کمد هوشمند سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

کمد هوشمند سامسونگ لباس هایتان را تمیز می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمد هوشمند سامسونگ که با عنوان سامسونگ ایر درسر (AirDresser) در بازارهای لوازم ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمد هوشمند سامسونگ که با عنوان سامسونگ ایر درسر (AirDresser) در بازارهای لوازم خانگی سراسر دنیا عرضه می شود. این دستگاه یا به عبارتی این کمد به لطف فناوری پیشرفته ای که دارد هوا و بخار را با هم ترکیب می کند و چین و چروک، بوهای ناخوشایند و گرد و غبار و میکروب های روی لباس ها را به روشی موثر از بین می برد و نیازی به شستشوی مکرر آن ها نیست.

ظاهر کمد هوشمند سامسونگ همانند کمد دیواری بوده و دارای درب آینه ای زیبایی است. پس از آویختن البسه درون کمد، کاربر می تواند متناسب با نیاز خود، مناسب ترین چرخه را انتخاب کند. به عنوان مثال، جت ایر (Jet Air) جریان های هوای قدرتمندی را از بالا و پایین کمد منتشر می کند تا گرد، غبار و آلودگی سطی از روی لباس از بین برود. این کمد جزو لوازم خانگی هوشمند سامسونگ به حساب می آید.

در حالی که فیلتر بوگیر دئودورانت حداکثر 99 درصد بوی ناشی از دخانیات، عرق، مواد غذایی را از بین می برد و از انباشته شدن بوهای ناخوشایند بر روی لباس جلوگیری می کند.

کمد سامسونگ

از طرف دیگر، جت استیم ( Jet Steam) برای از بین بردن ویروس ها و باکتری های موجود کاربرد دارد. یعنی از طریق جت های قدرتمند بخار در اعماق بافت البسه نفوذ کرده و آن ها را ضد عفونی می کنند. این عملکرد کمد هوشمند سامسونگ برای لباس هایی که در معرض آلودگی قرار دارند بسیار مناسب است. نظیر لباس های رانندگان حمل و نقل عمومی، البسه و ملحفه های کودکان و حیوانات.

فناوری هیت پمپ (Heat Pump) به کاربران اجازه می دهد پارچه ها را در دماهای پایین خشک کنند، همچنین آسیب گرما را بر روی لباس ها کاهش می دهد و برای جلوگیری از چروک شدن پارچه ها از ترکیب بخار و هوا استفاده می کند و دیگر نیازی به اتو های دستی یا خشک شویی نیست.

کمد لباس سامسونگ مجهز به فناوری سلف کلین (Self Clean) است و این فناوری حداکثر بهداشت و پاکیزگی را در این کمد به نمایش می گذارد. یعنی فضای داخلی کابین کمد از ترکیب هوا، بخار و گرما پر می شود و نیازی به استفاده از مواد شوینده و آب نیست. این عملکرد به صورت خودکار البسه را تمیز و پاکسازی می کند. استفاده از این کمد نیاز به ماشین لباسشویی، خشک کن و اتو را از بین می برد.

کمد هوشمند

به گفته سامسونگ این کمد هوشمند به شیوه ای ملایم لباس ها را پاکسازی می کند و همین عمل طول عمر آن ها را بیشتر می کند.

جلوی این کمد سامسونگ از یک پنل ال سی دی لمسی بهره می برد که داخل آن جا برای 3 کت و 3 شلوار در نظر گرفته شده است. کمد ایر درسر (AirDresser) سامسونگ می تواند در زمان و هزینه کاربران خود صرفه جویی کرده و رضایت آن ها را مثل همیشه جلب کند.

افرادی که نیاز دارند لباس هایشان در کمترین زمان تمیز، خشک و اتو شود، خرید این لوازم خانگی هوشمند به آن ها پیشنهاد می شود. این دستگاه هوشمند علاوه بر این که یک کمد تلقی می شود، یک تمیز کننده لباس نیز است و به حذف کثیفی های البسه می پردازد. این قابلیت به نقطه قوتی برای این گجت تبدیل شده است و خانه هوشمند را برای کاربران و مشتریان خود فراهم می کند تا آن ها زندگی ساده و راحت را تجربه کنند.

قابل ذکر است، ظاهر کمد ایر درسر (AirDresser) سامسونگ به گونه ای طراحی شده که فضای زیادی از اتاق خواب کاربران را اشغال نمی کند و با هر دکوراسیون منزل و اتاق خوابی آمیخته می شود.

یکی از ویژگی های این کمد حالت آرام(Quiet Mode) آن بوده که بیشتر در شب مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بدون هر گونه صدا و لرزشی کار خود را انجام داده و لباسی مرتب در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

SmartThings

همچنین کاربران می توانند از طریق گوشی هوشمند خود با استفاده از SmartThings کمد را کنترل کنند و بر روی عملکرد آن نظارت داشته باشند. همچنین می توانند از طریق گوشی هوشمند خود مشکلات کمد را از راه دور شناسایی کنند و یک سرویس عیب یابی را انتخاب کنند.

روش استفاده از این محصول سامسونگ به این صورت است که کاربر لباس خود را درون کابین کمد هوشمند سامسونگ قرار می دهد و متناسب با نیاز خود دستگاه را تنظیم می کند و فقط باید منتظر باشد سیستم چرخه کار خود را اعمال کند. همچنین دستگاه با کمترین سرو صدا و زمان لباس شما را مرتب و تمیز تحویل می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟