لوازم خانگی کوچک بکو
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی کوچک بکو توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مجموعه لوازم خانگی کوچک بکو شامل دستگاه های قهوه ساز، جاروبرقی، مخلوط کن ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مجموعه لوازم خانگی کوچک بکو شامل دستگاه های قهوه ساز، جاروبرقی، مخلوط کن و دستگاه بخار شوی لباس شده که قرار است توسعه یاید. این مجموعه جدید از طریق فروشگاه های لوازم خانگی آنلاین مانند آمازون، ای بی (eBay) و فروشگاه آنلاین بکو در دسترس کاربران و مشتریان خواهد بود. برند بکو از سال 1995 تاسیس شده و محصولات آن در بیش از 140 کشور به فروش می رسد. این شرکت لوازم خانگی به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در کشور ترکیه شناخته می شود.

مجموعه لوازم خانگی کوچک بکو که از مصرف انرژی پایین و کارکرد بالایی برخوردار هستند، به سلامت خانواده و زندگی سالم و آسوده آن ها نیز اهمیت زیادی می دهند. شرکت لوازم خانگی بکو پس از کسب موفقیت های پیاپی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی شروع به صادرات محصولات خود کرد. کیفیت لوازم خانگی این برند ترکیه ای بسیار بالا بوده و علاوه بر کیفیت بالا از طراحی زیبایی نیز برخوردار است. بکو کیفیت بالای محصولات خود را مدیون پیشرفته ترین وسایل و دستگاه های صنعتی است.

همین کیفیت بالای محصولات خانگی بکو باعث شده در بیش از 140 کشور فروش داشته باشد و نمایندگی های خود را در کشور های مختلف تاسیس کند. مجموعه لوازم خانگی کوچک بکو توسعه یافته شامل مخلوط کن، دستگاه قهوه ساز، جارو شارژی و اتو بخار مخزن دار می شود.

مخلوط کن بکو

اگر عاشق تهیه اسموتی و آب میوه به صورت خانگی هستید مخلوط کن جدید بکو از فناوری تخلیه هوا بهره می برد یعنی زمانی که کاربر در حال استفاده از این دستگاه است، دستگاه به صورت خودکار هوای داخل پارچ را تخلیه می کند و نمی گذارد مواد مغذی در حال مخلوط شدن از بین بروند.

این عملکرد کمک می کند تا ویتامین ها، رنگ و طعم مواد برای مدت طولانی حفظ شود یعنی شما یک روز بعد از تهیه آب میوه و اسموتی خود هیچ تغییری در رنگ و مزه آن نخواهید یافت. مخلوط کن منحصر به فرد بکو از 6 برنامه متناسب با نیاز شما بهره می برد. تیغه های دنده ای و تیز این محصول به قدری قوی و با دوام است که می تواند یخ، آجیل، میوه و سبزیجات سخت را خرد و مخلوط کند.

دستگاه قهوه ساز بکو

همچنین دستگاه قهوه ساز بکو ویژگی هایی مانند صفحه کنترل لمسی ال سی دی، فشار پمپ مطلوب 19 بار، قابلیت تمیز کردن به صورت خودکار و مخزن آب قابل جدا شدنی را نیز ارائه می دهد. این دستگاه قهوه ساز منحصر به فرد با توجه به سلیقه شما قهوه تهیه می کند. یعنی اگر یک فنجان قهوه غلیظ برای اول صبح یا یک فنجان قهوه با غلظت کمتر برای آخر شب بخواهید می توانید دستگاه را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

جارو شارژی بکو

جارو شارژی بکو قابلیت جارو کشیدن 40 دقیقه بی وقفه را دارد. یعنی اگر کاربر قصد تمیز کردن عمیق خانه را دارد می تواند از این جارو شارژی استفاده کند. این محصول با کیفیت بکو دارای باتری قدرتمندی است که با شارژ چند ساعته می تواند تا 40 دقیقه بی وقفه دوام بیاورد و فضاهای مختلفی از خانه را تمیز کند.

اتوبخار مخزن دار بکو

اتو بخار مخزن دار بکو به گونه ای طراحی شده است که کمترین آسیب را حین اتو زدن به البسه وارد می کند و از حالت هوشمند بهره می برد یعنی زمانی که کاربر در حال استفاده از این محصول است، اتو به صورت خودکار بهترین تنظیمات رابرای انواع پارچه ها انتخاب می کند و کاربر با خیالی آسوده لباس هایش را اتو می کند و نگران سوختن آن ها نخواهد بود. نمایشگر دیجیتال تعبیه شده روی آن سطح آب را به کاربر نشان می دهد و به راحتی تمام شدن آب را می تواند کنترل کند.

به گفته مدیر عامل شرکت بکو این شرکت متعهد است که پیشرفت های بی سابقه ای را در زمینه فناوری به مشتریان و کاربران خود ارائه دهد. تمرکز این برند بر ارائه فناوری های نوآورانه بوده که کاربران و مشتریان سطح دیگری از عملکرد محصولات بکو را به خانه ببرند. هدف از این کار ساده تر، آسان تر و به صرفه تر کردن زندگی روزمره افراد است.

نگاهی بر سرگذشت برند بکو

بکو در سال 2000 پس از تشکیل گروه لوازم خانگی هلدینگ آرچلیک تحت عنوان این شرکت قرار گرفت و فعالیت خود را با نام بکو ادامه داد. این شرکت تا جایی به پیشرفت ادامه داد که شرکت بزرگی مانند گروندیک در آلمان را توانست بخرد و در سال 2005 سهم بزرگی از تولید تلویزیون را به دست خود بگیرد. با گذشت زمان بار دیگر بکو با شرکت بزرگ آرچلیک ادغام گردید که در ژانویه سال 2009 باعث شد در زمینه لوازم خانگی نظیر ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون و ماشین ظرفشویی را با نام بکو روانه بازار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟