قاچاق لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

شناسایی لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از 500 میلیون تومان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی لوازم خانگی قاچاق به ارزش  ۵ میلیارد و ۵۰۰ ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی لوازم خانگی قاچاق به ارزش  ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قم خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به شناسایی لوازم خانگی قاچاق اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک دستگاه کامیونت حامل بار قاچاق که از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود، در اتوبان قم – گرمسار شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: در بررسی بارنامه کامیونت مشخص شد با استفاده مجدد از پروانه‌های گمرکی سنوات گذشته و صدور پته‌های انبار شهری، جابجایی محموله‌های قاچاق از انبارهای مختلف در استان‌ها و شهرستان‌ها صورت می‌پذیرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از داخل کامیونت مذکور شامل هزار و ۸۰۸ عدد فلاکس چای ،۲۶۰ دستگاه اتو ،۲۳۴ دستگاه چرخ گوشت، ۱۰۰ دستگاه همزن برقی، ۱۰ ست ماهیتابه، ۴۰ دستگاه ریش تراش ،۵۵ هزار و ۵۳ عدد فندک آشپزخانه و ۳۷ هزار عدد شیشه خالی عطر قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان گمرکات استان ارزش کل محموله ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان شده است.

سردار آقاخانی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی استان تحویل و پس از صدور قرار روانه زندان شد.

پلمب ۱۴ قهوه خانه متخلف در قم

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از شناسایی و پلمب ۱۴ قهوه خانه متخلف با هدف ساماندهی این صنف و برخورد با ناهنجاری‌ها خبرداد.

سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقا امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با بکارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌ها، طی یک ماه گذشته تعداد ۴۹ قهوه خانه در عرضه قلیان بازدید شده و به تعداد ۶ قهوه خانه اخطار پلمب و تعداد ۱۴ قهوه خانه متخلف پلمب شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم ایجاد فضایی امن و تأمین آرامش شهروندان را مهمترین هدف در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش مهر، وی از شهروندان خواست به تعامل و همکاری با پلیس ادامه دهند تا هنجارشکنان و مجرمان فضای امنی برای ارتکاب تخلف نداشته باشند.

سرهنگ کاویانی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری ۵ سارق زورگیر

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۵ نفر سارق زورگیر در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی شکایت راننده تاکسی اسنپ مبنی بر زورگیری از وی توسط ۵ نفر، با توجه به حساسیت پرونده موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان سرکرده اصلی این باند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: سپس طی تحقیقات صورت گرفته از متهم مخفیگاه ۴ تن دیگر از همدستانش شناسایی و آنها نیز دستگیر شدند.

سرهنگ جعفریان بیان داشت: سرانجام متهمان در رویارویی با شاکی به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟