ماشین ظرف شویی های میله
اخبار لوازم خانگی

عرضه ماشین ظرفشویی های میله با سیستم جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی های میله از یک سیستم خشک کن جدید با فناوری های SPEEDair و HYGIENEair ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی های میله از یک سیستم خشک کن جدید با فناوری های SPEEDair و HYGIENEair برای خشک کردن ظروف بهره می برند. این سیستم جدید با کمک یک فن عمل خشک کردن را انجام می دهد و برای کاربران و مشتریان خود شست و شوی ظروف را ساده تر و سریع تر می کند.

طرز کار با این ماشین ظرفشویی همانند ماشین ظرفشویی های دیگر بوده و تفاوت آن در خشک کردن ظروف است. در طی فرآیند خشک کردن، هوای گرم و مرطوب از داخل کابین ماشین ظرفشویی به بیرون کشیده شده و با هوای فضای آشپزخانه یکی می شود و در نتیجه فقط 8 دقیقه چرخه برنامه شست و شو و خشک کن افزایش می یابد. ماشین ظرفشویی های میله برای استفاده ی 20 ساله طراحی، تست و ساخته شده اند تا مشتریان با اطمینان کامل به خرید لوازم خانگی این برند آلمانی بپردازند.

فناوری جدید به کار رفته در ماشین ظرفشویی های میله باعث شده تا شست وشو و خشک کردن ظروف به سرعت انجام گیرد و دیگر نیازی به شست و شو و خشک کردن به صورت دستی نباشد. خشک کردن ظروف پلاستیکی مستلزم استفاده از حوله است که بسیار زمان بر بوده و اگر این دستمال های حوله ای به طور مرتب تعویض نشوند برای کودکان و سالمندان که بهداشت آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است می تواند خطرناک باشد. اما این قابلیت جدید در ماشین ظرفشویی های شرکت میله باعث شده تا سرعت عمل کاربران در آشپزخانه افزایش یابد و به تمامی کارهایشان چه در امور خانه و چه در امور دیگر برسند.

یکی دیگر از قابلیت های این ماشین ظرفشویی اضافه کردن مواد شوینده به صورت خودکار بوده که باعث افزایش راندمان در کارهای روزمره می شود. طرز استفاده از ماشین ظرفشویی به این صورت است که ظرف ها در قفسه پایین طوری قرار گیرند که ظرف های بلندتر در اطراف و پشت دستگاه باشند تا ظروفی مانند دیس های پهن مانع رسیدن آب داغ به بقیه ظروف نشوند. همچنین باید ظروف کوچک مثل سس خوری ها در مرکز سبد شست وشو قرار گیرند.

ماشین ظرفشویی میله

جایگاه لیوان ها و ماگ ها در قسمت بالایی سبد در نظر گرفته شده است. آن ها را به هم نچسبانید زیرا آب به بین لیوان ها نمی رسد و حتی ممکن است در اثر برخورد با یکدیگر بشکنند.

ظروف دربسته پلاستیکی باید از المنت دستگاه دور باشند و بهترین جا برای آن ها قسمت بالا است که در صورت لزوم می توانید در قسمت پایین بگذارید و آن ها را از مرکز دستگاه دور نگه دارید.

همانطور که کامل پر نشدن ماشین ظرفشویی مضر بوده، بیش از حد پر کردن آن نیز اشتباه است زیرا امکان نرسیدن آب به بعضی از قسمت ها وجود دارد.

ظاهر این ماشین ظرفشویی های برند میله به گونه ای طراحی شده که قابلیت ادغام با هر دکوراسیون آشپزخانه ای را دارند و به راحتی نصب می شوند. یکی از ویژگی هایی که شرکت میله در اختیار مشتریان خود قرار می دهد نصب رایگان از سوی نمایندگی است. این محصول برند میله پس از هر چرخه شست و شو، آب را تغییر می دهد و سرانجام شست و شو در دمایی مناسب انجام می گیرد.

محصولات میله به دلیل عملکرد بالای شست وشو و مصرف کم آب و انرژی موفق به جذب مشتریان و طرفداران زیادی شدند و در میان مشتریان آلمانی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. ماشین ظرفشویی های میله با قابلیت های متعددی روانه بازار می شوند که از جمله می توان به سیستم اتواوپن (AutoOpen) آن ها اشاره کرد که به محض خشک شدن و در پایان دوره شست وشو به منظور ورود هوای تازه، درب آن به صورت خودکار باز می شود و ظروف تمیز و خشک در دسترس کاربران قرار می گیرد.

شرکت میله پیشرو ترین تولید کننده لوازم خانگی با کیفیت است که محصولات این شرکت شامل بخار پز، یخچال، دستگاه قهوه ساز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و لوازم پخت پز مانند اجاق گاز و مایکروویو می شود. شرکت میله در سال 1899 توسط شخصی به همین نام در آلمان تاسیس شد و به ثبت رسید که 8 کارخانه تولیدی آن در آلمان، یک کارخانه تولیدی در اتریش، جمهوری چک، چین و رومانی قرار دارد. گردش مالی شرکت در سال 2018 و 2019 حدود 4.16 میلیارد یورو بود. این شرکت چهارمین قرن خود را پشت سر می گذارد و حدود 20.200 نفر نیروی کار دارد که از این تعداد 11.050 نفر آن ها در آلمان مشغول به کار هستند.

کارخانه های میله گستره وسیعی از لوازم خانگی را تولید می کنند که ویژگی های منحصر به فرد همه آن ها صرفه جویی در مصرف انرژی است. اگرچه این محصولات گران محسوب می شوند اما در کنار گران بودن از کیفیت عالی و بادوام خوب بهره مند هستند و همانطور که در مطالب فوق ذکر شد این ماشین های شست وشوی ظروف برای استفاده ی 20 ساله طراحی، تست و ساخته شده اند و در دسترس کاربران و مشتریان خود قرار می گیرند.

شایان ذکر است، موسسه تجارت آلمان، جایزه بهترین کارخانه آلمانی را در سال 2007 به میله اختصاص داد در حالی که کارخانه گوگل و پورشه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟