هدیه مناسب روز مرد
خانم ها بخوانند!

ایده هایی برای خرید هدیه مناسب روز مرد و پدر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 18 اسفند 98 با تولد حضرت علی (ع) و همچنین روز مرد مصادف شده و وقت آن است که تمام ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 18 اسفند 98 با تولد حضرت علی (ع) و همچنین روز مرد مصادف شده و وقت آن است که تمام زحمات مرد های خانواده از جمله پدر، برادر، همسر و … را جبران کنیم.حال این جبران، می تواند با درست کردن یک کیک خوشمزه و جمع کردن همه ی اعضای خانواده و یا خرید هدیه مناسب روز مرد باشد.

اما سوال اصلی این است که هدیه مناسب روز مرد چیست؟! زیرا اکثریت خرید کادو برای آقایان را کاری دشوار می دانند و بعد از کلی فکر کردن باز به نتیجه ای مطلوب نمی رسند و نمی دانند که چه کاری باید انجام دهند یا چه هدیه ای بخرند.

کادو خوب برای روز مرد

در واقع خرید کادو برای اقایان کاری سخت تر از خرید برای بانوان است زیرا مرد ها اهل زرق و برق کمتری هستند و همین مسئله خرید هدیه را سخت تر می کند در واقع تشخیص این موضوع که چه هدیه ای می تواند باعث خوشحالی یک مرد شود کار دشواری است.

ما در این مطلب قصد داریم چند پیشنهاد برای روز مرد به شما مخاطبان عزیز ارائه دهیم:

به علت مشغله کاری، آقایان وقت کمتری برای انجام فعالیت های ورزشی و رفتن به باشگاه های بدنسازی یا هر رشته ی ورزشی دیگری را دارند پس شما می توانید با خرید یک دست لباس ورزشی انگیزه رفتن به باشگاه را بدهید و یا خرید چند وسیله ورزشی هوازی مانند دمبل یا چوب های ورزشی، ورزش در خانه را برای آن ها راحت تر کنید البته اگر در کنار این وسایل ورزشی از یک مربی هم برای ارائه برنامه تمرینی در خانه استفاده کنید بهتر است زیرا با این کار جلوی آسیب های احتمالی را گرفته اید.

کادو برای روز مرد

هدیه برای مردها

همه خوب این موضوع را می دانید که آقایان عاشق کار های فنی هستند پس یک هدیه مناسب برای آن ها می تواند خرید جعبه ابزار یا وسایلی از این دسته باشند تا در تعمیرات از آن ها استفاده کنند.اگر از یک بخش دیگر به موضوع تعمیرات نگاه کنیم شما می توانید با تعمیر وسیله ای که مدت ها خراب است و مرد شما وقت تعمیر آن را نداشته آن را خوشحال کنید.

در بخش اکسسوری هم می توانید از ست کیف و کمربند، دکمه های سرآستین، جاسوییچی و یا کروات و همچنین انواع انگشتر هایی از سنگ های طبیعی مناسب ماه تولد هر شخص تهیه کنید. این سنگ ها برای دفع انرژی های منفی هم بسیار مناسب هستند و چون فشار های روی مرد ها بیشتر است این مدل سنگ ها می تواند به آرامش فرد کمک بیشتری کند.

هدیه برای روز مرد

لوازم شخصی برقی مانند انواع ماشین های ریش تراش برای هدیه روز مرد می تواند مناسب باشد و اصلاح را برای آقایون عزیز راحت تر کند تا وقت خود را برای یک اصلاح ساده در آرایشگاه ها تلف نکنند.

به علت این که آقایان زمان بیشتری را در بیرون از خانه سپری می کنند و ممکن است به هر دلیلی شارژر گوشی خود را همراهشان نبرده باشند یا در جایی که هستند پریز برقی وجود نداشته باشد یا به هر دلیلی شارژ گوشیشان تمام شود پاور بانک هم کادو مناسبی است.

کادو روز مرد

اگر برای آقایانی که سن بالا هستند دنبال هدیه ای مناسب هستید انواع ابزاری که سلامتی آن ها را کنترل کنند بسیار مفید است. زیرا وقتی سن یک فردی بالا می رود برای انجام یک سری کار ها مانند گرفتن فشار یا تست قند مجبور نشود تا درمانگاه برود.

ابزاری مانند فشار سنج یا دستگاه تست قند انتخاب بسیار خوبی می تواند باشد.

انواع وسایل تقویت کننده و درمانی پوست و مو یا ریش و سبیل نیز انتخاب خوبی است زیرا معمولا آقایان وقت یا حوصله رسیدگی به این مسائل را ندارند و شما با خرید ماسک های مناسب یا محلول های تقویت کننده می توانید به زیبایی و سلامت پوست آن ها کمک کنید.

کادو روز مرد

 برای آقایانی که عاشق موسیقی هستند و در همه مکان ها می خواهند به موزیک گوش دهند خرید هدفون یا هندزفری یک انتخاب عالی است تا در هر مکان و هر زمانی که دوست دارن با گوش دادن به یک موزیک فوق العاده روحیه خود را عوض کنند زیرا گوش دادن به یک موزیک مناسب تمرکز را بالاتر می برد و یک شخص می تواند به کار خود به بهترین شکل و با انرژی ادامه دهد.

لازم نیست حتما یک هدیه گران قیمت و یا هزینه های زیادی برای هر مناسبتی تهیه و خرج کنید. بهترین نوع هدیه ای که می توانید تهیه کنید یک کتاب با موضوعی مناسب و جالب است، اینگونه به ترویج کتابخوانی هم کمک کردید.

اگر فردی که برایش هدیه تهیه می کنید ورزشکار است و از مکمل های ورزشی استفاده می کند، مطمئن باشید با خرید مکمل های ورزشی که او استفاده می کند بهترین هدیه را به او دادید و قطعا بسیار خوشحال می شود.همچنین خرید یک کتونی ورزشی مناسب و جنس خوب هم می تواند کادو خوبی باشد.

و اما اگر فرد مورد نظر اهل بازی کردن است خرید کنسول بازی یا بازی های جدیدی که به بازار می آید کادوی بسیار مناسب و خوبی است تا در اوقات فراغت و بیکاری با آن خود را سرگرم کند.

جدا از بحث هدیه روز مرد، شما می توانید به جای خرید کادو، تمام اعضای خانواده و کسانی را که دوست دارید در این روز کنار شما باشند در خانه یا هر جای دیگر که علاقه دارید جمع کنید و با درست کردن کیکی خوشمزه یا درست کردن غذای مورد علاقه و خرید یک شاخه گل همسر یا پدر و … را سوپرایز کنید و یک جشن خانوادگی کوچک تدارک ببینید و به این بهانه در کنار کسانی که دوست دارید باشید و یک روز خاطره انگیز بسازید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟