اخبار لوازم خانگی

جایزه ی طراحی ایف 2020 از آن تفال شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تفال جایزه ی طراحی ایف 2020 را از آن خود کرد و این جایزه به اتوی بخار پرو اکپرس ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تفال جایزه ی طراحی ایف 2020 را از آن خود کرد و این جایزه به اتوی بخار پرو اکپرس اولتیمیت (Pro Express Ultimate) تفال رسید. شرکت تفال یک شرکت فرانسوی تولید کننده لوازم آشپزخانه بوده که فعالیت خود را از سال 1956 آغاز کرده است. این کمپانی نام آشنا از بزرگترین تولید کننده های لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی در دنیا بوده که دارای محصولاتی مانند اتو، زودپز، سرخ کن، چای ساز، قهوه ساز، ظروف و سایر لوازم آشپزخانه می شود.

جایزه ی طراحی ایف

اتو بخار پرو اکپرس اولتیمیت (Pro Express Ultimate) تفال یکی از مدل های رده بالای این برند است که امکانات بسیار ویژه و شگفت انگیزی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اتو بخار پرو اکپرس (Pro Express) محصول نهایی از اتو بخار تفال برای مراقبت از انواع جنس پارچه ها مخصوصا کتان عرضه شده است. این اتو طراحی شده تا زمان اتو کردن، البسه را با استفاده از بخار زیاد و بهینه سازی، کارکرد آن را کاهش دهد. خیلی از ویژگی های مثبت این اتو بخار باعث شده تا نظر کارشناسان را جلب کند و برنده جایزه ی طراحی ایف در سال 2020 شود.

جایزه ی طراحی ایف

محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزی تفال علاوه بر ایران در اروپا و آمریکا طرفداران خاص خود را دارد و فقط کافی است که قصد خرید محصولات تفال را داشته باشید. با مراجعه به فروشگاه های لوازم خانگی چه فروشگاه های اینترنتی و چه فروشگاه ها سطح شهر می توانید به راحتی به محصولات این برند مشهور دسترسی داشته باشید. از ویژگی های محصولات این برند فرانسوی می توان کیفیت، تنوع محصولات، رنگ بندی و راحتی کار را نام برد.

جایزه ی طراحی ایف

لوازم برقی و غیر برقی خانگی تفال از تنوع زیادی برخوردار است که انتخاب را برای مشتریان سخت می کند ولی با خیالی آسوده می توانند به خرید بپردازند. همینطور تنوع رنگ بندی در محصولات این برند زیاد بوده و مطابق با سلیقه و رنگ بندی فضای خانه یا آشپزخانه  خود می توانید، انتخاب های زیادی داشته باشید که یک نکته مثبت محسوب می شود. عملکرد محصولات تفال بسیار ساده است و شاید با طراحی پیچیده ای که داشته باشند گمراه شوید که کارکرد این محصول هم همانند ظاهر آن پیچیده است، اما قابل ذکر است که محصولات آشپزخانه تفال کارکرد و عملکردی ساده دارند و برای هر سن و جنسیتی به راحی قابل استفاده است.

هرساله انجمن بین المللی طراحی ایف جایزه طراحی ایف را برگزار می کنند. این دستگاه از ویژگی مصرف بهینه بهره مند شده است تا در ساعات اوج مصرف بتواند کاربران خود را در امر صرفه جویی در مصرف برق کمک کند. سیستم بخاردهی عمودی به کار رفته در این دستگاه باعث شده چیزی نسبت به دستگاه های برندهای دیگر کم نداشته باشد. جنس کفی این اتو بخار آهن سبک ارگونومیک بوده که بتواند حرکت روی پارچه را به شدت روان کند.همچنین قابلیت تمیز کردن به صورت خودکار این محصول را می توان یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن خواند.

جایزه ی طراحی ایف

گنجایش مخزن آب این دستگاه بسیار بالا است. اکثر محصولات تفال در گروه غذا و نوشیدنی ساز ها قرار دارد که می توان به بخارپز، سرخ کن، زودپز، سالادساز، اتو بخار مخزن دار، آب مرکبات گیری، بخارگر، گوشت کوب، همزن برقی، مخلوط کن، همزن برقی، مخلوط کن، خرد کن، ترازو، چرخ گوشت پلوپز، ساندویچ ساز، توستر، چای ساز، قهوه ساز، آبمیوه گیری و کتری برقی اشاره کرد.

جایزه ی طراحی ایف

جایزه طراحی ایف یک مسابقه طراحی مشهور در جهان بوده که با توجه به یک سری ویژگی ها مانند بسته بندی، طراحی، معماری و غیره محصولات به آن ها تعلق می گیرد. اولین جایزه طراحی در سال 1953 اعطا شد. هرساله شرکت ها، طراحان، آژانس ها و معماران با ورود به این مسابقه مورد آزمایش قرار می گیرند و با توجه به کارایی و طراحی فوق العاده محصولات، می توانند شانس دریافت جایزه را کسب کنند.

نام تفال از کنارهم قرار گرفتن ابتدای واژه های تفلون و الومینیوم ساخته شده است. این کمپانی به عنوان مخترع ظروف نچسب شناخته شده و نه تنها در ظروف آشپزی خود مثل زودپز و سرخ کن تفال از  این قابلیت استفاده کرده، بلکه لوازم و تجهیزات کوچک خانگی را نیز در جهان متحول ساخته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟