که برای شما خانه هوشمند را فراهم می سازد، از سه محفظه بهره می برد که شامل جوانه زنی، رشد و برداشت می شود. همچنین می توانید مراحل رشد را از طریق تلفن همراهتان پیگیری کنید و اگر سطح آب مخزن کم یا زیاد باشد هشداری را از طریق تلفن همراهتان دریافت می کنید.

فر Dual Cook Flex سامسونگ قادر به پخت همزمان دو ظرف غذای مجزا است. شما می توانید هر دو ظرف غذای خود را درون فر قرار دهید و مطابق زمان پخت همزمان آن ها را بپزید.

مایکروویو هوشمند Wall-Mountable همانطور که از نامش مشخص است بر روی دیوار نصب می شود. این مایکروویو هوشمند توانایی نصب بر روی دیوار هر آشپزخانه ای را دارد. ساختار گنبدی دسترسی و استفاده از ان را آسان می کند. شما به سادگی دکمه ای را فشار می دهید و ظرف غذای خود را درون مایکروویو قرار می دهید و محفظه اصلی را پایین می آورید و اینگونه ظرف غذای شما درون مایکروویو قرار می گیرد.

توستر هوشمند دو برشی Revolution Cooking’s R180  اولین توستر هوشمند در جهان است که از سرعت فوق العاده ای بهره می برد. این توستر دارای سه برنامه حالت نان است. توستر مذکور توانایی تست کردن نان های روزمره ی شما را دارد و همچنین قابلیت پخت کلوچه، وافل و تارت را برای شما دارد.

نان پز میتسوبیشی (Mitsubishi) توانایی پخت نان مورد نظر شما را دارد و طراح این نان پز از وافل پز الهام گرفته است. این دستگاه به دو صفحه مجهز است که می تواند تا 500 درجه فارنهایت بالا برود.

شیر آب مدل کمان توسط یک فرد کره ای ساخته شده است. این شیر آب شبیه به شکل کمان بوده و نمایانگر روان بودن آب است. سیستم تصفیه ی زیر سینک تضمین می کند که آب تصفیه شده و تمیز در دسترس کاربران خود قرار می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟