نوآوری در لوازم آشپزخانه
اخبار لوازم خانگی

نوآوری در لوازم آشپزخانه و لذت زندگی هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوآوری در لوازم آشپزخانه منجر شده تا کاربران بتوانند در یک  فضای  حرفه ای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوآوری در لوازم آشپزخانه منجر شده تا کاربران بتوانند در یک  فضای  حرفه ای به آشپزی بپردازند و به عبارت دیگر سبک زندگی هوشمند را تجربه کنند. آشپزخانه ای که با لمس یک دکمه یا با صدای شما  به راحتی به کنترل شما در آمده و کارها را به دست می گیرد. وجود لوازم خانگی هوشمند باعث شده که مدیریت امور خانه راحت تر شود و کاربران در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کنند.

شرکت های فعال در این حوزه با پیشرفت فناوری به دنبال نوآوری در لوازم آشپزخانه و محصولات خانگی بوده و  در تلاش هستند که بهترین امکانات را در لوازم خود به کار بگیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند و نیز افراد جدیدی را ترغیب به خرید لوازم با کیفیت خود کنند.

اینترنت اشیا در حال حاضر با سرعت باور نکردنی رو به رشد بوده و قابل کنترل تر شده است. یعنی کاربران می توانند کنترل بیشتری بر روی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه خود داشته باشند. در ادامه این بخش نگاهی عمیق به آخرین نوآوری در لوازم آشپزخانه و فناوری هوشمند شده است.

یخچال فامیلی هاب (Family Hub) سامسونگ

یخچال فامیلی هاب (Family Hub) سامسونگ

غذا باعث می شود افراد به هم نزدیک تر شوند، به نظر شما یخچال هم می تواند این کار را انجام بدهد؟ برای اولین بار یخچال ساید بای ساید فامیلی هاب سامسونگ توانسته این کار را انجام دهد. تابلو خانوادگی تعبیه شده بر روی درب این یخچال یک صفحه اعلانات دیجیتالی است که همه افراد خانواده می توانند به راحتی یادداشت ها، عکس ها و یا فیلم هایی را با دیگر افراد خانواده در این محل به اشتراک بگذارند.

در ماه ژانویه، سامسونگ از آخرین نوآوری های خود در نمایشگاه صنایع آشپزخانه و حمام سال 2020 در لاس وگاس رونمایی کرد. این نمایشگاه سالانه با همکاری انجمن ملی آشپزخانه و حمام (NKBA) آخرین و برترین محصولات و فناوری ها را به نمایش می گذارند. در آن جا بود که کمپانی سامسونگ اولین نسخه جدید یخچال و فریزر فامیلی هاب را معرفی کرد. این آخری مدل نه تنها برای ساده تر کردن ارتباطات بلکه برای به حداکثر رساندن زمان در آشپزخانه طراحی شده است.

ویژگی ویو اینساید (View Inside) به کاربران این امکان را می دهد که خرید مواد غذایی مدیریت شود و به راحتی با وجود گوشی هوشمند بتوانند به مواد غذایی داخل یخچال دسترسی داشته باشند. به علاوه، با اپلیکیشن اسمارت سینگز(SmartThings) از راه دور تبدیل به خانه هوشمند می شود و به شما این امکان را می دهد در کمترین زمان به وسایل هوشمند خود متصل شود و آن ها را کنترل کنید یا بر روی آن ها نظارت داشته باشید.

یخچال فامیلی هاب (Family Hub) سامسونگ

فناوری این یخچال فقط محدود به همگام سازی با دستگاه های هوشمند نیست و هر مدل دارای یک فضای داخلی است که می توانند مواد غذایی بیشتری را در آن جای دهند. همچنین به دلیل داشتن فناوری منحصر به فرد می توانند در مدت زمان طولانی تری موادغذایی را تازه نگه دارند.

ظاهر خارجی و داخلی این یخچال و فریزر مدرن، ظریف و زیبا بوده و از دستگیره های قابل جدا شدن بهره می برد که می توانند با کابینت های موجود در آشپزخانه یکدست شوند.

سامسونگ مجموعه جدیدی از صفحه های پخت و پز را نیز رونمایی کرده که آشپزی را آسان می کند و با قابلیت دستیار صوتی که دارد تمام نیازهای یک سرآشپز را برآورده می کند. این مجموعه جدید از قابلیت کنترل از راه دور بهره می برند و کاربران می توانند زمان و دمای پخت و پز خود را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟