اسنوا
اخبار لوازم خانگی

معرفی تکنولوژی DIC در یخچال‌های هوشمند اسنوا

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تکنولوژی کمپرسور اینورتر دیجیتال، مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و همراه با ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تکنولوژی کمپرسور اینورتر دیجیتال، مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و همراه با سیستم کنترل هوشمند یخچال، سنسور‌های دما، metal cooling  و VIP باعث افزایش زمان ماندگاری مواد غذایی شده و صدای خارجی محصولات اسنوا را به طور محسوسی کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تکنولوژی های یخچال اسنوا را بیشتر بشناسید + لیست قیمت

یکی از مهم ترین شاخص های رسیدن نظام های اقتصادی به توسعه پایدار در ابعاد مختلف مالی و اقتصادی استفاده از فناوری های به‌روز و پیشرفته در جهت کاهش مصرف انرژی و تولید محصولات مورد نیاز در سطوح مختلف جامعه توسط صنایع دانش محور است و اسنوا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی در ایران می‌کوشد تا نقشی در تحقق توسعه پایدار ملی داشته باشد.

اسنوا

کمپرسور اینورتر دیجیتال یا DIC که سری جدید آن به تازگی با استانداردهای بالا توسط ARD این گروه توسعه یافته و در خطوط تولید قرار گرفته است، نه تنها مصرف برق در یخچال های این برند را تاحد زیادی کاهش داده بلکه بخش زیادی از صداهای مربوط به عملکرد دستگاه را حذف کرده است و باعث افزایش زمان حفظ تازگی و مزه مواد غذایی در محیط یخچال می‌شود. همچنین در این سیستم دور کمپرسور و ظرفیت سرمایش آن با توجه به دمای محیط داخل کابین یخچال و فریزر، تنظیمات و دمای محیطی که محصول در آن قرار گرفته است، به طور هوشمند کنترل می‌شود.

تکنولوژی VIP یکی دیگر از شاخصه‌های یخچال‌های سری جدید اسنوا است که با استفاده از عایق و ایجاد خلا نقش مهمی در کنترل میزان انرژی مصرفی دارد و در حقیقت این تکنولوژی نه تنها با کاهش ضخامت درب هوم‌بار بلکه باعث کاهش محسوس وزن و سهولت در استفاده برای کاربران آن شده است.

یخچال اسنوا

سیستم سرمایش فلزی که از سوی برند اسنوا در روند تولید و تهیه محصولات لوازم خانگی و عرضه آنها در بازار، توسعه یافته است، یکی از مهم ترین روش‌های جلوگیری از اتلاف انرژی در صنایع لوازم خانگی به واسطه تسریع در روند کاهش دمای یخچال‌هاست و خنک کنندگی بهتر با این تکنولوژی به دلیل وجود پوشش داخلی از جنس استیل تأمین دمای داخل یخچال را تا 38% سریع‌تر ازسایرمدل‌های متداول انجام می‌دهد.

اینورتر اسنوا

ARD ویا Advanced Research and Development بخش لوازم خانگی در اسنوا سالانه، سرمایه بسیاری را به تحقیق و توسعه اختصاص داده است و با اشتغال بیش از چندین هزار نفر، بخش بزرگی از بازار لوازم خانگی کشور را تامین و در این بخش، رتبه اول را میان تولیدکنندگان این صنعت در ایران دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟