آنباکسینگ Unboxing تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I
آنباکسینگ لوازم خانگی

آنباکسینگ لوازم خانگی در ایران/ آنباکسینگ تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش از آنکه به آنباکسینگ تصفیه هوای جی پلاس بپردازیم، قصد داریم تا در خصوص ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش از آنکه به آنباکسینگ تصفیه هوای جی پلاس بپردازیم، قصد داریم تا در خصوص آنباکسینگ لوازم خانگی یا همان به اصطلاح جعبه گشایی لوازم خانگی توضیحات کاملی را ارائه کنیم چرا که از این پس قرار است  از ال کا ایران محتواهای ویدیویی بیشتری در این خصوص ببینید. به همین علت در ابتدا قصد داریم تا به پرسش های مخاطبان در خصوص اینکه آنباکسینگ چیست پاسخ دهیم تا مخاطبان خودرا با این مهم بیشتر آشنا کنیم.

آنباکسینگ چیست؟

آنباکسینگ Unboxing در زبان فارسی به جعبه گشایی معنی شده  که در حقیقت روشی برای تولید محتوا در فضای رسانه است. پیش از آنکه به پاسخ این پرسش برسیم که آنباکسینگ Unboxing چیست ، باید بدانید که در این روش با یک محصول مواجه هستید که قرار است بدون بیان حرف و صحبتی، شخص آنباکس کننده به معرفی محصولی در یک شاخه خاص بپردازد. اینکه برای اولین بار چه کسی این روش جالب را برای تولید محتوا در خصوص یک محصول انتخاب و به نوعی ابداع کرد، مشخص نیست اما نکته ای که وجود دارد این است که تولید محتوای آنباکسینگ در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

ویدیو آنباکسینگ unboxing چیست

حال اگر بخواهیم تعریف ساده ای از آنباکسینگ Unboxing و یا همان جعبه گشایی داشته باشیم، میتوان اینطور بیان کرد که آنباکسینگ در حقیقت نشان دادن محتویات و اجزای داخل یک کالای بسته بندی شده است. در این روش تقریبا بحث فنی مد نظر نیست و مجری در یک محتوای ویدیویی به روشی بسیار ساده، به مخاطبان خود نشان می دهد که در جعبه یک محصول تازه تولید شده توسط یک برند، چه چیزهایی قرار گرفته است.

معمولا ویدویی که برای ساخت یک برنامه آنباکسینگ umboxing ضبط می شود، بسیار ساده بوده و الزامی برای استفاده از دوربین های حرفه ای نیست. گرچه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه موبایل شاهد آن هستیم که دوربین های موبایل به یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای تبدیل شده اند تا جایی که به تازگی یکی از معروفترین خواننده های زن آمریکایی، تمام مراحل ساخت موزیک ویدیو جدید خودرا توسط آیفن 11 پرو مکس ضبط و فیلمبرداری کرده است.

 

آنباکسینگ Unboxing لوازم خانگی

هدف اصلی ما از نگارش این مقاله معرفی آنباکسینگ Unboxing لوازم خانگی است. اما اگر از طرفداران آنباکسینگ umboxing هستید و معمولا ویدیوهای آن را در محیط اینترنت دنبال می کنید، قطعا متوجه شده اید که از این روش بیشتر در حوزه تکنولوژی و آن هم برای محصولات کوچکی مانند موبایل، کنسول های بازی، لپ تاپ و یا سخت افزار کامپیوتر استفاده می شود. البته در کشورهای اروپایی به تازگی آنباکسینگ unboxing تلویزیون های تازه تولید شده را نیز مشاهده می کنیم که در نوع خود جالب و قابل توجه است.

ال کا ایران همواره به دنبال ایده های جدید برای تولید محتوا در صنعت لوازم خانگی ایران بود و از این پس قصد دارید تا آنباکسینگ Unboxing لوازم خانگی را در برنامه های تیم تحریریه خود جای دهد. تقریبا نمونه مشابه ای تا این لحظه در بخش رسانه صنعت لوازم خانگی ایران انجام نشده و یا بسیار محدود بوده است.

ما قصد داریم تا در بخش آنباکسینگ Unboxing لوازم خانگی به سراغ همه ی محصولات بخش خانگی برویم و این یعنی هیچ محدودیتی برای تولید محتوا در این بخش برای خود قائل نیستیم. آنباکسینگ Unboxing لوازم خانگی که قرار است توسط ال کا ایران انجام شود علاوه بر لوازم خانگی کوچک مانند چای ساز، قهوه ساز، اتو، جاروبرقی و … شامل لوازم خانگی بزرگ نیز خواهد شد. از یخچال ها ساید بای ساید و تلویزیون گرفته تا ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، همگی در اینگونه تولید محتواها حضور خواهند داشت تا به این واسطه مخاطبان بخش صنعت لوازم خانگی روز به روز حرفه ای تر شده و اطلاعات بیشتری در این حوزه به دست آورند.

آنباکسینگ Unboxing تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

آنباکسینگ Unboxing تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

همانطور که پیش‌تر گفته شد ال کا ایران قصد دارد تا آنباکسینگ لوازم خانگی در ایران را فعال کند و در ابتدا از جدیدترین محصول لوازم خانگی جی پلاس یعنی دستگاه تصفیه هوای این شرکت شروع خواهد کرد. در این ویدیو شما می توانید آنباکسینگ Unboxing تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I مشاهده کنید و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودرا در همین صفحه با ما در میان بگذارید.

بیشتر از جی پلاس بخوانید:

مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل J8250W

البته ما قصد داریم در آنباکسینگ تصویه هوای جی پلاس کمی متفاوت باشیم و مقدار اندکی از اطلاعات فنی کلی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم.

در قسمت اول برنامه آنباکسینگ لوازم خانگی با همکاری شرکت گلدیران، به معرفی محتویات درون دستگاه تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I پرداخته ایم و امیدواریم این برنامه مورد توجه شما قرار بگیرد. البته به زودی نقد و بررسی تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I را در بخش محصولات منتشر خواهیم کرد و لینک آن نیز در همین صفحه قرار خواهد گرفت.

نقد و بررسی لوازم خانگی:

مشخصات دستگاه تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حیدری | 13 اسفند 1398 در 10:07 ب.ظ

    سلام.خیلی ایده جالبی بود.بهتر میشد اگر در اون قسمتهایی که قطعات رو بصورت مجزا در می آوردین و نشون میدادین،یه کپشن توضیحات اون قطعه رو هم کنارش میزاشتین.

  • سحر | 18 اسفند 1398 در 2:29 ب.ظ

    خیلی خوب بود مخصوصا طنز اولش

  • ارسلان امیری | 26 اسفند 1398 در 0:42 ق.ظ

    کار جالبی بود فقط برام سوال پیش اومده که لوازم خانگی بزرگ را چطور میخواهید آنباکسینگ کنید.اما کار خوبی را شروع کردید و من واقعا خوشم آمد.

  • نیلوفر | 06 فروردین 1399 در 2:36 ب.ظ

    من ویدئوی آنباکسینگ رو پیدا نکردم!!

    • بهنام وحیدی | 07 فروردین 1399 در 1:11 ب.ظ

      ویدیو در بالای همین صفحه موجود است. احتمالا سرعت نت شما یا سرورهای آپارات مشکل داشتن اون لحظه.برید تو آپارات ببینید یا مرورگرتون رو عوض کنید.لینک آپارات : aparat.com/lkiran

  • حمید | 23 تیر 1399 در 2:28 ب.ظ

    سلام من فروشگاه لوازم خانگی دارم میخوام تو اینستا فعالیت داشته باشم ولی با یه مشکل روبرو هستم چون فقط کالا بزرگ کار میکنم تولید محتوا اموزش و جذاب یا سرگرم کننده خیلی واسم مشکله شما میتونید کمکم کنید با تشکر

    • بهنام وحیدی | 23 تیر 1399 در 7:28 ب.ظ

      سلام و ارادات. متاسفانه ما وقت نمی کنیم. کار و تولید محتوا هم در فضای شبکه های اجتماعی زمان زیادی می خواهد، البته اگر درست فعالیت کنید قطعا نتیجه خواهید گرفت.