خرید لباس عید 99
خانم ها بخوانند!

راهنمای خرید لباس عید برای خانم های خوش سلیقه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سوالی بسیار آشنا برای خانم هایی که همیشه درگیر این موضوع هستند تا برای یک ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سوالی بسیار آشنا برای خانم هایی که همیشه درگیر این موضوع هستند تا برای یک مراسم یا میهمانی چه لباسی باید بپوشند؟ لباس باید چه رنگی باشد؟ چه مدلی باشد تا از بقیه متفاوت تر به نظر برسند؟ و کلی سوال های دیگر که همیشه ذهن یک خانم خوش پوش و خوش سلیقه را درگیر خود می کند. در این بخش مطلبی با عنوان راهنمای خرید لباس عید تهیه شده که با رعایت آن ها دغدغه بسیاری از بانوان ایرانی بر طرف می شود.

با نزدیک شدن به عید و شروع دید و بازدید ها قطعا این نگرانی وجود دارد که چه لباسی مناسب عید و میهمانی های آن است؟بسیاری از خانم های شیک پوش ایرانی پیش از آغاز سال نو به دنبال خرید لباس عید هستند اما قبل از انتخاب لباس بهتر است که شما اول نوع و فرم هیکل خود را پیدا کرده تا لباسی مناسب اندام خود تهیه کنید.

در مجموع ما پنج نوع فرم هیکل داریم که عبارت اند از: مثلث، مثلث برعکس، مستطیل، ساعت شنی و گلابی.

لباس عید

اندام مثلثی

این نوع اندام بالا تنه ای لاغر و پایین تنه ای پهن دارند پس باید از لباس هایی استفاده کنند که بالا تنه را بزرگ تر نشان دهد تا با پایین تنه هماهنگ شوند.

بهتر است از شلوار های تنگ استفاده نکنند و بلوز هایی با سرشانه پف دار و کمی گشاد باشد بسیار مناسب این دسته از افرادی که هیکلی مثلثی دارند است.

در انتخاب رنگ لباس هایشان بهتر است پایین تنه را تیره و بالا تنه را روشن انتخاب کنند.

مثلث برعکس

در این نوع اندام برخلاف نوع بالا افراد دارای بالا تنه ای پهن و پایین تنه ای لاغر هستند.

این مدل از اندام ها بهتر است از شلوار های گشاد و یا دامن های پر چین یا پارچه هایی با طرح های ظریف ولی شلوغ برای پایین تنه انتخاب کنند.

لباس

برای بالا تنه از پارچه هایی که طرح خاصی ندارند و ساده هستند استفاده کنند. این افراد باید سعی کنند لباس هایی بخرند که بالا تنه آن ها را ظریف تر نشان دهد.

اندام مستطیلی:

اندام های مستطیلی بهتر است از لباس هایی تنگ استفاده کنند یا اگر قرار است پیراهن یا شومیزی بپوشند حتما از کمر بند استفاده کنند تا کمرشان را کمی باریک تر و هیکلشان را کمی به فرم ساعت شنی نزدیک تر کنند.

لباس هایی که گشاد باشد مناسب اندام این افراد نیست.

اندام ساعت شنی:

در این نوع از هیکل شانه ها و پایین تنه ای پهن اما کمری باریک دارید.

لباس عید

این اندام بهترین نوع برای یک خانم است زیرا یک خانم با این فرم میتواند انتخاب های زیادی برای لباس پوشیدن داشته باشد.

برای این که اندام شما بهتر دیده شود بهتر است از لباس هایی که باریکی کمرتان را بیشتر نشان دهد استفاده کنید.

لباس هایی با طرح مدل ماهی میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

به این موضوع دقت کنید لباسی که تهیه می کنید باید دقیقا سایز خودتان باشد نه گشاد تر و نه تنگ تر!

اندام گلابی شکل:

این نوع اندام بالا تنه ای کوچک و پایین تنه ای بزرگ اما کمر و شانه ای باریک دارند.

باید از لباس هایی که کمی شانه هایشان را پهن کند استفاده کنند.

لباس نوروز

اگر از این دسته از افراد هستید لباس هایی با آستین گشاد و پف دار بسیار برای شما مناسب است.

بعد از شناخت نوع اندامتان بهتر است بدانید که چه رنگی را باید انتخاب کنید تا زیبا تر به نظر برسید. همانطور که حتما می دانید هر سال یک رنگ مخصوص انتخاب می شود که به رنگ سال معروف است.

رنگ سال 2020 هم آبی کلاسیک است از این رنگ با عنوان یک رنگ اصیل و درباری یاد می شود، این رنگ حس آرامش را به دیگران انتقال می دهد وبرای خرید لباس عید نباید از این رنگ غافل شد.

رنگ لباس 2020

شما می توانید با انتخاب لباس هایی با این رنگ به روز باشید.

برای ترکیب لباس هایی با این رنگ می توانید رنگ هایی مانند صورتی جیغ، آجری، زرد، آبی کم رنگ، مشکی یا سفید نیز استفاده کنید.

اگر نگران این هستید که چه آرایشی می تواند مناسب این رنگ لباس باشد به شما پیشنهاد می دهیم از از سایه یا خط چشم آبی استفاده کنید یادتان باشد که وقتی از رنگ آبی برای سایه یا خط چشم استفاده می کنید خطی نازک بکشید.

در مجموع سعی کنید هر لباس و آرایشی که خودتان حس می کنید زیباترید انجام بدهید.

رنگ لباس

رنگ لباس 2020

لباس عید

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟