لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه که شامل پتو، لوازم آشپزخانه، روتختی، حوله و … به ارزش ۲ میلیارد ریال می شود، خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» روز چهارشنبه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی در خصوص ورود یک محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه از استان های جنوبی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مسیر تردد تریلی مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و پلیس استان لرستان، نسبت به توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه در محور خرم آباد – پل زال اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۷۵۰ عدد انواع لوازم آشپزخانه، ۴۲۹ تخته پتو، ۸۴۷ عدد روتختی و ۵۷۰ عدد حوله قاچاق کشف شد.
به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله لوازم خانگی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به انتقال تریلی حامل قاچاق به پارکینگ، از دستگیری راننده آن و معرفی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان گفت: مباررزه با پدیده قاچاق از جمله اولویت هایی بوده است که توسط پلیس دنبال شده و در سال جدید نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

قابل ذکر است که آخرین قاچاق در استان کرمانشاه به شهریور 98 برمیگردد که سردار “علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص آن گفت: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در محور کرمانشاه – گردنه چهارزبر، به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و سمند پلاک مخدوش مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف هردو خودرو شده و نسبت به بازرسی از آن ها اقدام کردند.
سردار جاویدان افزود: در بازرسی از این خودروها، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۰۰ عدد فلاکس چایی و ۴۵۰ دست کارد و چنگال قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟